Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 16 Mei 2010

DARI SIBU - PROJEK TIPU DAYAK




LIHATLAH BETAPA MURAHNYA HARGA SEORANG DAYAK DI BELI OLEH MALANAU



Di Sekolah Kebangsaan Sg Aup, Sibu seorang pengundi menunjukkan BN memberi wang RM70 kepada dia untuk mengundi BN

KAH KAH KAH...

woit... MURAH BETUL HARGA DAYAK INI.... kah kah kah..

kah kah kah... KALAU DI HULU SELANGOR BAGI 70 RINGGIT ...PASTI KENA LUDAH...kah kah kah..


MENGUNDI

jam 1.48 :tengah hari di Sibu: Peratus keluar mengundi ialah 42.24% (23,103 dari jumlah keseluruhan 52,158 )

LAGI BANYAK TURUN

jam 2.30: SIBU, May 16 — A total of 25,319 or 46.29 per cent have voted up to 2pm at polling stations across Sibu after an intensive eight-day campaign for the precursor to Sarawak’s next state elections.

The Election Commission (EC) is expecting an 80 per cent turnout from the nearly 55,000 voters but DAP candidate Wong Ho Leng has doubted the high turnout

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ooii.. itu melanau laa... bukan dayak...

hasilox berkata...

Lelong malaysia.... Cina setong RM5juta. Dayak sebiji RM70. Melayu sebiji RM100. Patutlah cina lebih kaya. Bumiputera ini tanda lelong rupanya. lol

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. ini dayak mesti sokong bn sbb memang kemek suker tengok derang duduk saja pakai cawat. kala PR atau PAS menang, dayak nak kene pakai tutup aurat pulak doh. mana la dia orang mau pergi ramai2 beli kain baju buat tutup aurat.

Tanpa Nama berkata...

jgan kate hulu selangor bro,tempat wa kalu itu orang beri 70 hengget mau org tu kena bogel kerat kontol,pastu jubur nya di sumbat dildo,,,,,,,,,,,

Lang berkata...

org tu brani tunjuk bukti bee end beli undi? spr nak komen ke?

non-excremental individual berkata...

jgn risau psl duit....mamat ni ade: http://picasaweb.google.com/113270710450576006716/Kahkahkah#5471836087123038034

Melayu Saribas berkata...

kawasan aku di Sarawak dulu lagi teruk bro.. RM30 je.. puak PBB dah makan duit tu lebih dulu

N30 SARIBAS

initiaTE berkata...

Woit! I2 pengundi hantu daa.. Dia tunjuk RM70 ngan IC.. IC pun dia dapat..