Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 16 Mei 2010

SUNAT KAN SEKALI LAGI - BARU DIA SEDAR




KECIK KECIK TAK NAK MATI - DAH BESAR MENYUSAHKAN ORANG





NIK AZIZ : WAKIL RAKYAT LOMPAT TAK AKIL BALIGH - malaysiakini

Mursyidul Am PAS Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan wakil rakyat yang lompat atau keluar parti sebagai "tidak akil baligh" atau matang dalam politik.

Akil baligh ini bukan saja semestinya dari segi umur seseorang tapi dalam politikpun ada akil baligh juga. Orang yang lompat parti dan masuk parti politik lain adalah mereka yang tidak akil baligh dalam politik," katanya.

Menteri Besar Kelantan itu mengakui perbuatan itu menjadi amalan biasa dalam politik sekarang dan menurutnya malah di kalangan pemimpin PAS sendiri pernah berlaku keadaan sebegitu ketika di peringkat awal kerana masih belum mengenali perjuangan politik Islam sebenar parti itu.

KAH KAH KAH...

woit... NIZ AZIZ INI BIAR BETUL.... kah kah kah..

woit....TAK AKIL BALIGH LAGI?.... kah kah kah...

kah kah kah.... SUDAH POTONG ATAU BELUM?.... kah kah kah...

kah kah kah... LUM POTONG LAGI DAH PANDAI PA CHU CHING... kah kah kah..

kah kah kah.... KECIK KECIK DULU TAK NAK POTONG... kah kah kah..

16 ulasan:

Nia Sarah berkata...

Okeeee....first,apa itu pa chu ching?

Tanpa Nama berkata...

bagi wa org2 yg lompat parti ni ibarat kata pepatah Poland 'kecik2 dah sunat,bosa2 pon nak sunat lagi ka',,,,huuhuhuhuhuhuhuhuhu kontol pendek,,,lagi pendek kang,,huuhuhuhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

Betul tu.
Kalau boleh sunatkan sampai pangkal biji kelepir dia sekali.
Baru dia tak boleh pancut.
Jenis yang belum akil baligh ni kalau masuk politik pun memalukan.
Pancut betina muda sampai lahir baka. Bila takut malu, mulalah lompat katak.

Tanpa Nama berkata...

katak babi tu bukannya belum kena potong/sunat
katak babi tu belum kena cincang!
tunggu la, sat lagi... rakyat kasi tunjuk baru dia tau kebabian dia!

adf55650 berkata...

Nik Aziz punbelum akil baligh lg. Dulu die lompat keluar dari BN

safhamas berkata...

Nia Sarah,you're joking right? Or you're from another planet? Kah! Kah! Kah!

kingkonglee69 berkata...

hai hicyam, tu gambar potong lancau maa,..potong lancau untuk kongkek ahmoi ka ?.. klau mahu jadi cibai babi lompat memang confirm tarak akilbaligh@tadak hotak.
"KECIK-KICIK TADAK MAMPUSS, BESAR-BESAR MENYUSAHKAN ORANG".. P. Ramlee. Taruh segala babi cibai lompat dlam bakul babi/taruh batu besar, kasi buang dalam sungei Klang.

Tabek Sifu TokGuru N.Aziz, statement ho liaw punya..

Tanpa Nama berkata...

TT - apasal tak letakkan iklan kat sini jer? apa la old tai ni, takkan tak tau kot cara nak letak iklan kat sini. buat la duit sikik bagi makan kucing ngan binatang peliharaaan lain2 tu..

ramai dah nak wat spam iklan kat blog TT nih...

Tanpa Nama berkata...

Woi,
Nia Sarah mau tau itu pa chu ching
Sapa mau jawap...
Aku malu nak jawap
sapa berani nak explain
Kahkahkah
nia sarah oooo nia sarah

...mat dollah....

Tanpa Nama berkata...

Duit...Duit...dari mana kau dapat duit?
http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/najib-dishes-out-more-money-as-race-tightens/

Tanpa Nama berkata...

Nia Sarah
Pa chu ching tu alaa yang tu tu tu
Alaa pa chu ching tu...malu la nak habaq....

Tanpa Nama berkata...

Pa-Pakcik
Chu-Busu/Usu/Bongsu
Ching-Nama Orang Cina

Kesimpulan:

Pa Chu Ching - Pak Usu Ching

diambil dari Kamus Dewan Pustaka versi 2020.

*kah!

CB

eden ni rabbi umno wakaka berkata...

apo nak malukan lak aii...

Pa chu ching samo la dongan tocheng...tak paham gak samo la dongan capmelan...kalo tak paham gak...ambik sabun ko gaha kolopir pakai tangan...

wakakaka...topancut tak...wakakaka

Tanpa Nama berkata...

Nia Sarah

Pa chu ching ialah nikmat tak terhingga untuk spesis bernama "lelaki" dengan hanya berimiginasi sahaja...kah kah kah!

Cara ini memang bagus dan amat praktikal sekali sebab ia hanya melibatkan satu jiwa sahaja walaupun
secara keRELAan hati mahupun dipaksa.

tapi aku x pasti samaada ia halal atau haram..? Sebab logo halal belum disahkan lagi..

yang jujur,
-aku belum kahwin-

Nia Sarah berkata...

Ic...sudah faham dan menyesal tanya*blush*

Tanpa Nama berkata...

@sarah

pa chi ching (generally in chinese, not sure hookein, mandarin or cantonese) = masturbate (english)

you should be at eastcoast california right?