Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 16 Mei 2010

BERITA SEDIH DARI SIBU




SEDIH SEDIH SEDIH



SPR tidak akan umum kan keputusan

pilihanraya kecil di sibu se hingga

bik mama turun 15 kilo kah kah kah.


Mengikut Zunar SPR hanya akan umumkan
apabila bik mama tumbuh misai kah kah kah



Dari Saifuddin Nasution:
- 9.50

SPR mengambil masa lagi sejam lagi untuk umum.

Tak tahu kenapa.

Dan mungkin ada kiraan semula


KIRA SEKALI LAGI

ini kira sampai menang
macam sharizat jalil di lembah pantai
tahun 1999 - kira sampai menang
ada peti undi dari kampong pasir tiba-tiba
datang lewat. alasan banjir. puki mak punya
spr aku rumah di bangsar tak nampak poun hujan
di pantai dalam.

ini kira sampai menang,

macam sisat teoh beng hock sampai mati.

ini semua tipu helah.


BUKTI UTAMA PAKATAN MENANG IALAH:

tidak heboh berita tv jam lapan.
madey tak menangis
bik mama senyap
sembab suruk muka batal sidang akhbar
mat mongol try nak pa chu ching
cari poster zian zain
terjumpa poster bik mama
kah kah kah potong stim kah kah kah


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pada hakikatnya, BN tidak sanggup menerima kekalahan. Itulah sebabnya mengapa kerajaan PR Perak dirampas dengan cara yang tidak bertamadun. Seandainya pilihanraya-pilihanraya UMUM yang diadakan selama ini sama seperti Piala Thomas dan Piala Uber yang baru sahaja berakhir, saya yakin BN dah lama bungkus.

Modern Talking berkata...

adoiii potong stim menjarjis tullll..

Tanpa Nama berkata...

MEMANG PUKIMAK PUNYA SPR. ELOK DILIWAT JE JUBOR SIAL DIA TU. KECIK2 TAK NAK MAMPOS... DAH TUA BANGKA MENYUSAHKAN RAKYAT MALAYSIA.

LAGI SEKALI AKU NAK CAKAP PUKIMAK PUNYA WAN AHMAD...

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat,

kalu la pakatan menang, sure malam nie aku raya hindu...

Tanpa Nama berkata...

memang besar punya PUKIMAK

Tanpa Nama berkata...

aku rasa bn akan menang dengan cara yang paling najis. paling jijik. paling buruk. paling teruk.
-begitulah bahananya undi pos untuk pr.

Tanpa Nama berkata...

mmg sah akan kira smp menang...
taktik lama akan kembali lagi...
klu tiba2 menang mmg sah ada udang dalam peti undi...

Tanpa Nama berkata...

Susah nak mengaku kalah, duit dah banyak buang, tapi orang Cina di Sibu seperti orang Melayu Kelantan, ambil tapi kata Nik Aziz atau AI pangkah PR. Orang Melayu kebanyakan khasnya di Johor masih pekak, termakan dengan klentong Ketuanan Melayu. Amat jelas BN tak tahu apa itu transformasi/ perubahan maksudnya kembali balik ke Ketuanan Melayu bobraok, segelintir sapu harta negara dengan mempermainkan rasa tak selamat orang Melayu seperti orang Cina kuasai ekonomi melalui menzalimi orang Melayu sedangkan beratus agensi kerjaan yang mendapat berbilion peruntukan sepatutnya membantu Melayu habis tiduk dan mengelamun dengan Ketuanan Melayu.Orang Melayu buka mata mu dan jadi cerdik!

Shahrizat berkata...

TERKINI!! SPR umumkan 10 buah kotak undi yg belum dikira telah ditemui di dalam kopek Bik Mama.

Tanpa Nama berkata...

lubang cirit babi nye spr,hamek ko spr,,,dari aku org melayu kat malaysia ni,hahahaahah

Tanpa Nama berkata...

celako dr td aku duk refresh page ni nk tgk kputsan.. Dh la tmpt aku line cm siput.. Aku dh agak mjoriti kecik mcm2 blh jd... Pa2 hal AKU DOAKN PR MENANG.AKU NK TGK PRUBHAN SABAH BMULA DSIBU. INSYALLAH AKU YAKIN PR MENANG KALAU SPR TAK DIANJINGKAN.. From jibet

Tanpa Nama berkata...

hoi spr umum raya taun depan je la

Tanpa Nama berkata...

cepatlah umumkan siapa yang menang.esok mahu memburuh.




balakong mari~

eden ni rabbi umno wakaka berkata...

Woii bhai...kono la kiro sampai lobam...gilo kau kalo kalah kek sibu
alamat PRU 13 memang bungkuih la dorang.

Jangan lupo kalo bukan sobab Sabah Sarawak ari tu...dah lamo babi negaro ni ado batu nesan.

wakakaka...ari tu kek HS tak sompek Isyak laie dah umum...

wakakaka...memang pukimak dajal Wan Ahmad ni..

suis-media berkata...

Salam Bro,

Confirm DAP menang walaupun spr(suruhanjaya perosak rakyat)tidak berani nak umumkan kerana ketuanya telah mati pucuk terkena tembakkan roket.menurut lapuran dari sibu...isteri rosmah pun pipit nya mati kerana semasa melancap mengadap gambar ZZ,gambar tersebut bertukar menjadi gambar bik mama.

Tanpa Nama berkata...

Tukar Tiub ! SPR nak umumkan jam 5.50 pagi kut keputusan....

Lang berkata...

hotel motel disibu dah book, tetiba kena cancel... ramai nak balik malam ni... bengang, malu, dan rasa rakyat tipu mereka... duit ambil, pangkah dap...

trus malikul sembab serang pkr, katanya parti kian runtuh... saat tinggalkan parti sudah sampai, buabarkan parti dan join parti dibawah tulur 1 mesia...

hahahaha... malikul sembab nak sorok muke geram dan kecewa...

Tanpa Nama berkata...

aku tak hingin taruk nama anak cucu aku dengan nama2 pemimpin BN dan kaki2 bodek BN! Tengok muka pun rasa sungguh jelik dan jijik. Dah la makan gaji duit rakyat, ada hati lagi mau menipu secara terang2 ingat rakyat ni bodoh.

sekiranya PR naik nanti, pemimpin sebegini patut dinasihatkan berhenti atau berubah perangai serta jangan sama sekali diberi kepercayaan lagi. nanti akan lompat parti pulak.

kalau ada pilihan, antara jumpa ular berbisa dengan orang2 bn, baik ketuk kepala sampai hancur orang2 bn ni. otak akal macam sial jer.. asyik nak menipu, menipu dan menipu dan menjadi kaya, kaya dan kaya.