Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 16 Mei 2010

TER KINI HOT HOT HOT DARI SIBU




LAK NAT MAIN SANDIWARA


jam 9.10

TERKINI:

Laporan dari pusat pengiraan undi:

Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad Wan Omar dok mundar-mandir atas pentas.

Tak mahu umum...apa ke jadah?

Ini maloan yang wajib di akil balighkan sekali lagi kah kah kah..

macam macam nak menipu ! kah kah kah

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kasi potong sama kontol itu celaka spr,,,hahahahhahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

oi spr xreti umum ke.bbi toi buat darah aku mdidih

tuyuk berkata...

kah kah kah.. diorang nk kalah dh tu...

Tanpa Nama berkata...

kalau lambat umum kalah lah tuh dah jadi trend dah tadi pun dlm tivi3 sonyap ajo kahkahkah

arituh hulu selangor menang tak dan dan keluar dah umum kahkahkah pastuh bising 7 hari 7 malam,memang sebab kamal nathan dan alan tak minum todi cuma minum shandy ajo kahkahkahkah

peningGANJA berkata...

kah kah kah!
"bukan tak mahu isytihar, tapi takut kena buang kerja, kepala bodoh, nak tipu DAP pun tak pandai".
kah kah kah!
"Esok nahas kau! kena mengadap bik mama".

Tanpa Nama berkata...

malaun..

wei org tua cpat la umum.. nak menipu la2..

subhanallah.. sabar je la..

Tanpa Nama berkata...

pukimak nye spr,,umum la setannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn dah kol 9:45 mlm dah ni hanjing spr,,,,,,,,,