Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 9 Oktober 2010

NAK CIUM TANGAN KAVITA SINGH




INI PROF. PRITAM SINGH BUKAN KAVITA SINGH




nota:
kavita singh tak ada
janggut di atas
kavita singh ada
janggut di bawah kah kah kah





PANTAU KENAIKKAN HARGA PRODUK TENUSU
- melayau

Persatuan-persatuan pengguna meminta kerajaan memantau kenaikan harga produk tenusu yang dijangka berlaku tidak lama lagi agar ia tidak membebankan rakyat.
Presiden Persatuan Pengguna Subang dan Shah Alam (CASSA), Dr. Jacob George berkata, kenaikan harga produk tenusu memang tidak dapat dielakkan kerana ia mengikut keadaan ekonomi antarabangsa.
“Realiti ini perlu diterima pengguna. Namun saya merayu pemborong dan peniaga produk tenusu mengurangkan sedikit margin keuntungan mereka dengan menanggung sedikit kenaikan kos tersebut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI BETUL BETUL PERSATUAN BAANGANG… kah kah kah..

kah kah kah…. PERSATUAN PENGGUNA MENJAGA KEPENTINGAN PENGGUNA….. kah kah kah…

woit…. NAK PANTAU HARGA NAIK…. NAK BUAT APA?..... kah kah kah…

kah kah kah…. HARI INI NAIK 70 SEN…. ESOK NAIK 90 SEN…. LUSA NAIK 5 SEN…. kah kah kah..

woit… KEPALA BANA APA NAK PANTAU…kah kah kah..

woit… PERSATUAN INI NAK JADI METER READER… MACAM PAM MINYAK…. kah kah kah..

woit… PERSATUAN PENGGUNA MENJAGA HAK PENGGUNA…. BUKAN PANTAU HARGA.. BANGANG…. kah kah kah..

kah kah kah... KALAU HARGA BARANG NAIK.... LAWAN..BARU BETUL... kah kah kah..

kah kah kah... JANGAN JADI KAKI BODEK.... kah kah kah...'

kah kah kah….. MASA NYA TELAH SAMPAI … UNTUK SIASAT DI AMAN MALAOAN INI DAPAT IJAZAH .. kah kah kah..

kah kah kah…MACAM IJAZAH DOKTOR DARI YAMOUK JORDAN SAJE…. kah kah kah..


nota:
banyak persatuan pengguna ini
hanya kumpulan kaki kaki bodek
yang nak tonjolkan diri mereka
untuk untung dapat cium tangan
kavita singh kah kah kah

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

asal Bik Mama datang melaka saja mesti ada struktur bangunan yang tak stabil,pelik betul laaa

LibangLibu berkata...

Tuan TT,

bagi tau laaaa..

sapa Kavita Singh...

dah stim ni.

cicit ngah layor berkata...

Pak Hanggok ni bercakap untuk kepentingan jawatan,bukan kepentingan pengguner.Hanggok ni ader penyakit 'kenan'labi2.Maser org heboh pasai harger minyak naik,hangguk ni diam,muker kepalernyer masok dlm badan.Biler isu besor dah soh,moler ler dier becakap yg buat org meluat.Kalau jadi ketuer tp tak ader idea yg bulih membantu ahli,letak ler jawatan,pegi juai capati lagi elok drpd jadi semak kpd persatuan dan masyarakat.Dier ni ader target dlm politik ni.Semacaaaam jer bunyinyer.

Ramboo Tank berkata...

Sekarang nih PENGERUSI persatuan pengguna sedang berZIKIR dalam rangka latihan UMNO..http://gloriamind.blogspot.com/2010/10/zikir-sesat-umno-yang-diluluskan-oleh.html..TQ TUKAR TIUB

Tanpa Nama berkata...

Tak faham-faham lagi kah? Sistem kewangan dunia adalah satu penipuan terbesar ke atas umat manusia!

Wang kertas akan terus dicetak dan dicetak menurunkan nilainya tahun demi tahun, bulan demi bulan. oleh itu harga barangan akan naik dan terus naik selaras dengan penurunan nilai ringgit itu sendiri. Bila banyak kertas ringgit dilambakkan, harga barang jadi relatif mahal sebab ringgit yang banyak itu kena beredar di pasaran. Berakhirnya dimana? bagaimana wang kertas bermula, begitulah ia berakhir, iaitu di bank-bank! yang kaya ialah saudagar bank dan kroni kerajaan yang mendokongnya, yang terus menjadi hamba abdi bagi tuan baru zaman moden ini ialah kitalah, kaum pekerja!

Tanpa Nama berkata...

Korang perasan tak harga susu / barang tenusu ini melambung naik selepas Menteri pelajaran mengumumkan projek susu sekolah. Ada orang akan masyukkkk besar dari projek ini. Macam TT cakap ..read between the lines..

Orang Kelawar berkata...

Betu tu Bang Isham,
Kebanyakan persatuan pengguna punya pemimpin terutama pemimpion nombor satunya kaki bodek.Kalau dah persatuan pengguna perlu tentang kenaikan sebab matlamat persatuan ini untuk menjaga kepentingan pengguna.Ini tidak untuk mencari kedudukan sekurang-kurangnya senator.Tengok pula pengguna Islam,pengerusinya memaanjang aje bodek.Ada agendala tu kalau tidak jadi calon sekurang-kurangnya senator macam Ezam.Mampusla macam ini orang Melayu.Sudah la lemas dibenamkan pula ke dalam air.Bilala agaknya akan berubah.Melayu oh Melayu

imas berkata...

Jgn perlekeh Pengguna Islam ni, mereka dah bolih keluar perakuan halal. Jgn jeles!!!

Tanpa Nama berkata...

persatuan pngguna sam je cm persatuan kimma..lebih ckit kimak..kah kah kah persatuan cibai