Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 9 Oktober 2010

MALAON LAWAN MALAON




SIAPA MALAON INI ?





KENAPA TAK SUKA LIHAT GAMBAR INI?











NAK TAHU ?

sila baca: http://perkara153.blogspot.com/2010/10/nazir-goes-to-war-and-najib-may-lose.html

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


12 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Teman doakan T.M ni cepat sehat dan dapat menyumbang utk kebaikan rakyat carer yg menyuruh,bukan utk setengah2 org jer.Lagi pon teman nakkan dier dapat tengok dgn mater kepaler dier sendiri parti pekembor jatuh tersungkor.Teman juger nak tengok baginder rajer ni bersilat pulak depan hakim sebelum dier bersilat didepan Hakim Yang Maha Adil diakhirat pulak.

Tanpa Nama berkata...

dalam perlembagaan persekutuan jelas mengatakan bahawa pemimpin no 1 malaysia adalah agong..so the 1st lady ialah permaisuri agong la,pasal apa bik mama dok mention n ngaku dia tu 1st lady..baso muko dok malu la deh..hahahhaha

haluankiri berkata...

Salam ... TT dam Peminat Laman TT ini .. Sesungguhnya sejak akhir2 ini semakin MENGILA puak dan juak UMNO ini mereka cerita DONGENG untuk RAKYAT .. Seperti cerita MAGIKA yg dok tgh main di panggung .. begitulah cerita GEROMBOLAN JAHAT ini .. berbagai watak dan situasi diwujudkan agar RAKYAT diPASUNG akalnya utk menerima segala DONGENGAN mereka... Mari Kita bersatu menentang segala DONGENGAN ini dengan menguburkan parti yg namanya UMNO ini ... jgn lagi terus2an diTIPU .. jgn lagi diBANGGANGkan .. say no to UMNO ...

Tanpa Nama berkata...

cicit ngah layor,
amiiiiiiiiiiin Ya Allah!
terimalah doa rakyat marhaen malaysia.

Cuit to peramu berkata...

BUAT PAKCIK CICIT KEPADA NGAH LAYOR... JANGAN HARAPPPPPP.... HWA HWA HWA... MIMPI KE APA????? PAKCIK PUN KENA NGADAP YANG MAHA ADIL TAUUUU.... DAH BLAJAR SILAT?

Tanpa Nama berkata...

Mari kita mengingati kematian..
Di dalam kuburan..Tiada air lampu. Tiada teman dan kawan. Tiada wang. Tiada pangkat. Tiada kebesaran. Tiada makan dan minum. Tiada TV dan radio. Tiada surat khabar. Tiada harta benda. Tiada penyokong. Tiada anak isteri. Tiada saudara mara. Tiada jiran semua, kecuali bekalan IMAN DAN AMAL.

Sudahkah Tun bersedia?

- hamba Allah -

Tanpa Nama berkata...

madey ni terminator la woi..mane leh mati,ni masuk hsopital cuma nk simpati rakyat agar x di bawa kemuka pngadilan seleps PR mmerintah negara,silap2 xbalik malaysia kot..xpe nti pnggil inspector shahab Bala cri dia kt austarlia..byk2 bdoa chedet

sahabat berkata...

Elakan politik kebencian, kalau tak nak sokong, jangan undi dia pada masa pru nanti, kebencian tidak pernah menguntungkan mana2 pehak, kalau suka kita pilih.

Hanya ada dua pilihan, kerajaan dan pembangkang, kalau pembangkang menang, ia akan menjadi kerajaan yang dipilih rakyat.

politik maki hamun,sumpah serapah, fitnah menfitnah hanya menambahkan lagi kebencian sesama manusia. Jadi elakan maki memaki, sumpah seranah, laknat melaknat.

mana2 parti yang menang itu adalah pilihan rakyat, yang kalah disebab adanya pertandingan. Kalau ada penipuan, yg menipu akan menerima balasan diAkhirat nanti.

siapa sembahyang dia taat perintah tuhan, siapa yang meninggalkan sembahyang dia engkar perintah Tuhan, siapa buat dia dapat.

elakkan permusuhan
elakan kebencian

Tanpa Nama berkata...

nampaknya chedet kita sedang bergambar dengan pua chu kang
kahkahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

saya pun gitu jugak cicit ngah layor. Moga madey panjang umor dan berjaya naik ke mahkamah seperti mana musang hasang naik mahkamah.

selamat panjang umor madey!

Tanpa Nama berkata...

mader kena virus kencing katak la masa g stesen ketopi pasir mas hari tu

punkforlife berkata...

apsal mamat nie tak mati?tapi selalu kepala kepala fasis nie memang hidup lama kalu pejuang pejuang gerakan rakyat selalu mati awal takde benda yg dewang nak kat tamadun tamadun kapitalis nie melainkan pembebasan.besa laa firaun pun mati lambat