Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 9 Oktober 2010

JANGAN GADUH KECIK - GADOH BESAR BESAR BESAR





GADUH BETUL BETUL




nota:
padan muka
kena tampar baru tahu
asik nak cari jawatan saja
buat jambatan tak nak
tapi jawatan nak kah kah kah





PEMUDA , PUTERI DITEGUR
- berita hairan

Tengku Adnan Tengku Mansor, sedih dengan pergerakan Pemuda dan Puteri yang dianggapnya seperti tidak bermaya dan hanya ghairah untuk merebut jawatan bagi kepentingan peribadi.

Katanya, masalah itu berpunca apabila mereka yang bertanding merebut jawatan dalam kedua-dua pergerakan itu mempunyai matlamat mendapat jawatan dalam kerajaan.

“Saya sangat sedih dengan Pemuda, mereka ini tidak faham mengenai perjuangan parti kerana mereka tidak datang daripada bawah.

“Mereka ingat apabila sudah mendapat jawatan dalam parti, mereka boleh mendapat tempat dalam kerajaan. Mereka ghairah untuk mendapat jawatan.

“Begitu juga dengan Puteri yang menghadapi masalah sama,” katanya kepada Berita Harian, di sini.



KITA BUKAN GILA JAWATAN , KATA KETUA PUTERI UMNO
– mkini

Puteri Umno berang dengan kenyataan setiausaha agung Umno, Tengku Adnan Tengku Mansor yang menganggap pergerakan itu dan Pemuda Umno seperti tidak bermaya dan ahli mereka hanya ghairah untuk merebut jawatan bagi kepentingan peribad

Ketua Puteri Umno, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin berkata beliau sedih dengan kenyataan itu dan akan menimbulkan rasa tidak puas hati mereka pada mesyuarat majlis tertinggi Umno yang akan datang.

Katanya, adalah tidak adil bagi Tengku Adnan membuat kenyataan umum seumpama itu sedangkan hakikatnya ahli Pemuda dan Puteri melakukan apa yang terdaya mereka untuk parti dan kerajaan.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BETUL LAAA … INI TENKU FRAUD…. kah kah kah..

woit…. PEMUDA DAN PUTERI GEROMBOLAN PATUT TANYA BILA DAPAT JADI TENKU….. kah kah kah…

kah kah kah… BAGI TENGKUJUH INI TAKUT SIKIT…. kah kah kah…

kah kah kah…. SELAMA INI BUKAN MAIN TENGKORAK LAGI…. kah kah kah..

kah kah kah... BUAT BUAT TAK TAHU PULAK APA TUJUAN JADI GEROMBOLAN... kah kah kah..

kah kah kah.... TAK KAN TAK FAHAM...PROJEK LAAAAAA..... kah kah kah

nota:
bila gerombolan gaduh
ini petanda baik
peranan kita bubuh minyak
bagi gaduh besar
kalau mereka tak gaduh
kita gaduhkan kah kah kah


9 ulasan:

Deslim berkata...

Haha natey apo kcewa dgn perebutan jawatan. pfftt..

Tanpa Nama berkata...

Apalah kau Nan...kau dulu pun samalah....mana ada orang masuk Umno kerana perjuangan Umno...perjuangan peribadi adalah...kebas harta negara banyak2...nak lebih glamur...kawin dengan artis...kahkahkah

Ikan Besar berkata...

aku seronok betul tengok ketua puteri dengan ketua pemuda terkial-kial nak jawab balik teguran tengku fraud, eh tengku adnan. kenapa mangkuk tu tak tegur ketua wanita minah eee tu? takut ke

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah pdan muker rebuk tiam kah kah kah

mosabit berkata...

woitttt..!!! jangan perlekeh tujuan kami masuk dan menjadi ahli umno..

selagi hayat dikandung badan..
kami semua adalah ahli umno yg sangat komited..
kami mempunyai 10 sasaran nkra yg menjadi sasaran kemantapan pegangan ukhuwah antara kami...

yg pertama jawatan..

yg kedua duit..

yg ketiga jawatan..

yg keempat duit..

yg kelima jawatan..

yg keenam duit..

yg ketujuh jawatan..

yg kelapan duit..

yg kesembilan jawatan..

yg kesepuluh duit..

semua ini dapat dicapai dengan memastikan gerakkerja membodohkan melayu adalah istikhamah...

kah kah kah kahkah kah ...

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah nan, ramai kenal lu punya politik game... Dari Kg. Baru tinggalkan tong gas... Letakkan Lu punya position d Seputih dan lu tinggalkan umngoh bangang siputeh longlai koteh sampai mintak2 d Wisma Yakin.... Gua kenal lu punya bendahari dulu. Apa dah lu nayee ini orang., lu nan sudah lama nayee orang. Lu nanti lu punya masa. Kalau gua jumpa lu d mana2.... gua jerit lan chau sama lu., tak ada klas. Lagi mahu komen olang ! Lu nan sendiri pun tak lak betul. Poi.......

Tanpa Nama berkata...

yg gila batang pun banyak gak

Tanpa Nama berkata...

bapak borek ank rintik,tgku nan berak kt sungai,pemuda/puteri umngok berak tgh jln..bru masyukk,jgn arap la umngik ni nk ikhlas berkeje,sume ada ulat di sebalik tahi

Kamben berkata...

WOIII...
DAH TUA BANGKA PUN JADI PUTERI LAGI KA??
KAKKA PUTERI LINDUNGAN DACING KE TU??