Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 9 Oktober 2010

BERITA TERKINI -




SATU LAGI PILIHANRAYA KECIL DI KOTA KINABALU



KI KUL PI YA KUL LIN

Ahli Parlimen Batu Sapi Saudara Edmund Chong Kei Wah
meninggal dunia sebentar tadi.

Dilaporkan cedera parah kerana
telibat dalam kemalangan jalan raya.

Dia memandu motosikal Kawasaki 750 cc.

Bersama-samalah kita bersimpati
dengan anak dan isteri dan keluarga.

36 ulasan:

Lankaman berkata...

Bro..nie MP muslim on non-muslim??
If non-muslim, apsal ada al-Fatihah??

N'way..pilihanraya, kita berpesta lagi..

Tanpa Nama berkata...

jap jap.. die ni bukan islam kan? xpayah al-fatihah la kan??

cicit ngah layor berkata...

Dengan hati yang benor2 ikhlas ni,teman nak tanyer sikit: YB yg meninggai tu aper ugamer nyer? Lepaih tu aper pulak hukumnyer sebagai penganut ugamer Islam sedekah Alfatihah kpd penganut ugamer lain samer ader demer masih hidup atau sudah mati? Kepader yg tahu bagitahu ler pader teman yg tak tahu ni. Sekian ler adernyer...

mustamin berkata...

kalu batu sapi tu sandakan la bro..

Tanpa Nama berkata...

sedikit teguran utk TT....klo die dh bukan beragama Islam, utk aper sedekah Al-Fatihah.....Al-Fatihah utk yg Muslim sahaja....

cukup lah sekadar ucapan Takziah...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...u help me i help u...dimana pernah ku dengar ya

Tanpa Nama berkata...

mana tau sblm mati tu dia sempat di beri hidayah.. sapa tau..

Hashim berkata...

Harga rokok nak lagii.........nak cari modal PRK

SyawaL berkata...

cobaan.....
pesta jamban tan lagi

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
1.Apa nak hairan!dia ni bukan tau bab-bab agama pun!!
2.Musim puasa!dia musafir!
3.Dah senja!dah tua!!siaaannnnn!!!!

Tanpa Nama berkata...

saudara tt..agaknya kenapa berlaku byk sangat pilihanraya kecil..mcm byk kebetulan jaer...

Tanpa Nama berkata...

ada ka tt sebut alfatihah? qaulu fatihah? tunjuk sat kat mana?
takziah kepada keluarga mendiang..

cicit ngah layor berkata...

Benatang aper pulak yang miker tulih tu TT..Cuber bagi penjelasan sikit.

Haji Hassan Mustapha berkata...

... DAN MARI KITA BERPESTA PILIHANRAYA DI MALAYSIA BORNEO, YAHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!

azmie berkata...

adoiii. abis la duit projek ujung tahun aku.

asyMok_Aambo berkata...

sesiapa nak sedekahkan alFATIHAH adalah amat-amat dialukan kerana Kita tidak boleh menolak KEMUNGKINAN si mati bekas MP Batu Sapi ini telah Melafazkan Kalimah Tauhid sebelum Nyawa diambil oleh Izrail apatah lagi jika si mati TERTARIK oleh ISLAM Setelah lawatan WALI ALLAH SWT TUAN GURU NIK ABDUL AZIZ NIK MAT melawat GRANDMASTER LEE KUAN YEW yang kematian Isterinya

Tanpa Nama berkata...

satu lagi jambantan akan dijanjikan di batu sapi oleh mat sembab

harga susu akan naik mencanak2 selepas 2 pilihanraya kecil berakhir

cukong2 gelisah menunggu pilihanraya batu sapi berakhir kerana terpaksa menunggu lama untuk mengaut keuntungan drp proses menyembunyikan susu

org batu sapi yg dijanjikan jambantan dan harga susu tak naik oleh mat sembab semasa kempen prk batu sapi akhirnya ternganga2 dan terpinga2 selepas pilihanraya kerana harga susu naik mencanak2 sedangkan jambantan tak jadi nak buat

din kaki lutu berkata...

Baguslah. Akan bertambah murah rezeki rakyat batu sapi akhir2 tahun ni. Sila besarkan saiz poket seluar masing2 untuk menadah projek apno akan datang.

yb berkata...

Gerenti Pilihanraya ini akan ditetapkan pada hari cuti hujung minggu!

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah..inilah sumbangan terbesar seorang YB. Batu sapi akan masyukkk, projek mee segera akan melimpah ruah..Diharap ramai lagi YB akan mengikut langkah mendiang.

Tanpa Nama berkata...

kat mana tt cakap suruh baca fatihah..tak nampak pulak tetiba br isham kena tibai. cuba tunjuk kat mana dia suruh baca fatihah. dia kata simpati je.

buat malu betul...baca satu perenggan pun tak paham macamana nak baca yang panjang2 lagi

Restless berkata...

encik Tanpa Nama,TT telah menukar tajuk posting nya,sebelom ni tajuk posting dia ialah "Al-Fatihah".paham?apa ngko pikir seme org ni bodo nk komen tanpa usul periksa?aiyaa...

Tanpa Nama berkata...

ada jgak la saki baki puak2 apco jahanam yang basi tersesat kat sini...mat mangkok ada ka TGA kata dia wali allah?dah la bodo nak tunjuk kt orang pulak..ps..ditujukan khas kpd mat bodo tuuu..p main jauh2 laa

Tanpa Nama berkata...

bila pula wakil BN dari johor nak mampus, nak juga merasa minum kopi free.

Tanpa Nama berkata...

Inilah masanya kita tonggengkan BN di Sabah...
U help me, I help You..
Kahkahkah....

safhamas berkata...

Tanpa nama 2010 Oktober 9 14:32

"3.Dah senja!dah tua!!siaaannnnn!!!!"
- jadi engkau dah tahu penghujung TT? engkau dah tahu penghujung engkau? engkau dah tahu penghujung emak,ayah, adik-beradik engkau? tak dak sapa pun dlm dunia ni tau bagaimana penghujung masing2. rumusannya? baik2 sikit apa yg kita nak kata, ucap, tulis dsbnya, jangan nanti jatuh syirik tanpa disedari!!!

Tanpa Nama berkata...

كل نفس ذائقة الموت

Setiap diri akan merasai maut. Tidak kira muslim aur not. Yang mustahaknya ialah siapa yang mati tu...YB ke bukan YB. Ada orang ganti Rajagopal sebelum Rajagopal mati. Ada orang jadi YB selepas YB sebelumnya mati. Bila ada PRK, Ada orang berjanji pelabagai: jambatan le, jalanraya le, subsidi le, dll. Kita tunggu warta selanjutnya cara BN akan MengGALAS BATU SAPI.....
KAH kah KAH.....

- Batu Orang-

Tanpa Nama berkata...

teka ari ape piliharaya akan diadakn..kite tgk ape kata spr..spr mangkok jamban..

HajiKepalaLembu berkata...

SPR MOHON AGAR KEMATIAN ITU DIBATALKAN

Tanpa Nama berkata...

standard pembangkang m'sia...kes baca fatihah pun tak nampak....buta segala2nya



Aziz jembal

semuatr berkata...

lankaman,

kat perenggan mana TT kata al-fatihah ?

aku baca 69 kali
tak jumpa pun

kau ni Lankaman memang mabuk ke atau memang bangang ?

mosabit berkata...

lankaman....13:10,,cicit ngah layo...13:43...14:32...22:08....00:55..dan sewaktu dengannya..

KORANG DENGAR SINI...KALAU BANGANG JANGAN BAGI TAU ORANG LAIN LAAAA.......

TAK ALEH ALEH PASAL ALFATIHAH PULAK???

INI LAH AKIBAT MATA NAMPAK DUIT JER...

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

bodoh lah.

isu al fatihah tu lebih dipening peningkan.

benda yang perlu dipeningkan atau realpolitiknya ialah ape?

kah kah.

(patutla pemerintah senang je bleh guna agama nak kacaubilaukan umat sebab umat sensitif sangat!!!!! bila masuk bab agama).

Tanpa Nama berkata...

nanti SPR akan buat undang2 baru...seiapa yg dilantik menjadi wakil rakyat tidak dibenarkan meninggal dunia...ha ha ha...

FaridShah berkata...

dok tunggu Behrang & Changkat Jering bila pulak...?!

Tanpa Nama berkata...

alahai... semua nak tunjuk alim. Kalau baca fatehah pun bukan leh sampai..kan yg di bawa semasa mati cuma amalan nya dan doa anak nya yg soleh.. lu org termasuk yg mana? amalan nya ke anak nya yg soleh? Leceh la ...

Meninggal lah sebelum meninggal di haramkan... wakaka