Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 29 November 2010

BERITA TAIK TERJULUR JULUR LAGI




ISTANA NEGARA



nota:
bayangkan lelehan air liur
apabila melihat tanah
yang luas dan indah

dibelakang tanah ini ada
300 hektar tanah yang memandang
ke arah kuala lumpur
ramai warga kuala lumpur tidak tahu
luas dan indah

tanah ini bemula di belakang lapangan terbang sungai besi

hingga ke :
belakang jalan bellamy
belakang istana negara
belakang sekolah china kuen cheng
belakang ibu pejabe kemas
belakang wisma belia
belakang bangunan macoba
hingga ke taman seputeh

pernah madey buat cadangan
agar tanah ini diambil untuk
dijadikan tapak pusat konvenshen

nasib baik projek madey gagal
kalau tidak punah kawasan taman
seluar 300 heltar ini!

oh! lupa bukan sahaja taman
tapi kawasan rumah rehat sepanjang zaman!



BERITA BELUM SAHEH


untuk pengetahuan umum
untuk para yb di parlimen

berita telah mula tersebar
bahawa tanah lapangan terbang tudm sungai besi
yang dirembat oleh taek jho low a.k.a taik terjulur
mungkin sampai ke istana negara

jadi para yb di parlimen wajib bertanya:
apakah istana negara juga akan diruntuhkan
agar taik terjulur julur dapat tanah ini

sebelum taik terjulur lebih baik kita tibai dulu
biar taik terjulur ini masuk kembali ke lubang asal kah kah kah

9 ulasan:

CUKONG GRED A berkata...

Puihhh
luasnya
apsal tak bagitau aku awal2
boleh aku rembat sekali

Tanpa Nama berkata...

sebelum cukong & gerombolan rembat
penyangak2 ni mesti cepat rakyat hambat!

najibon, jgn lah kau terlolong2 je ke sana sini tapi 1malaysia sikit pun tarak nampak apa yg kau canangkan sebagai rakyat didulukan!
pergi mampos lah gerombolan!

Tanpa Nama berkata...

Itu pasat gua bikin istana Negara yang balu...aiyaaa...apala lu TT...lagi ah...gua ada denga itu istana ada hantu looo...itu pasat la gua kasi luit suluh bikin balu punya maaa...u help me...i help u la...Lu TT...Betul Ting Tong punya olang la...mayak kacau...lu cakap belapa china doll lu mahu...gua kasi angkat sikalang jugak...kahkahkah...tapi gua tahu...lu MELAYU PR...talak bodo...itu MELAYU BN...tunjuk bulu china dolll...terus sain aggelement....satu kali dulu...gua tunjuk gua punya bulu....itu MELAYU BN terus sain...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

mak aiiii...luas 2..awat la yg nk juai kat cukong..kalo x juai x bleh ka..xdak ka oghang melayu yg bleh membeli..geng perkosa xnk hingaq ka pasai tanah nie nk kena juai kat cukong..eeeeeee songkok tinggi penang xmau hingaq ka pasai tanah nie cukong nk amik..hangpa mmg siot..kalo kjaan yg buat hangpa anggok ja..kalo PR yg buat satu alam semesta hangpa hingaq..oghang la x bodo..oghang la bleh beza perangai hangpa...kasi bungkus sama BNuMNGOKaPCO dr malaysia..nnt mati jwab la no...didunia hangpa bleh wat mcm2..lepas mati semua akn menjawab dan terjawab..jgn smpai aku mati nnt xdak tanah tok kebumikan aku da la..

Tanpa Nama berkata...

apa kata istana tu tukar jadi hospital :)

Tanpa Nama berkata...

dekat belakang tu bukan ka ada perkuburan Cina? Biar hantu hantu di bawah tu kacau cukong taik terjulur dan barua melayu sebab kacau tempat mereka bermain.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 12:26... Puak2 UMNONGOK ni bukan percaya adanya Tuhan sbb tu depa tak heran sikitpun!!!

Tanpa Nama berkata...

aaa mana gerombolan perkasa..tak lawan ke, kata menjaga kepentingan melayu dan raja melayu,woi lawan la apa lagi..aku nak tengok cakap ada serupa bikin ka .....aku ingat itu kapla wira perkasa cukong sudah kasi china doll la sudah kenyang

Tanpa Nama berkata...

klu keje kroni umngok confirm xde bantahan..bodoh punya umno,hanya PR penyelamat kami..


rakyat