Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 18 Januari 2012

BUKAN UGUT - TAPI JANJI WAJIB DITUNAIKAN!













BERSIH JANGAN UGUT KERAJAAN, KATA PEMUDA UMNO - mkini

Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin mengingatkan penganjur perhimpunan BERSIH Ambiga supaya tidak lagi mengugut kerajaan berhubung pembaharuan proses pilihan raya di negara ini.

"Kerajaan setuju gunakan dakwat kekal dan kerajaan sedang mempertimbangkan cadangan-cadangan yang lain dengan kerjasama Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR). SPR dah setuju untuk bersihkan senarai pengundi.

"Banyak permintaan daripada BERSIH dilaksanakan. Tidak perlu ada ugutan daripada Ambiga," katanya kepada pemberita selepas pelancaran BN Youth Ride Fest 2012 (BNYRF) di Kuala Lumpur hari ini.

Katanya kerajaan sebelum ini telah meluluskan penubuhan Jawatankuasa Pilihan Khas Parlimen Berhubung Dengan Penambahbaikan Proses Pilihan Raya bagi mengkaji sistem pilihan raya dan ia dibuat secara terbuka dengan keanggotaan terdiri daripada anggota PAS, DAP, dan PKR.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI BUKAN UGUT.... kah kah kah..

kah kah kah..INI JANJI...KALAU TAK TUNAI... RAKYAT TURUN JALAN RAYA.... kah kah kah..

kah kah kah..UGUT LAIN...TAK ADA JANJI PERLU DI TUNAI... kah kah kah..

kah kah kah.... INI BUKAN HAL AMBIBGA.... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN TUNTUTAN AMBIGA.... kah kah kah..

woit..INI TUNTUTAN RAKYAT.... kah kah kah..

kah kah kah...50 TAHUN KENA TIPU....kah kah kah..

woit... RAKYAT DAH BOSAN... RAKYAT DAH BANGUN MELAWAn.. RAKYAT TURUN KE JALAN...kah kah kah


8 TUNTUTAN RAKYAT - JANGAN LUPA






8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

harap ada yg sedar dr lena.aku juga penyokong kuat gerombolan dulu.tp xbermakne aku sokong 100% PR.

harap sume sedar yg kita cari pemerintah yg adil n baik.bukan yg rembat serta bangang.

reality terbukti da skang.ckp kedai kopi, intenet, srt khabar skit2, debate, project sume da tau kesalahan pemerintah skang.except tv yg maseh wajib di edit.

dulu kita xtau n kita sgt setia pd pemerintah yg 'baik'.rupanya camni camtu.

so hukum la pemerintah.sbb kita pilih dye.dye patot buat baik.PR mungkin berdaya akan dtg sbb byk xbyk isu cume beza xberkuasa besar lg ntk rembat.or mungkin xberdaya langsung.

itu kita tgk akan dtg.n skang xde pilihan.pilihan ntk ABU kan gerombolan ialah PR.bg pengajaran dengan cara menghukum puak2 gemrobolan yg sgt tidak baik ntk kita.sbb kita cari pemerintah yg baik.

tak kira PR, BN, mahupon bebas. kalu yg baik itu dtg dr bebas perlu kita berterusan sokong.tp kalu da tidak baik, wajib dan perlu kita pupuskan agar jd pengajaran ntk 5 tahun akan dtg.

jgn kita nt bila sedar baru malu bertimpa2. sgt malu. dan sgt hina bila kene tipu ngan pemerintah. yg dlm tu pemimpin melayu yg suka ckp berjiwa rakyat.terasa hina sgt.kalu org indonesia tipu xhina sgt bila di comparedkan.

bangkit anak muda.ABU kene la berbahas-bahas serta menyebarkan ideologi kita ini kpd kwn2, family. sedara mara dan masyarakat dgn mcm2 cara.

ideologi kita anak muda ialah tidak suka pemerintah jahat. tidak kira BN, PR, bebas atau siapa2.

org muda ABU

Tanpa Nama berkata...

rakyat dah bosan dengan kj, dengan madey. dengan najib.dengan umno. bosan bosan bosan
ABU!!!SOKONG BERSIH

kusut berkata...

kah kah kah mana brahing pndekar perkosa biasa dia yg bising2 kah kah kah woit baju merah nak turun skali ke join hanjing pale merah kah kah kah dasar kentot tak lawas menantu kaki tido ni kah kah kah woitt jgn lupa bwk mat2 bangla ko skali kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bagus BERSIH. lawan lagi selagi belum mati. BERSIH kena buat demo lagi lawan kerajaan BN di malaysia sekarang yang lebih dikenali di dunia sebagai kerajaan ALJUBOR. diperintah oleh hajah rosmah dan haji najib AL-JUBORSAIFUL BUKHARI..

Tanpa Nama berkata...

mat sampah bersuara lagi...

anak mat lela gila berkata...

Kau jangan memandai lah khairi...hidup kat bumi malaysia baru beberapa hari dah memandai bercakap hal orang kampung. Kau bukan faham perasaan kami yang lebih 50 tahun kena tipu dek kera. jan. Lagi satu...dah 2 hari TNB cerita tak untung berniaga...dulu minyak naik ...taarif ikut naik...minyak turun...tariff tak turun...TNB kata dia pakai arang batu...bila ceo minta naik gaji...untung juta-juta...bila nak naik tariff sekarang ni cerita rugi pulak. Inilah kesan dari peninggalan mamak cilaka tu...

Sudin berkata...

Menantu i ok....zzzzzzzzzzzzzzzz

polis kata jangan...kah,kah,kah

http://www.youtube.com/watch?v=SJJsv6cdtGE

Tanpa Nama berkata...

bai kj, lu xpayah bising2 la. nampak sgt gelabah. dok diam je, tak pun lu tibai madey. perompak gado dgn perompak la, jgn ugut org yg nak tangkap perompak.

sekolah oxford xla pandai sgt pun. masuk U xsemestinya pandai. dlm family gwa pun ada mangkuk yg belajar oversea, ada degree tp xla pandai mana pun.