Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 Januari 2012

UNTUK JADIN INGATAN KITA SEMUA



NOTA

sila jangan cakap berdekah dekah
cakap tak tentu hujung pangkal
berjuang tak tahu kerana apa

berjuang bukan untuk dapat pangkat
kalau nak pangkat bukan masuk parti politik
jadi polis - senang dapat pangkat kopral atau sarjan

berjuang bukan untuk jadi kaya
kalau nak kaya jual china doll

jangan menilai manusia ketika mereka masih hidup
jangan mengagung kan manusia ketika masih hidup
hanya bila sudah mati
baru kita dapat menilai seseorang itu
selagi hidup selagi itu manusia boleh kelentong
kah kah kah




TALK EASY - LIKE WATER ONLY


NOTA:
jadikan klip ini
satu pengajaran
untuk kita semua!


8 ulasan:

Matrojak berkata...

Jadi akhirnya macamana??

Hanya tinggal keropok lekor??

atau

Hanya tinggal selam??

kah..kah..kah..kah..
...

Tanpa Nama berkata...

Jadikan ingatan...

kat n9 ada lembu
kat kl ada duit zakat
kat tranung ada masuk akaun sndri
terbaru kat johor ada jambantan bengkok

Hadoiiii...
pening kepala bijan

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah...kahh..sebiji bang nuar..klon bang nuar..sama 2x5...5x2...dia ni mcm kuda trojan gak...kah..kah...kah..bang nuar pun stylo cam tu sama siot...RPK PUN konar gak..semua konar..bang nuar dulu UMNO kena pecat tak dpt jadi pm pun konar gak...heee..heee..yg maintain bang hisam masam...jeee kekal dgn propaganda...eemmm..kalolah bang nuar ni umno lagi memey lee kena kitai dgn bang hisam...

Tanpa Nama berkata...

kalu mamat neh masih pkr,mgkn dia timb. pesiden atau mgkn gak mb sgor.dulu hampir menang parlimen s.alam.skg dok palimen jd senator atas jasa dia melanggar janjinya..

Tanpa Nama berkata...

teringat aku kat mamat nie masa dia turun skudai bagi ceramah. punya la banyak kerusi yg hadir. manusia yg hadir pulak dok berdiri sembunyi kat tempat2 yg gelap. bila aku lalu depan stage nak gi beli makanan, mamat nie siap berenti berucap kejap sbb masa tu aku pakai baju muka Tuan Guru Nik Aziz....hahaha

dulu ceramah umno terang, ceramah pembangkang gelap.
kini ceramah pembangkang terang benderang, ceramah umno nyorok2 je.

Tanpa Nama berkata...

Kesian...keluar PKR sewaktu PKR lemah, PKR ada satu kerusi Parlimen je,angkat kaki cepat2...x sangka pulak lepas keluar, PKR jadi lagi kuat..menyesal x sudah2..nak join balik MALUuuu.

Tanpa Nama berkata...

korang kutuk dia ,korang tak tau ke dia ni kuda trojan bang nuar...bang nuar tak kutuk dia pun sdgkan punya lama dia dgn bang nuar masa dlm umno dan pkr...heee..heee..dulu dlm pkr menang 1 kosi je..lepas kuar menang byk..dpt senator lg ada can pr menang ke putrajya...pastu dia lompat pr balik..bang nuar peluk cium dia...syabas ezam..kolah kekasihku yg sanggup berjuang..dari dlm dan luar...peerhh sungguh strategis..

Tanpa Nama berkata...

padan muka ko ezam..tu la lain kali jangan nak poyoooo..padan mukeeeeeeee..