Rabu, 8 Februari 2012

SILA BACA SURAT PENCERAHAN INI




MALAYSIA - AWAS JANTAN NIGERIA





PENCERAHAN DARI PEMBACA

Tuan tt...edisi 2 Ini sebahagian yang saya tulis untuk blog lain yang juga kempen anti Nigerian. I am Malaysian married to African. recently my friend who work with one NGO called me. She wanted to know whether I want a Nigerian boy..mother malay girls, boy friend Nigerian already dissapeared. The girl is suffering, give birth at hospital, without money and husband/boy friend.

I was thinking " if I met the girl I will slap her face first". Since then I have asked many people, including "black embassy-nigeria, sudan, uganda and many black friends. It seems nobody interested with the baby. It is more than one months now. I dont know what else to do. Inilah hasil Nigeria-Malaysia. Anak luar nikah yang tiada siapa mahu, termasuk embassy sendiri, keluarga emaknya, beberapa orang yang pada mulanya sudi menjadikan anak angkat tapi apabila melihat bayi yang begitu "nigerian" tak jadi.

Apakah lagi yang nak kita katakan kepada anak gadis kita yang gatal dan nigerian yang mahukan free sex? Adakah kita welcome more Nigerian? Sampai sekarang bayi ini di rumah kebajikan. Mungkin sesiapa yang berhati mulia menyokong kemasukan Nigeria patut mengambil bayi ini.
By Anonymous on KEMPEN ANTI WARGA JAHAT NIGERIA DI TERUSKAN on 2/8/12



ANAK ANAK MUDA - SIAP SEDIA




3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pasal apa anak gadis kita suka sangat kat mat nigger ni? adakah kerana handsome sangat ke, caring sangat ke atau zakar dia besar sangat ke? masalah anak haram kacukan nigger dan melayu ni mula berlaku sejak nigger ni masuk beramai-ramai ke malaysia, kalau kita tak sekat lama-lama malaysia ni jadi sebahagian dari benua afrika dek kerana terlalu ramai imigran dan keturunan nigger memenuhi malaysia

Stupid University berkata...

Mana wira dunia ketiga dari Kerala tu? Kau bagi aje baby tu kat dia! Lepas tu kau tanya keling tu apa nak buat dengan baby yang Nigeria tak nak tu! Suruh wira dunia ketiga tu jawab! Kalau tidak pukul selipar kat si tua kutuk tak sedar diri!

Tanpa Nama berkata...

bagi TT sajalah yang bela baby tu.. buat ujian dan kendian dia buleh tulis lagi pasal perkembangan baby tu kat blog ni..