Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 Februari 2012

UCAPAN SELAMAT




NOTA:

bodek punya bodek
kantoi sudah kantoi

ucapan selamat taipusam kepada
mereka beragama buddha
samalah seperti ucapan aidilfitri
kepada sikh

bangang!











NOTA:
nampaknya apa sahaja
yang cuba dilakukan oleh
geromboolan semua kantoi

nak bodeek china
terhadiah sampul puteh

buat kain rentang
tertulis pundek mak kau

buat facebook
ucapan salah agama pulak
kah kah kah

ini kerana lord murujib
cuba lawan lord murogan
atau ini sumpahan natang bewok
kah kah kah

--------------------------------------------

JANGAN LUPA MALAM ESOK












------------------------------------------
NOTA :
FORUM : ORANG KURANG UPAYA
OKU TERTINDAS ATAU CULAS


10 febuari 2012
jam 8.00 malam

Tempat: Kompleks MAB - Brickfeild

Panel:
Mohd Faizal Che Yusof- penggiat has asasi orang cacat penglihatan
Hishamuddin Rais - penggiat reformis

SEMUA DI JEMPUT HADIR
banguan MAB - malaysian association for the blind
disebelah monorail tun sanbanthan brickfeild

inilah form khusus untuk oku
yang cacat penglihatan

orang celik di jemput datang
untuk memahami agenda dan isu orang buta



8 ulasan:

Serunai berkata...

mmg kaki bodek sampai ke mati tuuu

Tanpa Nama berkata...

ni pon bodek gak

http://media.themalaysianinsider.com/images/sized/images/uploads/slideshows/thaipusam02-feb7-540x374.jpg

nampak pelik tak gambo ni.. lengan pendek huhu

Juasseh Cafe berkata...

itu lah bangang nya puak grombolan ni, konon nak 1 Malaysia, budaya kaum lain pun dia tak faham, sibuk nak cakap pasal perpaduan, lepas tu sibuk nak sambut perayaan kaum lain, memang dah dasar bangang tu, bangang jugak la.

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Filem Si Buta dari Goa Hantu Indonesia perlu ditayangkan kepada semua pegawai Jabatan kebajikan Masyarakat dan Kementerian Pelajaran.
Sebelum mereka ni bercakap tentang program latihan dan kemudahan pendidikan kepada anak anak yang buta mata tapi celik hati dan fikiran.

Riversidegrass berkata...

" buat facebook
ucapan salah agama pulak
kah kah kah "


Ooi... Berapa lama bodek ni dah tinggal di Malaysia ?!

Ooi... Berapa kali Thaipusam dah dirayakan di Malaysia ?!

Ooi... Bodek ni ada belajar sejarah Malaysia tak ?!

TAK AKAN BEGITU BODOH dan BANGGANG !

Ini bermakna kurang ajar
atau
ADA NIAT MAU 'SABOTAGE' ROSJIB.....

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

"ucapan selamat taipusam kepada
mereka beragama buddha
samalah seperti ucapan aidilfitri
kepada sikh"

kah..kah2..terbaiklah isham

Tanpa Nama berkata...

buat kain rentang tertulis pundek mak kau...kah kah kah...gelak guling2 aku...