Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 16 April 2012

SARAN YANG TEPAT DARI NAZRI AZIZ





RAKYAT IKUT NASEHAT NAZRI





RAKYAT PERLU BUAT PILIHAN PEMIMPIN YANG TEPAT: NAZRI
- meloya

HULU SELANGOR 16 April — Rakyat perlu menilai individu yang mereka pilih bagi mewakili mereka pada pilihan raya umum akan datang, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Mohamed Nazri Abdul Aziz.

Beliau berkata, rakyat perlu memastikan pemimpin yang mereka pilih bukan yang terlibat dalam kes bunuh atau kes menerima duit komisen atau pemimpin yang takutkan bini.

Beliau berkata demikian kepada pemberita apabila diminta mengulas mengenai dakwaan ada beberapa pemimpin kerajaan yang terlibat dalam kes bunuh dan rogol.

"Terpulang kepada rakyat untuk menilai. Adakah orang seperti ini yang terlibat dengan jenayah boleh dijadikan pemimpin. Jadi saya lebih nampak hukuman dari rakyat lebih penting ketika ini,” katanya kepada pemberita.

Dakwaan itu disiarkan di beberapa laman blog tentang kes pemimpin kerajaan yang terlibat dalqam kes bunuh dan rogol. - TIEWNAMA


SEMANGAT NASIONALISMA KADAZAN


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nazri ni saja nk tibai isteri Rosmoh ker???hahahaha...elok sgt ler tu...
2x5....

kampong lad berkata...

aik, orang yg dok jilat pm2 boleh buat kenyataan macam ni ka? ish ish ish, heran aku. dia mabuk curut kot? atau dia dah nak terkeluaq ring...tak boleh masyuuuuuk lagi.

pakcik lan berkata...

Rampasan kosa umno?

Tanpa Nama berkata...

lehh...nasib baik gambaq mat monggol jadi alas kaki aje...dulu bila orang US bengang ngan Bush...ada jual tisu tandas gambaq Bush maa...Kahh...kah...kah...