Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 16 November 2012

BANYAK SURAT DARI PEMBACA TENTANG KETUA PENGARAH KESEHATAN




NOTA:

ada dua perkara dalam kes ini:

pertama:
kenapa raja raja melayu
tak tarik balik derajat kebesaran datuk seri
ini memalukan derajat raja raja melayu
dan kesucian islam

kedua:
malaon ini berkhalwat
dengan misi 
apakah ini dianggap sexual harrasement

SEX BUKAN DI KONTROL OLEH ORANG AGAMA

1. KP Kesihatan & staf sedang test produk ubat untuk diluluskan kot. sama mcm ex mentri depa dulu.

2. aku rasa staf gomen yg bwhan kalo kena gini dah standby kena buang dah. tp KP ada payah la kot. kasta main peranan gak bhai.

3. nnt freeloader meeting la samada nk tarik dtk seri or x. kes mcm ni xda efek pun sbb sm2 kaki entot.

 4. bila contoh seks bebas ditunjukkan oleh org2 besar, sbb tu yg bwh2 ramai ikut. bezanya sediakan kondom sblm hujan. tt kena ajak KP ni buat kempen guna kondom.

 5. hakim pun pnh ada kes camni gak kan? xheran la.

6. entot itu indah. sapapun suka mengentot dan dientot. seks penting dalam kehidupan. tuan punya kontol yg jd pengawal kebuasan kontol sendiri.

bkn org pej agama yg kn kawal kontol org lain. entot halal biasanya xbuas. entot haram memang buas, kontol jarang dpt di kawal oleh empunya, yg ni perlukan lapisan penapis air kontol. kalo xtapis nanti 9bulan ada manusia dlm longkang, sungai, tong sampah, pagar surau, tangga masjid, dpn rumah jiran. on SURAT DARI PEMBACA KEPADA KETUA PENGARAH KESEHATAN

Anonymous

on 11/15/12

SEJARAH 

hari ini dalam sejarah kementerian kesihatan malaysia tak tau macamana perasaan beliau apabila berhadapan dgn kakitangan beliau di KKM on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

Anonymous

on 11/15/12

 hari ini dalam sejarah kementerian kesihatan malaysia tak tau macamana perasaan beliau apabila berhadapan dgn kakitangan beliau di KKM on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

Anonymous

on 11/15/12

 DAVID THE CIA GUY

david ni pun berbini gemok jugak.. sbb tu tak stim lagi sama bini dia.. knowlton tak reti jaga badan.. keteringinan mengentot perempuan kurus murus ni memang tinggi.. sapa nak entot perempuan gemok tt.. lu mau ka? nasib baik bini gua masih kurus, kalo gemok, gua akan entot sama betina lain la.. on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

Anonymous

on 11/15/12

 DATUK SERI DARI RAJA GOPAL

jangan bimbang tt, lepas ni ada rajagopal akan merancang tarik balik gelaran datuk seri tu.. kalau di johor, ex minister pun dia dah tarik.. kahkahkah.. sbb sokong Pakatan, tapi kalo sokong gerombolan, musti senyap2 jer kana.. pergi mampos la dengan gelaran2 bangang ni.. on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

Anonymous

on 11/15/12

 ini baru  kes beromen org-org besar gomen. tak caya pegi buat survey kat putrajaya berapa ramai kepala-kepala gomen kaki memburit? pantang outstation sikit mulalah nak memburit, memula layan bola golf lepas tu layan burit.

negara ni mmg kena reform sebersih-bersihnya, dari umporno, sprpukimak, polis anjing sampailah kementerian-kementerian dan jabatan-jabatan kerajaan. tak payah kepala-kepala besar gomen, pegawai cabuk N41 pun kaki memburit, pantang ada kerani cun, abislah kena entot, setakat raba tetek tu mainan bang....alahai gomen... on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

Anonymous

on 11/15/12

 keturunan apek soi lek dari kementerian yg sama... kah...kah....kah.... bukan berkhalwat.... berkongkek.... kah...kah....kah... trade mark utk kementerian kesihatan.... membureet selalu.... on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

Anonymous

on 11/15/12

 Oiii DG pukimak , resign la apa tunggu lagi , time nak memantat tak ingat pulak , dah ler legally minah nurse tu masih isteri org ...sungguh tak malu !! Mentang2 dlm Islam boleh poligami tapi ini bukan caranya . on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

Anonymous

on 11/15/12

 ..mungkin dia ni pun ingin menyumbang kepada statistik benih haram yang dibakulsampahkan dalam negara ini..hahaha..mungkin sengaja memilih "tahun baru" untuk bermukah dengan beralaskan alasan "ambil berkat"..hahaha on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

Anonymous

on 11/15/12

 hidup kondom untuk kesihatan !!!! on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

Anonymous

on 11/15/12

Blogger hebat pun gagal dapat gambar nooraazMANIta :( on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

ibnu marzuki al firdaus

on 11/15/12

 Dia duk mkn ubat kuat kote mcm bos lma dia c CSL tuh! Duk kmntrian ksihatan,sng la dpt supply! mcm2 ubat ada! Hehehehe..w/cmne pn,ambe ucap tahniah la pd anak2,adik bradik dato,mak ayah dato kt kg,sdara mare dato dll

..'dato'kong kita tu kuat tul kje siang mlm kt opis..rpe2nye duk menikam staf sndri kt otel!' hahahaha! Naik lg 1 tahap kmuliaan umat mlayu islam kt msia akibat kegelojohan dato'kong! Bgus tul akhlak dato'kong kita ni ek! Pundekkkk! on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

WARISAN MELAYU

warisan macam ni yang bangsa lain meluat dan menyampah dengan bangsa melayu................bermuka tebal dan tak tahu malu...kejahatan atau kebiadapan sudah menjadi satu kebangaan...lagi banyak buat jahat lagi di pandang tinggi konon katanya.....dan lagi bangga rasanya.....remaja yang meniru perangai nya terperangkap di segi ekonomi...

takder duit nak tanggung anak,dibunuh...dia ni takperlah..ada fulus.....kita patut mengangkat dianya ni menjadi icon kejahatan sebaris dengan yang telah terangkat turrrrr.....tak tahu malu,tiada harga diri...patut gelarannya pun harus ditarik balik ler......semacam berkhalwat di negara yang banyak muslimin ni macam makan coklat jer...mulut nampak hitam tapi sedap dimakan......hampeh.......warisan barisan neraka.....BN. on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

didi kota belud

on 11/15/12

 CHINA DOLL

Pemimpin anugerah tuhan ngentot Cina Doll & kaki tutuh bontot spesies sama jadi idola puak dunggu taraf otak letak di kepala lutut masih senyum simpul melihat para penyokong dunggu beliau bersorak keriangan melihat taik palat orang lain melekat di kain.

Namun taik palat pemimpin puak dunggu ini masih sangat wangi untuk dihidu mereka. Memang hanya golongan bangsat saja yg akan menyokong pemimpin bangsat! on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

Anonymous

on 11/15/12

 MURTAD HEBOH YANG INI SENYAP

Malaun nie mana nak letak jawatan! Dia kat dalam bilik tu sebab nak main doktor-doktor dengan misi tu ha! Salah ke? Kah! Kah! Kah! Kah! Mana ada salah bila dia nak kahwin misi tu! Kah! Kah! Kah! Kah! Cuma denda aje macam kesalahan trafik! Kah! Kah! Kah! Kah!

 Bila Nurul Izzah cakap pasal Islam mesti salah dan siasat habis-habisan! Kah! Kah! Kah! Negara mana tak porak peranda kalau macam nie? Kah! Kah! Kah! Kah! Habis anak dara, janda, bini orang dipelahapnya! Kah! Kah! Kah!

 Kalau dulu menteri yang terer buat kerja macam nie sekarang dah berjangkit pula pada ketua-ketua pengarah pula! Kah! Kah! Kah! Kah! Tak caya, tanyalah grandmaster dia, Rahim Tamby Chik, Nazri Aziz! Kah! Kah! Kah! Kah! on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK

Budak Kampung

on 11/15/12

 

BANTUAN DIPERLUKAN DARI ZUL BISUL

Mana zul bisul, berahim katak, perkosa, pukida, mufti ufti? Mana dia fatwa, fitwi tentang entot-entot bila dah terkena batang hidung sendiri? Atau mereka hanya pandai sikit dari yang lain? Cuma tau pakai sarkot bila nak entot? Kah! Kah! Kah! Seluruh kerajaan bersama rajagopal sekalian dimalukan!

 Kah! Kah! Kah! Kah! Berlagak alim konon tapi masih bantai depan belakang tak kira anak dara, janda hatta bini orang sekali pun ! Kah! Kah! Kah! Lepas tu salahkan Anwar! Kah! Kah! Kah! on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Oiiii smua... suda suda le tu oiiii...
Ole kerna kementrian ni punye pak mentri dulu dn ktua pengara la ni prangai sma mka kementrian kesihatan kena tuka nma jdi kementrian memburit
Mohon ampun maaf dn sori bnyk2 kerna agak kasar bahasa yg digunakan ye..

Tanpa Nama berkata...

memalukan! apa lagi nak bilang.. minah cun tu sapa plak TT? jambu bukan main.. main kabur2 muka pulak tu.. suspen kote oit!!