Jumaat, 16 November 2012

PELAJAR MALAYSIA DI INDON BERI INGATAN PADA RAIS YATIM






  DARI WIKILEAKS
 
PELAJAR MALAYSIA HARAP PEROGOL, 

PENDERA TENAGA KERJA INDONESIA 

DIHUKUM BERAT - minsider

JAKARTA, 16 Nov – Pelajar Malaysia di negara ini mengecam kejadian rogol dan penderaan terhadap tenaga kerja Indonesia oleh individu tidak bertanggungjawab di Malaysia dan berharap mereka dikenakan hukuman berat.

 Persatuan Kebangsaan Pelajar-pelajar Malaysia di Indonesia (PKPMI) yang kesal dengan kejadian itu turut berharap rakyat Indonesia, khususnya mahasiswa dan generasi mudanya, tidak melihat kes berkenaan sebagai gambaran sikap seluruh rakyat Malaysia.

 “Kes pemerkosaan dan penderaan sememangnya perbuatan yang tidak berperikemanusiaan dan perlu dikecam oleh semua pihak sama ada ia melibatkan warganegara Malaysia mahupun warganegara asing,” kata Yang Dipertua PKPMI Ahmad Nabieh Abqory Rahmat di sini, Jumaat.

 Ahmad Nabieh turut menggesa pihak berkuasa di Malaysia agar menyelesaikan segera siasatan dan membawa mereka yang terlibat ke muka pengadilan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... RAIS YATIM.... SILA AMBIL PERHATIAN.... kah kah kah...

kah kah kah.... WARGA JELEBU NEGERI SEMBILAN SILA BUKA MATA.... kah kah kah..

 kah kah kah...INI AMARAN DARI PELAJAR KITA.... kah kah kah..

 kah kah kah.... MEREKA INI TAHU KES ROGOL DAN KES DERA.... kah kah kah..

 kah kah kah...AKHBAR INDON SE HEBOH  TERUS HEBOH.... kah kah kah

 

 





4 ulasan:

didi kota belud berkata...

mampusssssss.....takleh ler mmmmmuuuaaaahhhhh....?!!..cium tangan pm...takler.....menari sebelah pm dengan lagu anak kampung lagi...takler......takler......mampussssssssss......ketuban robengah dah pecah...keluar kepala dulu....yang pelik ...muka anak eh sebiji muka mr stim...botak botak halus je rambut eh...takler..takler....mampusssss??!!!!

Tanpa Nama berkata...

hahaha..apo cito ni TT enko punyo org adat ni? Buek malu jo..berjawab la enko..hahaha..

Tanpa Nama berkata...

Bila Rais anak yatim kencing berdiri,anak buahnya dari PDRM kencing berlari. rais borek, polis rintik. Rais dan polis 1malaysia memang kaki entot. Polis kena tangkap Rais terlepas lari, cilakak kau rais. Bila Putrajaya ditawan, orang tua ni wajib bagi hukum sebat khalayak ramai.Sial punya orang tua nak mampos............

Tanpa Nama berkata...

buat malu negara saja !!!!