Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 16 November 2012

KONDOM BUKAN SARONG TANGAN TAPI SARUNG KOTE




 

INI PERBUATAN SALAH

KENAPA GUNA BAHASA ARAB -  

BANGGALAH DENGAN PERKATAAN PELIR

Perhatikan fizikal lelaki. Mengapa zakar itu panjang? Perempuan pula, mengapa tak ada zakar tapi ada lubang faraj pada bahagian yang sama? Perhatikan pula psikologi manusia. Mengapa lelaki dan perempuan saling tertarik? Perhatikan juga hubungan psikologi dan fizikal manusia. Mengapa lelaki ingin memasukkan zakarnya ke dalam faraj perempuan dan perempuan inginkan farajnya dimasuki oleh zakar lelaki? Jangan ada yang cuba menafikan kenyataan ini!

Fikirkan juga, mengapa lelaki tak seronok menyarungkan kondom pada zakarnya dan perempuan pula tidak puas jika zakar lelaki disarungkan kondom semasa berhubungan badan? Sekali lagi, jangan ada yang cuba menafikan kenyataan ini! Itu sebabnya, lelaki dan perempuan kena berkahwin. Hanya selepas berkahwin barulah lelaki dan perempuan boleh melakukan hubungan badan sepuas-puasnya. Bagi mendapatkan kepuasan maksimum, jangan pakai kondom. Bila dah puas, zakar akan terkulai layu. Ingat! secara fizikal dan psikologi, hanya faraj satu-satunya yang on SILA GUNAKAN KONDOM DAN JANGAN BUANG BAYI

Anonymous

n 11/15/12

BOLEH BELI DI KEDAI 7/11

Ini mesej dari syaitan khusus untuk muda-mudi Melayu Islam di Malaysia sahaja: Kalau nak berzina, berzinalah pakai otak. Tak banyak, sikit saja. Pakailah kondom supaya 9 bulan kemudian tidak perlu membuat dosa besar lagi kerana membuang atau membunuh bayi. Ingat kalau tak buat dosa, biar worth it. Biarlah berdosa kerana melakukan benda yang sedap. Yang betina, kalau tak kisah maruah dan harga diri pun, biarlah ada prinsip. Tak banyak, sedikit pun tak apa. "No kondom, no burit (but blowjob still ok)".

Tak banyak kan? Yang jantan, kalau tak ada sense of responsibitily pun, biarlah ada keberanian.. Tak banyak, sikit pun tak apa. Berani masuk 7-11 beli kondom sekotak, itu saja. Kami para syaitan berasa sangat prihatin. Kami syaitan pun menangis tengok bayi kena buang dan kena flush dalam toilet di Malaysia. Tolonglah, kami syaitan berasa malu dengan kejahatan kamu semua yang melebihi kami. Jangan dengar cakap fascists agama yang nak kamu puasa, berzikir dan mengaji Quran untuk mencegan on SILA GUNAKAN KONDOM DAN JANGAN BUANG BAYI

Cucutokabah

on 11/15/12

 ZAMAN NABI  PANCUT  DI LUAR – PANCUT ATAS PERUT

sapa kata zaman nabi tak ada pencegahan kehamilan? dari zaman dulu sebelum islam lagi dah ada kaedah pencegahan kehamilan iaitu menggunakan kaedah azal (pancut luar)serta pemilihan waktu subur wanita jika mereka ingin mempunyai anak. mereka juga menggunakan pelbagai ramuan daripada tumbuh-tumbuhan seperti daun dan akar kayu di sekeliling mereka untuk tujuan yang sama. dalam dunia yang semakin maju, kondom dan alat-alat lain seperti pil, IUD, diafram, foam dan sebagainya digunakan.

Tujuannya sama iaitu untuk mencegah kehamilan. islam tidak menghalang penggunaan alat cegah kehamilan jika sekiranya pasangan yang menggunakan itu sah mempunyai hubungan sah. Namun kalau digunakan untuk tujuan berzina, maka jatuhlah hukum haram.

Kalau haram jauhilah kerana ia melibatkan dosa sedangkan dosa tidak boleh dilihat dengan mata kepala kita. tentang pembuangan janin, rasanya ulamak sependapat ia dibenarkan hanya untuk tujuan keselamatan atau nyawa ibu. Itupun jika janin itu belum bernyawa. Tak on SILA GUNAKAN KONDOM DAN JANGAN BUANG BAYI

Anonymous

on 11/14/12

SEDAP MEMANG SEDAP

kah kah kah! kenapa kau semua hilang punca, pakai kondom satu bab, berzina bab lain, buang bayi satu bab yang berbeza. Ini bermakna kita ada tiga bab yang mesti dijelaskan secara berbeza. Pakai kondom dibenarkan agama, berzina haram dan berdosa besar, buang bayi masuk neraka kerana membunuh. Kalau pakai kondom,namun tidak berzina dan tidak buang bayi, hukumnya harus, tapi kurang sedap.

Kalau pakai kondom, namun berzina, tetapi tidak buang bayi. hukumnnya berdosa bsar. Kalau pakai kondom, tidak berzina, namun asyik buang bayi. Hukumnya berdosa besar kerana membunuh. Kalau tidak pakai kondom, tidak berzina dan tidak buang bayi. Inilah yang dikatakan masuk syurga dunia tanpa hisab. Kalau tidak pakai kondom, berzina dan buang bayi. Inilah manusia paling celaka didunia dan akhirat, on SILA GUNAKAN KONDOM DAN JANGAN BUANG BAYI




5 ulasan:

joecharles berkata...

kalau satu x cukup kawin ompet gilir kena adil yang TUA masuk Suku yang MUDA masuk penoh tu x adil kena masok penoh semua.

Tanpa Nama berkata...

Bro TT..sekadar nak memperingati bkn nak jadi ustaz,,

Lebih elok Bro TT menulis agar anak muda jauhi perkara yg boleh membawa kpd zina spt Firman Allah dalam AlQuran. Atau galakkan anak muda kahwin awal..

Tidaklah salah apa yg dikarang oleh Bro TT,, tapi bukanlah langkah terbaik, pabila hanya pakai kondom boleh selesaikan masalah..

Pabila Allah nak tunjuk kekuasaanNYA, Allah boleh buat perkara di luar batas fikiran manusia.

Kalau Allah nak balas perbuatan keji orang yg berzina, pakai la kondom 5 lapis pun, Allah boleh buat penzina tetap akan mengandung anak luar nikah.

mohon maaf kalau terkasar bahasa. TQ

Tanpa Nama berkata...

Betul kata tanpa Nama 16 November 2012 8:00 PTG

Buat TT pernah dengar kisah orang alim yang ditipu syaitan minum arak kemudian berzina kemudian membunuh?

Modus operandi sama saja.. itulah kerja mereka..

Buang anak/Bunuh Anak ni hampir semua kes anak luar nikah disebabkan malu..

Banyak dari mereka bukan tak tahu risiko kehamilan bila pancut dalam pon..

Bukan mereka tak tahu nak sarung kondom pon..

Tapi mereka telah dibisikan agar mereka melakukan dosa berganda-ganda..

Bila dah menghampiri zina mereka dibisikan kenikmatan dan pelbagai alasan untuk pancut dalam..

bila dah mengandung mereka dibisikan pelbagai rasa pula yang boleh mendorong orang membunuh.. bukan saja pelaku malah orang disekeliling.. dibisikan kebencian disibikan rasa tak suka meluat dsb.. sehinga orang yang mengandung anak zina tadi terseksa.. tertekan malu tak terhingga hingga terlupa dan tidak dapat berfikiran waras..

Masalah bukan kondom bukan pil morning kiss tapi memang itulah kerja mereka..

Kenapa orang kapir banyak baik-baik orang yang ngaku islam ni banyak terlibat.. Orang kapir memang dah kawan depa..

Pencerahan buat orang yang nak masuk syurga..

Kunci syurga tu akidah.. walau baik mana pon orang kapir kalau tidak mengaku dan mempercayai tuhan mereka tetap tak dapat kunci.. tapi tuhan tu maha pengasih dan penyayang mungkin dalam neraka mereka diberi keringanan bedasarkan kebaikan mereka..

Habis orang islam jahat pon masuk syurga? Setiap orang ada kunci pon bukan mudah nak masuk sila ngaji bebaik yea kita semua ada akidah bukan pas untuk melupuskan dosa-dosa kita.. Kerana Dia yang manaha adil akan mengadili kita setiap sesuatu bahkan sebesar zarah..

Jadi adakah anda ingat dengan percaya kepada Allah/tuhan boleh membersihkan dengan mudah segala dosa kita lakukan?

Jadi dengan mengaku beriman tanpa sebarang amalan dapat masuk syurga dengan mudah?

kalau anda percaya Allah tu tuhan yang maha adil ianya tidak mungkin semudah itu.. apalagi kalau anda mati dengan kekotoran dosa yang pelbagai..

Jadi berbuatlah kebaikan untuk kebaikan kita didunia juga untuk kita selepas mati esok.. jangan mudah terperangkap dengan hasutan dan bisikan mereka yang menyesatkan..

Peminat Bill Gates berkata...

Komen Tanapa Nama 16 November 2012 8:00 PTG TIDAK BOLEH DIPAKAI dan pemikiran macam itulah membuat ramai orang Melayu melakukan kejahatan didunia ini kerana mereka fikir mereka akan masuk syurga hanya kerana mereka mengakui seorang Arab sebagai nabi terakhir, sembahyang 5 kali, pergi ke Mekah, percaya kepada malaikat, kitab suci, beri zakatm benci kepada bangsa Yahudi dan lain lain lagi. Itu semua Mahathir, Rais Yatim, Najib dan Rajah Gopal boleh buat lebih daripada depa kerana mereka ini jauh lebih kaya dari hang semua. Mereka dapat beri zakat lebih banyak dari kamu semua.

Mengapa Bill Gates harus diseksa dineraka hanya kerana dia tidak mengaku seorang Arab ialah rasul yang terakhir manakala Mahathir dan Free Loaders dapat masuk syurga kerana mereka beragama Islam?

Bill Gates buat kerja amal hasil dari wang titik peluh dia sendiri. Berbanding dengan Tok Arab-Tok Arab yang lain Bill Gates bukanlah seorang Free Loader.

Jadi saya harap umat Islam terutamanya bangsa Melayu berhenti berfikiran kuno sedemikian kerana ia boleh menjadikan mereka satu bangsa atau umat yang paling munafik didunia ini. Dapat masuk syurga konon tetapi perangai macam hantu Pontianak. Berbangga bahawa kononnya merekalah umat yang paling baik, umat yang tetpilih tetapi hakikatnya merekalah umat yang paling banyak masalah. Tak percaya cakap saya? BUKA MATA LUAS LUAS DAN BUKA OTAK LUAS LUAS & FIKIR SEMASAK-MASAKNYA! Lihat apa yang berlaku dinegara-negara Islam (samada yang amal Hudud atau tolak hudud - semuanya sama). Semuanya ditakluki oleh pemimpin yang korup, rasuah, dan kejam. Kalau dikritik mulalah nak tangkap dan bunuh.

Tanpa Nama berkata...

KOMEN kpd Peminat Bill Gates

Hari akhirat nanti lu bgtau tuhan mcm yg lu tulis tu. Confirm go to hell..