Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 November 2012

BILA MAK JANDA MENGAKU DARA




KOMENTAR TUKAR TIUB
tidak salah menari
tidak salah menyanyi
tak salah pergi kenduri kahwin
tak salah bergambar dengan pengantin

tetapi bukan ini yang dilakukan oleh rosmah mansor

rosmah mansor awalnya mengaku menjadi flom
ini telah di gagalkan
tapi penyakit kejandaan tak dapat di ubat ubat

sakit jiwa rosmah mansor semakin menjadi jadi
semakin gila glamour

kenduri kahwin orang rosmah nak masok frame
agong tolak tepi
permaisuri agong tolak tepi
najib di tolak  ke tepi
hanya rosmah yang bergambar dengan pengantin

rosmah  mansor ini suami kepada pm malaysia
kenapa berperangai macam ini
buat lah perangai sebagai suami  pm
jangan terkedik kedik macam penari batang besi
bersopanlah sikit
orang ramai tahu dia dari kampong 
tapi bersopanlah
berperangai lah
tak hormat pada najib tak pa
tak hormat pada agong tak pa
tak hormat pada pemaisuri agong tak pa
tapi
hormat pada rakyat malaysia

MANA DIA KAUM AGAMA
mana dia tok kadi
mana dia tok mufti
mana dia tok iman 
mana dia pak lebai
yang heboh hal murtad
yang heboh hal islam
yang heboh hal melayu

mana di pejuang islam
mana dia penjihad islam
mana dia al hafeeez
mana dia al satengah
mana dia yang half tu

kenapa tak berani komen
kenapa tak terbuka mulut

mana dia mahathir muhamad
kenapa takut nak tegor perangai rosmah mansor

mana dia raja raja melayu
yang menjaga agama islam
yang menjaga tata susila islam
kenapa tak tegor perangai rosmah mansor ini
yang memalukan tamadun melayu

NOTA:
muhyiddin yassin
 zahid hamidi
masanya telah sampai untuk
mula menyingkirkan rosmah mansor

BANI MELAYU
wahai bani melayu  sedarlah
najib terlibat kes bunuh
suaminya dah macam pelacur tiang besi
tak kan tak sedar sedar
KALAU MELUAT TENGOK INI - 12 JANUARI TURUN SATU JUTA




TAMADUN MELAYU YANG DIHINA OLEH ROSMAH MANSOR INI AKAN TAMAT

BILA SATU JUTA RAKYAT TURUN KE JALAN RAYA PADA 12 JANUARI 2013



16 ulasan:

Orang Melayu Wajib Menari Macam Orang Arab berkata...

Kita sebagai seorang Melayu yang beragama Islam tidak patut menari seperti artis India Bollywood yang beragama Hindu sebab hukumnya haram.

Kita sebagai seorang Melayu yang beragama Islam wajib menari sepertimana orang Arab menari.

Jadi saya sarankan agar Datin Seri Rosmah Mansur menari macam wanita-wanita Arab. Kalau tak tahu macam mana nak menari macam wanita Arab, Datin Seri Rosmah boleh belajar di YouTube.

Tarian Arab jauh lebih hebat daripada segala jenis tarian. Tarian Bollywood tidak boleh lawan tarian Belly Dancing Arab. Jadi Datin Seri Rosmah patut menari belly dancing macam video ini http://www.youtube.com/watch?v=r_m01onzSdE

Barulah semua rakyat Malaysia sokong BN, terutamanya ahli-ahli PAS.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha..terdetik di hati untuk rasa menyesal kerana x pernah bercita-cita utk menjadi penari kebudayaan..mungkin selepas ni program Permata boleh menambah "joget hindustan" sbg salah satu modul dlm proses P&P mereka..Mungkin kerajaan juga scara konsistennya dapat memberikan dana khusus(yg sudah tentunya dinoktahkan dgn akronim 1Malaysia) kpd subjek joget global ini agar lebih ramai generasi2 mendatang dpt diasimilasikan dgn kelakuan yg tidak bersantun di dpn khalayak umum..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Kasihan betul Rosmah yang tak tahu kenapa dia masuk berdansa/joget/menari bagi acara seperti ini. Bahasa badannya menjelaskan dia agak kecewa dengan sesuatu sehingga dia lupa menjaga jarak digniti seorang suamiPM. Kalu dia menari pada joget lambak bersama Najib mungkin nampak lebih merakyat dan seharusnya banyak buat joget lambak pada majlis rasmi untuk mengagungkan tarian rakyat yang semakin dipinggirkan.
Pada joget ini dia tidak kelihatan gumalai langsung walaupun mahu kelihatan begitu. Kadang-kadang Rosmah kelihatan 'stoned' sikit. Soalnya kenapa dia boleh terjebat dalam aktiviti sebegini - tanpa tujuan substantial pun dan berani berdepan dengan kritikan pedas nanti. Dia benggong dan mungkin mengalami 'acute attention deficit'.
Modal baik untuk mengutuk Rosmah lagi.

Tanpa Nama berkata...

Terbaik Tt..Muntah hijau nengoknya...gedik mcm anak dara..anyway thankx...klau tak satu Malaysia tak tahu perangai hudoh camni..wakakakakakaka..tarzan bandar

Tanpa Nama berkata...

berani ke harus sana harus sini suruh orang ni bertaubat?

"nasib baik aku lahir kat KL!!"

Tanpa Nama berkata...

Berbakat sungguh rosmah ni...menyanyi boleh, bila menari lgi hebat...

Tanpa Nama berkata...

Kenapa la Tt tunjuk video ?
Makan xlalu, tido x lena jadi nye...
Kerna...
Mimpi ngeri....
Hahahahaha....

Tanpa Nama berkata...

Banyak aku dok tgk video rosmah nyanyi kat youtube bnyk yg dislike dr like.. Huhu... Kesian...

Kuda Kepang berkata...

TT dengar kabar suami Najib dijemput ke Doha lagi sebagai wakil kementerian pelajaran! Mat Sembab apa cerita? Nampak gayanya pejabat kedutaan Doha tutup untuk 2 hari lagi sebab nak layan suami Najib nih!

Tanpa Nama berkata...

Dok tetanye aku mana pg puan sri tika mlmnya maal hijrah dan kala siang maal hijrah...

Ini upernyer jawabnyer..

Fil transform wal wasatiah....

Tanpa Nama berkata...

harusani bukan tak nak tegur beb..
tp dah tau dia ni mmg dah sengal teramat2..dibuatnya pekak badak je dia ni..lg pun harusani tu pun ala2 bebal jugak tu..
so kita urut dada tarik nafas pjg2 dah la..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Padan tak nampak kelibat dia kat Divali openhouse dgn najib.. sebuk bergelek rupanya..

Tanpa Nama berkata...

tt aku nak bg cadangan kalau nak buat demo baik buat demo masa najib ada di sesuatu tempat..cth kalau dia ada kt dewan pwtc kita buat demo kt luar dewan..kalau buat dlm dewan lagi bagus..kah3..sekadar cadangan..

Tanpa Nama berkata...

hey cemale nandow!!!..ngogogotow sumaodax agu agigiye...cician dik mah ni...u all jajangaan aar ngungotok gegasih aguni..pelingkangkang..!!muaaaah my cayangg agu jintaa ma mu..

didi kota belud berkata...

DIA KAYA...BOLEHLAH DIA MENARI MACAM TUR....CUBA KALAU DIA MISKIN...JAP JAP JAP...WERKKKKKKK...WERKKKK......FUH...KALI KE 74 AKU MUNTAH......DIA MINAT HIDUSTAN TAPI MUKA MACAM JAWA....JAP JAP JAP...WERKKK.W..WERKKK....KALI KE 75 AKU MUNTAH..MACAM PAKIMAK....MENARI MACAM GORILLA NAK MENGAWAN...???!!!

Tanpa Nama berkata...

tepuk dahi bila PM berucap masa sambutan maal hijrah lepas..