Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 November 2012

DI SELANGOR AKAN ADA PESTA MENEBANG BATANG AES




INI CONTOH AES YANG BAIK

NOTA:
dalam masa 12 hari lagi
selangor akan mengadakan
pesta tebang pokok aes
anak anak muda bersedia
untuk pesta ini 

bergumbiralaaa menebang batang aes

AES BUKAN UNTUK MENGHUKUM TAPI MENGAJAR– meloya

PUTRAJAYA 14 Nov. - Jabatan Keselamatan Jalan Raya (JKJR) hari ini menegaskan bahawa pelaksanaan Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) bukan untuk menghukum tetapi bagi mengajar pengguna jalan raya agar mematuhi undang-undang.

Ketua Pengarahnya, Leslie Leon berkata, ia perlu memandangkan dalam tempoh 10 tahun lalu seramai 70,000 pengguna jalan raya telah terkorban di jalan raya.

''Jumlah itu cukup memenuhi sebuah stadium atau 140 buah kapal terbang Airbus A380.

"Ia adalah sesuatu yang serius dan kita perlu berusaha untuk mengurangkannya kerana pada sesetengah kita, ia adalah satu statistik tetapi mereka yang mengalaminya, ia merupakan tragedi,'' katanya. – UTUSAN MELOYA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... DULU CAKAP AES INI BOLEH  MELAWAN RASUAH... kah kah kah..

kah kah kah...SEKARANG INI AES INI DAH JADI CIK GU PULAAAK... kah kah kah..

kah kah kah...MENGAJAR MACAM   PROFESOR.... kah kah kah..

kah kah kah.. BOLEH BERI KULIAH.... kah kah kah....

kah kah kah... HEBAT MESIN INI.... kah kah kah

woit.... ORANG RAMAI TUNGGU AES INI BOLEH BUAT ROTI CANAI.... kah kah kah..

kah kah akh... DAN KEMUDIAN BOLEH BUAT OTAK OTAK .... kah kah akh..

NOTA:
sila goreng  isu ini perlahan lahan
aes ini di benci oleh rakyat
panjang kan kempen ini hingga pru
pastikan gerombolan tak batalkan
kalau di batalkan ini jadi macam kes shahrizat lembu




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hahaha..asyik mengulang mantera yg sama.."bukan utk menghukum tapi mendidik"..kami mahu kamera 1 Malaysia ini dinyahkan,ditumbangkan,dimansuhkan, dibubarkan,dighaibkan, dihalimunankan,dilesapkan,dan di kan, dan di kan di kan, di kan di kan yang lain..kami mahu itu,bukan mahu dididik kerana kami ermua sudah terdidik dgn kebobrokan pemerintahan sedia ada..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Kimak punya TT,
Kalu projek AES ni kalabus habis la modal pakatan. Nanti nak kempen nak pakai issue apa pulak?

Tanpa Nama berkata...

kalau sorang saman RM300, 70,000 org??? kiralah... itulah kerugian sebenarnya AES tu... depa concern akan kemalangan maut sbb org mati tak bleh byr saman!!!

Tanpa Nama berkata...

Elok lah tu...buat jangan tak buat...masing2 perangai cantik sungguh...semoga ramai yg berkenan dgn perangai2 samseng mcm ni...moga2 bertambah lah undi pru13 nanti...

Tanpa Nama berkata...

Aku hairan sungguh kat Mesia ni, orang nak murtad pun dia orang buat kecoh, orang nak mampos accident pun dia orang kecoh. Orang nak mampos biarlah dia orang mampos,buat menyemak je yang ada sekarang, lebih-lebih lagi yang mampos tu geng geromboalan. Aman sikit negara ni.Kah...kah..Kah..Kecil-kecil tak nak mampos, bila dah tua menyusahkan rakyat saje.Kah..Kah..Kah...

Tanpa Nama berkata...

Pi tengok negara kapir yang makan babi laksanakan AES camno..

dia guna waktu kerja je malam dia off..

dia ada kelongaran kalau +10 km laju dia tak saman misalnay had laju 90km laju 100km tak kena lebih tu baru kena.. nih 90km 90.1 kena dah hahaha..

mendidik la sangat.. nampak sangat nak merompak siang dan malam..