Selasa, 20 November 2012

MURTAD MENUNGGU VIDEO HASAN ALI





PENCERAHAN DARI PEMBACA

MURTAD KERANA LAMA  MENUNGGU VIDEO MURTAD

Mengapa saya murtad? Saya murtad sebab saya tak nak jadi orang macam Hasan Ali. Mengapa saya tak suka orang macam Hasan Ali? Kerana kononnya mereka sahajalah yang betul. Kerana kononnya mereka sahajalah yang Melayu dan saya bukan Melayu, Anwar Ibrahim bukan Melayu, Nik Aziz bukan Melayu dan Hishamuddin Rais bukan Melayu.

 Tetapi yang peliknya Mahathir dan Mamak-mamak lain disangkakan Melayu. Saya bencikan tabiat & perangai macam Hasan Ali kerana kononnya dia sahajalah yang betul. Orang lain semua salah. Dia sahajalah Muslim, pejuang Islam dan orang yang berlainanan pendapat semuanya bukan Muslim dan bukan Islam.

 Saya tak nak jadi macam itu kerana saya sedar ada ramai lagi orang yang jauh lebih baik daripada saya walaupun mereka bukan Islam dan bukan Melayu. Ini hakikat hidup yang perlu diterima oleh semua rakyat Malaysia. on SATU DUNIA TUNGGU VIDEO MURTAD - RAMAI TAK SABAR TERUS MURTAD






6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MURTAD SEBAB TAK NAK JADI MACAM HASAN ALI? HE..HE..HE...TAK ADA ALASAN LAIN KE? BUAT MALU JE...

didi kota belud berkata...

kalau mereka murtad disebabkan hishamudin rais tak hensem,tak berbaloi.kalau mereka murtad sebab taik palat rosmah banyak,tak berbaloi.kalau mereka murtad sebab mahathir tiada identiti,tak berbaloi tapi kalau mereka murtad sebab adanya orang macam hassan ali...werk...werk...werk...werk...kan aku dah cakap tt...kalau tersebut li je aku muntah....mungkin sebaliknya.woiii hassang ah...berhenti bercakap dan bernapas lagi baik ler dari kou membongak kek kito...pui....PENIPU BESAR.

Tanpa Nama berkata...

Apo la Hassan Ali pon dijadikan idola sampai nak murtad kerana Hassan Ali..

murah sunguh nilai iman..

Tanpa Nama berkata...

La ni ada pulak artis melayu yang dah mengaku murtad sebab dia kata dia ahli ameno.

Sebodoh2 umat, kalau mengaku Islam dan sudah bersahadah, tak kan sanggup mengeluarkan perkataan sebegitu. Bengong betul!

korang cuba tanya lebai google siapa artis bengong agama tersebut.

Tanpa Nama berkata...

CER TANYA HASAN ALI APA HUKUM ORANG MELAYU MAKAN BURGER MEK DOGAL DAN KUNTAKI FUCK CIKEN?

CER TANYA HASAN ALI APA HUKUM ORANG MELAYU TERMASUK YANG BERTUDUNG, BERBARIS PANJANG UNTUK MENDAPATKAN BURGER MEK DOGAL FREE SEMALAM?

CER TANYA HASAN ALI, DIA TAU TAK YANG MEK DOGAL SPONSER ZIONIST YG BOM ORANG PALASTIN? SEPATUTNYA DIA TAHU SEBAB DIA PEJUANG MELAYU MAHA TULIN! KALAU DIA TAHU, CER TANYA LAGI KENAPA DIA TAK KELUAR BIDEO PASAL ORANG MELAYU BERBARIS KAT KEDAI MEK DOGAL?

Tanpa Nama berkata...

Mesti ramai melenting baca komen "murtad sebab tak nak jadi Hassan Ali" ni. kah kah kah

Otak Meleis memang slooooow, tak paham sarcasm!