Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 20 November 2012

SUNNAH WAL RASUAH BERFAKWA LAGI






 KOMENTAR TUKAR TIUB
semua akan senyap
pada 13 januari nanti
apabila satu juta telah
turun ke kuala lumpur
  
DOA HANCUR SESAMA ISLAM HARAM : MUFTI – berita hairan

Ipoh: Mendoakan dan mengaminkan kehancuran saudara sesama Islam adalah perbuatan bidaah yang hukumnya haram.

Justeru, menurut Mufti Perak, Tan Sri Dr Harussani Zakaria mereka yang melakukannya perlu bertaubat.

Beliau menegaskan dakwaan UMNO murtad adalah tuduhan bersifat fitnah yang tidak mempunyai asas jelas dari segi hukum syarak.

Jika orang itu tidak kafir, tetapi dia menuduh kafir... jadi dia kafir. Justeru, orang itu kena bertaubat. Selain itu, tuduhan mengatakan murtad terhadap orang Islam lain tanpa asas kukuh adalah fitnah.

Selagi kita mengucap syahadah, kita menyampaikan pendapat dan mempertahankan Islam... bagaimana kita boleh menjatuhkan hukuman murtad (kepada orang lain).

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... SAPA  NAK PEDULI CAKAO MOVETAKK.... kah kah kah...

kah kah kah...SAPA PUN TAK AMBIL POT... kah kah kah..

 kah kah kah...CAKAP MUFTI ..CAKAP MUFTOK KE.... kah kah klah..

kah kah kah... KELUAR FAKWA  KEE..KELUAR FAK WEE KE... kah kah kah

kah kah kah...KAPIR HARBI KE.. KAPIR HARBOK KE?....kah akh ak..

kah kah kah..YANG PENTING  UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION DIHANCURKAN.... kah kah kah

kah kah kah... YANG PENTING... KETUANAN MELAYU DI HANCURKAN.... kah kah ka..

kah kah kah...YANG PENTING SATU JUTA TURUN KE JALAN RAYA.... kah kah kah




NOTA:
muftak ini boleh menonggeng
samabil isap air batu kepol
kemudian  beri fakwa fakwi
tak ada siapa ambi pot
kah kah kah


6 ulasan:

didi kota belud berkata...

yang dia tau HARAM HARAM HARAM.....aper lah nak benyanyuk nyanyuk dia ni.....hancurkan umno lah bangang,bukan islam....UMNO....sebut betul betul......UMNO......APA BANGANG PUNYA MANUSIA...UMNO DENGAN ISLAM PUN TAK DAN NAK BEZA...MACAM MANA NAK MENASIHAT.

Tanpa Nama berkata...

:) solat hajat doa kehancuran umno/bn takda kata mrtad ka apa.. menegakan keadilan.. membasmi kebatilan dan kezaliman..

Takut ka.. Nak takut apa? baru doa je makbul ke tak belum tentu.. Kalau tak salah nak takut apa? tunjukanlah kebaikan yang menunjukan UMNO ni islam sesunguh yang adil dan perihatin..

Tanpa Nama berkata...

Berdoalah kita juga untuk kehancuran munafik sepeti Zul Nordin kulom, Ahsan Ali Dr. gila, dan Braheng otak taik dan tak lupa hantu gigi jarang Nasharudin ala barua ameno.Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih. Hapuskan dan hancurkanlah puak2 dan pemimpinnya yang menzalimi keluarga mangsa ISA.
Ya Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih. Hapuskan dan hancurkanlah puak2 dan pemimpinnya yang menzalimi hukum Hudud milik-Mu.
Ya Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih. Hapuskan dan hancurkanlah puak2 dan pemimpinnya yang mengamalkan rasuah dan merompak wang negara untuk kepentingan diri, keluarga dan kroninya.
Ya Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih. Hapuskan dan hancurkanlah puak2 dan pemimpinnya yang mengamalkan rasuah dan penipuan demi memenangi pilihanraya ke-13 akan datang.
Ya Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih. Hapuskan dan hancurkanlah puak2, ahli-ahli agama yang berdusta dan pemimpinnya jika benar mereka pendusta.
Ya Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih. Makbulkanlah doa hamba-Mu yang hina ini. Amin.

shauqie berkata...

Haramsani btol

Tanpa Nama berkata...

wahh..sekarang sebuk boikot zionis..semua nk buat demo..semua nak bantah..tp habuk pun takde..suka sgt jadi pak turut..oiii..sedara! dlm msia nie bnyk lagi kekurangnya..kepoh2 pasal negara org kenapa? negara sendiri nie ha perbetulkan dulu!!!