Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 20 November 2012

HINAKAN MEREKA YANG MAKAN DI MEK DOGAL




KOMENTAR TUKAR TIUB
tak perlu cakap banyak
tak perlu pergi  ke gaza
tak perlu heboh heboh

mek dogal ialah milik zionis
mek dogal memberi dana untuk israel
mek dogal beri sokong untuk israel

luaskan kempen anti mek dogal
luaskan  kempen anti isreal
luaskan kempen anti zionis

hinakan  mereka yang makan di mek dogal
kutuk mereka yang makan di mek dogal
kapirkan mereka yang makan di mek dogal
babikan mereka yang makan di mek dogal
harbikan mereka yang makan di mek dogal
laknatkan mereka yang makan di mek dogal


 









PAS GESA PULAU EKONOMI, MEDIA PRO ISRAEL – harakah daily

KUALA LUMPUR: PAS berpendirian, sudah tiba masanya Malaysia memainkan peranan yang pro aktif dalam menggesa Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) mengadakan sidang tergempar berhubung serangan terbaru Israel ke atas Wilayah Palestin di Gaza.

 

Demikian tegas Presiden PAS,  Tuan Guru Abdul Hadi Awang di Dewan Rakyat ketika berbahas menyokong usul mengecam tindakan keganasan Israel yang melancarkan serangan ketenteraan yang dinamakan Operasi “Pillar of Defence”, 14 November lalu ke atas Wilayah Palestin di Gaza meliputi pengeboman dan serangan udara dan laut.

 

"Sudah tiba masanya Malaysia memainkan peranan yang pro aktif dalam menangani isu ini khususnya melalui OIC untuk mengadakan sidang tergempar mempengaruhi rakan-rakan OIC dan rakan-rakan negara Arab.




HARI RAKYAT BANGKIT MELAWAN
 

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bertahun2 dah mat punk boikot mcD.. FOODNOTBOMB!!! baru sekarang rakyat nak boikot? kahkahkah tp elok juga skrg. sedar dah dari mimpi ngeri. dari tak sedar2..tu yg parah!!!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Boikot apa?
Buka puasa pon makan Kentukey Fuck Chicken dan MacDogal.
Buka puasa dengan Peksi dan KoKa Kola...baik ponya.
Lain chakap , lain dibikin

Penyokong kuat Zionist ialah ....orang Malaysia sendiri.

Tau tak..lepas itu Perkosa wira Ganga negara bakar bendera Uncle Sam..budak budak mereka lepak di MacDogal..

Yang patut ditendang keluar ialah umno dan bn.
Sebab mereka ialah zionist tempatan.

Tanpa Nama berkata...

bro.. lu xnak kupas isu hadi awang jd pm ka? terengganu pun xdapat rampas balik ni plak nak jadi pm? negeri lain kita dpat sapu tapi terengganu xdapat. sebab apa? sebab rakyat terengganu sendiri tolak kerajaan pas terengganu had awang dulu. bukan sebab pengundi hantu. apa kejayaan dia masa perintah terengganu dulu? mansuh tol, buang patung penyu dan besarkan markas pas. itu je? lain xda sebab xdapat royalti katanya. 4tahun perintah 4tahun dok berkokok nak royalti. itu je la yg depa tau. xda royalti negeri xleh bangun. ini nak jadi pm? kedah pun pru akan datang dapat balik kat bn la. percaya la. lagi satu xkan kt nak amik menteri dari penggangur yang harap elaun pemuda je jadi menteri penuh dah 2 selera besar nak pakai keta mahal. orang xheran la kalo gaji 10k pun janji jujur. background 2 penting. macam mb khalid. korporat berjaya. jadi mb pun mb terbaik. ni nak amik penganggur makan elaun pemuda je jadi menteri?? hmmm... patut la berkokok UG UG UG

Tanpa Nama berkata...

http://airilsametok.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

apa susah sgt, ramai-ramai keluar berdemo mcm bersih aritu, demo depan semua kedai mek dogal, kepsi, setarbak dan yg sekutu dengannya. kalau satu kedai boleh 1,000 org berdemo konpem org tak masuk punya, cuba buat tiap-tiap hari, cukup seminggu bungkus lah kedai tu, tak caya? cuba try test tengok. kena buat, setakat cakap, menjerit, press statement je tak jadi mende, jgn retorik je lebih, the NATO.

Tanpa Nama berkata...

Gomen cakap je wat resolusi itu ini.. Tapi hampeh.. pi halau je keluar mana-mana syarikat pemberi dana Israel ni..

Nak harap rakyat ni boikot baper kerat le yang boitkot kebanyakan tu pulak memang tak makan McD..

Kalau gomen yang boikot lagi berkesan..

kalau gomen buat nanti adakah orang berdemo kat parlimen pulak.. sokong McD..

Labukau berkata...

Kalau ikan bakar skin chan boleh lunyai, tak kan mek dogal tak boleh lunyai???

Trend skrng klu kita jenguk kat gerai mek dogal di tanah air tercinta ini, 90% atau lebih yg lepak dan mencekek mek dogal ialah melayu yang berzakar dan berzikir. Kaum yang kerjanya makan babi atau minum beer ada le sekerat dua. Tak percaya sila la tengok.

Agaknya melayu yang berzakar dan berzikir ni tak tahu bahwe mek dogal adalah penyumbang utama dana kepada zionist. Agaknya melayu jenis ni tak tau bahwe ada sen yang keluar dari poket mereka diguna untuk membeli pluru dan bom bagi membunuh umat islam di palestin. Agaknya mereka tak tahu bahwe satu ketul berger mek dogal yang masuk dalam perut mereka menyebabkan setitik darah anak palestin gugur ke bumi.

Umat melayu yang kuat berzakar dan berzikir ini masih perlu diperingatkan lagi. Encik Hassan Ali kenalah turun padang dengan membuat video mek dogal pula. Video murtad yang dulu kasilah cepat sikit siap sebab dah dekat satu tahun. Masjid2 pulak buatlah khutbah tentang isu mek dogal yang memberi dana pada zionist. TV 3 1/4 pula buatlah kempen jauhi mek dogal dan bukan setakat pemberitanya berkerut-kerut dahi tunjuk sedih ketika menyiarkan gambar pemuda plastin diangkut ke kubor. Encik harus sana harus sini, kurangkanlah baca utusan Meloya dan burit harian. Usahakanlah fatwa pasal orang yang makan mek dogal sebab mek dogal bagi duit kat zionist. Kurangkan le berpolitik sebab umur pun dah 'rumah kata pergi, kubor kata mari'. skang pikirlah pulak idea nak bantu palestin. pikir duit memang tak kan habis-habis.

Pigkosa, pemuda amanu, laman web 1malaysia, tweeter pm semuanya patut le berkempen menjauhi mek dogal kerana golongan ini semuanya melayu. kerana menurut mereka, asal melayu saja mesti islam. Kalau mengaku islam kenalah bantu rakyat palestin dan kenalah jahanamkan mek dogal kerana bersekongkol dengan zionist.

Tapi malangnya, melayu sendiri yang ambik UPCO jadi penasihat. Melayu sendri yang jual minyak sawit kat zionist. melayu sendiri yang tak iktiraf plastin sebab ikut cakap PBB. Malangnya Ustaz2 melayu sendri yang siokkk makan beger mek dogal.

Dan seperti sebelumnya, setiap butir mek dogal yang kaum melayu telan untuk menyambung nyawa; setiap kali itulah setitik darah remaja plastin gugur ke bumi.

Tanpa Nama berkata...

Ada orang berilmu agama pun mencemuh usaha memboikot ini. Alasannya kesannya tak signifikan langsung. Yang terbanyak menyumbang kepada zionis adalah dari hasil penjualan senjata. Dia tak tahu banyak dari senarai jenama untuk diboikot 4 tahun dulu ada yang dah terkeluar dari senarai sekarang ini sebab mereka dah isytihar yang mereka tidak lagi menyokong israel (kesan dari boikot la tu). Contoh Sara Lee, Nokia, Jacob dll. Tolong rujuk: http://www.inminds.com/boycott-brands.html
Cakaplah saja yang dia memang tak mampu nak menolak kenikmatan memakan beger mek dogal yang penuh lemak, kalori membunuh tu. Setanding gamaknya dengan nikmat bersetubuh (entah2 bersetubuh pun tak pernah lagi).