Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 Januari 2013

SEORANG LAGI PEMIMPIN GEROMBOLAN DI TANGKAP DI LAPANGAN TERBANG




SAEKOR LAGI PEMIMPIN GEROMBOLAN DITAHAN

Bro,

Terjumpa di facebook Mohd Fuzail, bekas pekerja TV3 tahun 90'an:


GEMPAR DAN SAHIH!
PEMIMPIN UMNO DITAHAN DI AIRPORT KAHERAH KERANA BAWA KELUAR (BALIK KL) WANG TUNAI USD500.00 (RM 1.5 JUTA), WANG UNTUK GAZA!!!
PEMIMPIN ITU CURI WANG KUTIPAN DANA GAZA!
YA! PENCURI BESAR!

Harap kawan-kawan wartawan dapatkan pengesahan dari Imigresen Mesir dan Kedutaan Malaysia di Kaherah.

KITA HAPUSKAN PEMIMPIN PETUALANG SEBEGINI!




--------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betoi ka cerita ni? Kalau betul sila potong tangan pencuri! Potong jgn tak potong potong jgn tak potong

Tanpa Nama berkata...

DAH LAMA CERTA NI.YAHUDI YANG BERNAMA AZEEZ PARIA INI DARI PUTRA INI BUKAN HANYA MAKAN DUIT DERMA BAH PENGKHIANAT PADA PELESTIN.BAGI TAU RAKYAT PELETIN

Tanpa Nama berkata...

Tu duit dari sana.. duit dari Malaysia kita tak tahu statusnya sampai ke tak ke sana..

Appaun kita membantu seikhlas mungkin cuba carik NGO dan aktivis yang dipercayai.. Kalau mereka menipu juga kita serah pada tuhan untuk diadili di akhirat kelak..

Kalau curi/guna duit/harta milik orang ni tak senang mana pun kat dunia ni

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

APALA KORANG NI TAK GHETI2 LAGI KOME,UMNO-BN TANGAN KANAN BAGI TANGAN KIRI AMBIL BALIK,DIORANG PEDULI APA NGAN RAKYAT PALESTIN,HUTANG NEGARA DAH BERLAMBAK,BANYAK ONE OFF DAN DANA PILIHANRAYA NAK GUNA,SO TERPAKSA GUNA DANA DERMA UNTUK PALESTIN DIAMBIL UNTUK MENANG BALIK 2/3...AKU TAK HAIRAN,DAN AKU MEMANG YAKIN KALAU UMNO-BN BUAT KUTIPAN DERMA MESTI TAK SAMPAI PUNYA,BAIK SUMBANG MELAUI NGO-NGO BEBAS YANG AMANAH DARI SUMBANG KAT NGO YANG PRO UMNU NI..MENIPU BESOR...DIORANG PEDULI APA,DIORANG FIKIR SEBELUM MATI BLEH TAUBAT APA

Militia Buruh berkata...

Dasar pengkhianat rakyat Palestin betul!! Rakyat Malaysia punyalah derma seikhlas hati untuk tolong rakyat Gaza, last2 pemimpin UMNGOK songlap duit buat kedarah dgn anak bini.

Aku ada dgr satu cerita jygak, dari seorg Ustaz ttg isu seleweng duit kebajikan ini. Ada sebuah NGO yg buat kutipan derma untuk mangsa gempa bumi di Padang, Indonesia kira2 tiga tahun dulu. Dlm byk duit yg didermakan, sikit je yg sampai kepada mangsa. Selebihnya ke mana? selebihnya, duit tu buat belanja krew2 NGO tersebut terbang ke padang naik flight kelas satu dan menginap di hotel lima bintang!

UMNGOK, UMNGOK, diorg kalau dlm bab seleweng duit kebajikan ni, mmg propesional diorg ni..kahkahkah!!!

TT, Aku rasa lepas ni, PSM kena buat kutipan derma untuk rakyat Gazalah, pasal aku lagi percaya org PSM dari puak2 MENGOK ni. Mintalah DR. Nasir hashim arrange program kutipan derma, kita derma ramai2. Aku lagi percaya kejujuran PSM dari puak UMNUUU ni. Kalau harapkan puak2 UMNUUU nak kutip derma, last2 dia songlap juta2 buat kedarah anak bini wal suku-sakat. kahkahkah

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

HEHEHEHHEEHEHHE...APA HERAN...AMERIKA NI BIASA JE.....MEREKA NI SELALU CURI..BARU SEDAR KE..HEHEHEHEHE.....MOYANG PENCURI,DATUK PENCURI,ANAK PENCURI,CUCU PENCURI,CICIT PENCURI..TAMBAH LAGI 500 TAHUN KALAU 500 TAHUN YANG LALU TAK CUKUP CUKUP...HEHEHEHE...BESALAH..ADA AKU HERAN...HEHEHEHEHE....

pok amid littor berkata...

Ini budaya mereka dalam parti "setan yang dikenali!!" Kepala Bapak parti Setan ini lagi kuat makan, tak percaya, cuba tanya menatang babi anak kutty haprak tu!!!!

Tanpa Nama berkata...

x bek berburuk sangka. kite kene pasti kn kesahinan berita ni dlu. kali x sia2 pengomen dpt dosa kering. kalo dh sahih berita ni bru la kite doa laknat pemimpin yg mengkhianati penderma dri msia utk perjuangan rakyat palestin.