Khamis, 7 Februari 2013

ROSMAH BERADA DI LOKASI ALTANTUYA DI BUNUH



DEEPAK TUDUH
NAJIB  DAN ROSMAH TERLIBAT
BUNUH ALTANTUYA
 KOMENTAR TUKAR TIUB
hanya satu pertanyaan untuk bani melayu
najib di katakan oleh deepak sebagai pembunuh
rosmah dikatankan oleh deepak sebagai terlibat

najib tak kata apa apa
rosmah tak kata apa apa

kalau senyap tak bersuara
kalau senyap tak saman
ertinya saheh dua ekor laki bini ini
terlibat dalam kes pembunuhan altantuya

apakah bani melayu
masih sanggup melihat
pembunuh ini  bebas merompak negara?

wahai bani melayu
jawablaa soalan kurun ini

Deepak 90 peratus yakin pegawai PM ada semasa Altantuya dibunuh

KUALA LUMPUR 6 Feb: Ahli perniagaan kontroversi, yang mendedahkan kaitan Datuk Seri Najib Razak dan isteri dalam kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu, Deepak Jaikishan mendakwa hampir 100 peratus yakin ada pegawai Perdana Menteri semasa wanita Mongolia itu dibunuh.

deepak“Saya 90 peratus yakin, pegawai dan pengawal keselamatan Perdana Menteri dan isteri,  Rosmah Mansor berada di lokasi Altantuya dibunuh,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PAS, bersama pemimpin parti itu, tengahari tadi.
Ditanya lanjut berkenaan dakwaannya itu, beliau menjelaskan keyakinan tersebut berasas hubungan baik dengan Rosmah yang dianggap sebagai kakak.
“Memang saya tidak ada di tempat kejadian tetapi berdasarkan hubungan rapat saya dengan keluarga Perdana Menteri, saya yakin saya kenal mereka yang terlibat,” kata Deepak.
Ditanya lagi bagaimana beliau mengenali pegawai terlibat sedangkan beliau tiada di tempat kejadian, Deepak sekali lagi menegaskannya.
“Walaupun saya tiada di situ, saya pasti 90 peratus,” katanya.
Beliau turut mempersoal kehadiran pegawai terbabit di tempat Altantuya dibunuh.
“Jika dilihat secara logik, apakah tujuan pegawai-pegawai perdana menteri dan isteri berada di lokasi pembunuhan seorang warga asing jika ia tidak berkaitan tugasan mereka,” kata Deepak.
Altantuya dibunuh secara kejam pada 2006 di kawasan hutan di Puncak Alam. Kepalanya ditembak dan selepas itu badannya diletupkan dengan bom C4 yang biasa digunakan anggota tentera dalam operasi mereka.
Dua pegawai polis yang menjadi pengawal pengiring Perdana Menteri dibicarakan dan didapati bersalah dalam kejadian itu dan dijatuhkan hukuman bunuh.

TIPU PILIHAN RAYA
TURUN JALAN RAYA



---------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Org mlayu ni kn lembab,dungu x bertempat mcm2 lg la...kcuali mlayu yg mganut & mgamalkn islam sbg cara idup! Mana la dorg reti bab2 c4 ni,c4 tu amendenye?mercun katak ke?org mongolia tu duk belah mana?xkn la najib berkawan dgn org mongolia!hahahahhah,bodoh tahap keldai la org2 umno kt tempat aku ni!lempang skali!

Tanpa Nama berkata...

roh Altantuya menunggu keadilan

DIDI KOTA BELUD berkata...

SOALAN YANG WAJIB DI TANYA OLEH POLIS PADA ROSMAH MANSUR MASA PERBICARAAN ULAGA. KELAK IALAH..........APAKAH MODAS OPARANDI ROSMAH MANSUR PADA HARI KEJADIAN...?...2. DIMANAKAH ROSMAH MASA C4 ITU MELETUP...ADA TAK ALIBI DIA......?.......DAN KE 3. PADA PANDANGAN PIHAK POLIS DARIMANA ROSMAH MEMANDANG PERISTIWA ITU.....?..........AKU GERENTI 100% ROSMAH AKAN MENJAWAP SOALAN SOALAN TADI DENGAN PENUH TAWADUK DAN INSAF SPEDTI BEGINI......1. AKU TAK PAKAI MODAS DAN TAK AKAN MEMAKAINYA....KALAU TERPAKSA PAKAI PUN JENAMA STAY FREE.....2. AKU TAK KENALI ALI BHAI TU SAPA...ALI MAMAK TU MUNGKIN.......3. PANDANGAN AKU KABUR KABURRRRRRR..... ELLLLLEHHH OK LE AKU JAWAP......SULTAN BRUNEI PUN AKU LANGGAR....INIKAN LEE CHONG AEI........NAH...NAMPAK TAK KEYAKINAN AKU TADI..?...NAMPAK TAK.....?........ORANG YANG TERKEJUT TETIBA JADI BINI PM,AKAN JADI MACAM NI......INILAH UNDANG UNDANG YANG TERBESAR DARI SEGALA UNDANG UNDANG......UNDANG UNDANG DI DIBERI NAMA FAMILY PLANNING....BINI KOMPLAN LAKI PENING......HAHAHAHAHAHAHA.......TAK TAHU MALU.TAK TAHU PROTOKOL.......NASIB BAIK USTAZ NASARDIN TAK KENA PERANGKAP DENGAN SOALAN DATUK AHMAD TALIB SEMALAM.......HAHAHAHAHA...NAK KOREK ASIK SOAL PAKAI KAWAN SAYA NAK TAHU...BODOH PUNYA HOS....AHLI PAS DIO NAK INTERVIEW.......AHHHH..DIMANA KITO TADI...?....YA ROSMAH ......MALAS NAK CAKAPLAH NAK TERMUNTAH....BAIK AKU TIDUR DENGAN ANJING KAT ...PAK MIE SHELLTER PUNYA FACEBOOK......LAGI BAGUI DOK ADAH......