Sabtu, 12 Oktober 2013

BILA CUKONG MULA GADUH



Liow ‘lemah’ dan tidak layak pimpin MCA, mesti 


letak jawatan dengan saya, kata Dr Chua

OLEH EILEEN NG
 Dr Chua Soi Lek (gambar) bersedia untuk meletakkan jawatan sebagai Presiden MCA akan tetapi mahukan... SELANJUTNYA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI BERITA BAIK..kah kah kah..

kah kah kah..CUKONG SAMA CUKONG MULA GADUH..kah kah kah..

kah kah kah.... KITA DUDUK DIAM DIAM.,..kah kah kah...

kah kah kah...KIPAS BARA API.... kah kah kah..


---------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Apa lagi cina mau ? Dia ni porn dulu org marah dia..sikalang dia porn marah org..tiup bara sampai nyala...tak porn guna kipas je...

Awanama berkata...

Wayang tongkoi dengan wayang ketaq tak sama dengan wayang cina...tapi apapun jenih wayang yang depa main...semua untuk hiburan saja...jangan amik hati sangat...duit sudah habih...pekerja mau gaji modal makin kurang...apalagi...kita roll laa...uncle sham ini sudah bagus...bola tanggung depan mata...lu kasi rentung satu kali...nangisssss...kasi apek sama umngang bertempik...mau tengok bila umngang mau kasi tumbang ini apek...untuk macai macai apalagi lu tunggu...kasi gegar laa...ada bran ke tak...ke macai macai ni pon sama macam dia punya tuan besar...roti kosong takde telor...kan lu orang punya kempen mau boikot ini apek...kah kah kah...jangan sembang lebeh...inikalilah mau tunjuk pailang macam itu munkee spin...kah kah kah

Awanama berkata...

Apa lagi porn ni mau ? Toksah bimbang mesin urut cukai tak naik..rumah urut pon takde masalah...amoi hari tu brapa henget...? Aku pon nak...kah kah kah

DDKB berkata...

Tengok cina bersilat.....dio jatuh gaung...penrtengahan gaung..sempat lagi baling tali..dan dan tersangkut kek leher member....member apalagi...meneran le sambil cakar lantai untuk berpaut....yolah...kalau tak cakar lantai...duo duo masuk gaung al dibawah.....seni betul.....klasik...macam cerita stephen chow baling mercun pulak...kena pulak kepala geng kapak...eh eh..dan dan dituduhnya tokey rumah sewa tetek besar yang buat....hehehehehhe....kan kena tampar mcm budak tukang gunting tu....terangkat selipar kauuuu.......KUNG FU HUSTLE betul.....ini massssssammmmmmmm(sambil angkat ibu jari...)....hehehehehhehehe