.

Rabu, 24 Februari 2016

ALANG ALANG SELOK POKET






INI HEBAT

WAJIB SOKONG

RAMAi DAH 

LAMA TUNGGU



Mahathir ajak rakyat bangkit lawan Najib

Mahathir Mohamad hari ini mengajak rakyat supaya bangkit untuk menumbangkan Najib.
"Saya rasa sudah tiba masanya apabila parti-parti tidak penting lagi. Masalah ini memberi kesan kepada negara.
"Saya mahu setiap orang sebagai warga negara yang prihatin dengan apa yang berlaku di negara ini, sebagai warga negara, tidak kira sama ada kita adalah pembangkang atau pun kerajaan.
"Sekarang masanya untuk bertindak sebagai warganegara, tanpa mengira fahaman parti atau kesetiaan," katanya hari ini.
Mahathir berkata demikian ketika diminta mengulas lanjut mengenai pertemuannya dengan ahli parlimen PAS Mahfuz Omar pada Jumaat lalu. Mahfuz mendakwa Mahathir menggesa pembangkang supaya bersatu bersama NGO untuk menjatuhkan Najib.


alang alang

selok poket

biar dapat

10000 dolar

KAH KAH KAH




--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hangpa jangan dok pecaya la dengan Madey cakap tu. Dia lagi kuat kelentong.

Kalau tak kelentong, kalau tak menipu, kalau tak putar alam..Bukan Madey namanya.

Pundek la UMNO..Sama saja depa ni.

UNCLE RAMLI berkata...

Berhati2 dengan pujukan yg sangat menawan ni kerana andainya puak2 pembangkang yg dari pelbagai ideologi tu berjaya menumpaskan Najib, maka pasti Madey yg kembali mengurus negara dan semua tahu Madey nanti lebih hebat nak peruntuhkan fabrik sosial, budaya dan politik negara. Madey dah terlalu manyak buat taik terhadap ibu pertiwi kita, hampir sulit nak dipulihkan dalam masa 2 generasi mendatang ni.
Kita berada dalam keadaan sungguh malang dan tiada lagi dapat insan atau sosok yg boleh me'mastermind' pemulihan negara, dulu ada juga Anuar Ibrahim yg telah membawa hampir ke matlamat tu. Kini sedih untuk dibicarakan, suasana kalut dan Madey bijak pasang strategi untuk ke arah itu. Tapi tiada konsep nak membangunankan negara pelbagai etnik, agama dan budaya melainkan asyik obses nak memerintah atau menjahanamkan negara. negara

panglimo potaseh berkata...

Alang-alang selok poket, jangan terpicit kontol kawan. Uraan sitizen bersatu untuk londehkan Najib sangat cantik bunyinya. Tapi nanti bila Najib dah dilondehkan sehingga togel, sapa nak tutuh dulu, orang pembangkang ke orang kerajaan .. dah tentu Zahid kot, dia kan TPM. Ini dah jadi macam cerita kartun "Hong Kong Phui", kucing buat kerja, anjing dapat makan.

Tanpa Nama berkata...

Melayu Melayu kan BODOH

MAMAK SAJA boleh buat negara maju

Melayu tau Pau Pau Pau saja

Kedai MAMAK laku orang sedekah duit


Melayu pulak beratur nak Pau Pau Pau

Mat BAHALOL bukan BODOH

MAMAK SAJA boleh bangun negara macam kedai mamak


MAMAK , kari Kepala BEWAK mari satu sini bagi.......