.

Rabu, 24 Februari 2016

LEEMBAGA EETAM TABUNG HAJEE







LEEMBAGA

TABUNG HAJEE

ADA LEEMBAGA

EETAM LEEGAM


Tabung Haji rugi RM100 juta labur dalam syarikat roti, kata Rafizi


Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli hari ini mendakwa langkah agresif Lembaga Tabung Haji melabur dalam syarikat membuat roti pada 2007 menyebabkan kerugian hampir RM100 juta.
Beliau berkata, pembelian aktif saham Silverbird Group Berhad (kini dikenali sebagai Hi-5 Conglomerate Berhad) Tabung Haji secara meluas di antara September dan Oktober 2007, yang menyaksikan kenaikan saham syarikat membuat roti itu daripada 39 sen (awal September 2007) kepada RM1.08 pada 16 Oktober 2007.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/tabung-haji-rugi-rm100-juta-labur-dalam-syarikat-roti-kata-rafizi#sthash.S20K7cK2.dpuf

KAH KAH KAH
woit
lee tabung hajee
habees punah
habees ranah
habees lingkup
akibat saeekor eee

EE EE EE LAGi



---------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Lang basilang kuoi basti kuoi. Orang bukan orang, jin bukan jin. Keling bukan keling. Islam tapi perangai macam kapir .. ektuali kapir pon tak cam tu .. jerit-jerit cakap orang itu ini bohong, tapi dia yang bohong. Rupa dah macam rumah pecah, perangai kena elok sikit lah ooii .. kalau si eeee ini idup di negeri cina dah lama kena tembak sebab putar 361 darjah. Takkan duit TH dah licin baru nak berhenti .. nanti bila si eeee dah berhenti kita dakwa dia .. sabit salah sumbat dalam penjara .. nanti di penjara tu siang ada 1000 pesalah bila malam ada 999 je .. mana ilang lagi satu.

Tanpa Nama berkata...

KATA lembaga
MAKNA 1. bakal (manusia, tumbuhan dan binatang), benih, jauhar, asal mula (bagi sesuatu); ~ bisul mata (benih) bisul; ~ daun bakal daun; 2. bentuk yg mula-mula (yg asal), acuan atau cetakan; @@@3. bentuk sesuatu benda (yg kurang jelas rupanya): kami hanya melihat ~-~ mereka dr jauh;@@@ 4. perbadanan yg menjalankan sesuatu tugas: pegawai daerah itu juga menjadi ketua dan pengerusi L~ Bandaran; L~ Pelabuhan; 5. ketua suku (di Negeri Sembilan): maka berhimpunlah penghulu yg empat suku serta ~ yg dua belas suku; ~ pengarah badan yg terdiri drpd sekumpulan orang yg dilantik oleh para pemegang saham utk membuat dasar yg mesti dilaksanakan oleh pihak pengurusan syarikat; memperlembagakan menjadikan perlem­bagaan: percubaan utk ~ prosedur; perlembagaan undang-undang atau peraturan negeri, dasar pemerintah negeri: Malaya ber­satu padu dlm maksud mencapai kemerdekaan secara ~; berperlembagaan mempunyai (berlandas­kan, berpegang pd, dsb) perlembagaan: suatu prinsip asas yg ~ Islam. - See more at: http://ekamus.dbp.gov.my/Search.aspx?spec=false&type=1&cari=lembaga#sthash.onKanA1J.dpuf

Tanpa Nama berkata...

Dahi lebam duit tabung haji turut lebih lebabm.

Tanpa Nama berkata...

Kan budak kampong tu

Budak pekan pun tak boleh nampak duit

Ini pulak budak kampung dalam hutan

Bahalol SAJA

Melayu Melayu pun satu

Dah tahu budak bodoh kampong pun nak bagi jaga Reban Ayam

Kepala Otak!!!!!

BANGLA pun jaga Janda Janda MELAYU