.

Rabu, 24 Februari 2016

CARI MAKAN




CARI MAKAN
Dulu ostat2 boleh cari makan jual agama.. skrg masa2 sukar la TT.. ostad2 kene buat kerja sampingan.. Ada yg menguntungkan.. jadi jurucakap dan panel2 syariah kpd Bank2 Islamik.. dah nama pun bank.. mestilah menipu kerjanya.. apala bodo sangat ostad2 ni.. malah bank2 kafirin pun sama buat produk islam.. semua riba dan duit penipuan adalah menjadi halal dgn petikan ayat2 quran dan hadis. Kendian buat bisnes lembu korban kat oversea.. beli lembu 1800 kat pak cik kampung..
kutip 7 bahagian dpt 5000 lebih.. lumayan sih.. hantar utk eskimo dan alaska sana yg masuk islam.. untung 3200 tu..mau 20 ekor lembu.. mmg bisnes best bro.. Tolong kutip derma Palestine Syria kejadah mende.. lagi untung.. entah sampai ke idak.. Siap setup derma guna service Maxis Celcom lagi.. mentekendarah ni mcm2 cara.. mcm ASTRO jugak.. 
Kendian buat bisnes umrah dan haji.. masyuk bhai..dapat bawak satu keluarga pegi melancung arab dan mekah secara free anak beranak serta mertua besan.. kicik2 pun ok.. upah haji. on JIN OOO JIN LAGI

--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang benar

Melayu Melayu bangsa BODOH

Gaya Arab lebih Arab

Tapi OTAK NABI pulak NOL sikit pun tak di ilut

Kepala Otak !!!!!!!!!!!

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Babi yg tak kena sembeLih tu
Conventional banking ....

Babi yang kena sembeLih tu
Islamic banking system
ituLah Dan ini Lah
System perjuangang
Patuk~patuk syariaH
On perjuangang isLang
Berpandukang perjuangang
isLang berpandukang umnQ onLy