Ahad, 29 Mei 2016

KUNCU KUNCU GEROMBOLAN MARAH






FACE BOOK

Laaa rupanya dah siap skrip.

Haji Hadi memang dah sedia skrip siap ada dlm skrip mintak tangguh.

Hahahahaha bentang usul ingatkan nak pecah Pakatan Harapan.

Lst2 BN yg pecah.























--------

4 ulasan:

Look man berkata...

Betul ker strategi BN dan PAS ni adalah untuk mengurangkan kerusi cina di parliment lalu undang2 hudud di bentangkan lalu mudah untuk diluluskan oleh ahli2 parliment yang sudah majoritinya melayu?

Tanpa Nama berkata...

Anggota BN di parlimen yang berasal dari Sabah dan Sarawak bukan semuanya Islam dan sudah awal2 lagi menyatakan akan menentang usul PAS. Tambah lagi ahli BN bukan UMNO dari MCA, MIC dan Gerakan juga berdiri atas prinsip yang sama. Pembangkang DAP, PKR dan PAN tak pernah berselindung bahawa mereka tidak menyokong usul PAS. Bererti barisan pembangkang utuh manakala koalisi UMNO-PAS akan ditentang ahli BN bukan Islam. Benar seperti pendapat penulis; usul ini merupakan kesilapan strategi BN yang akan memecahkan mereka sendiri. Andaikata senario berikut: Ahli parlimen bukan Islam BN berhijrah ke sebelah pembangkang, pasti jumlah mereka melebihi ahli parlimen PAS

Tanpa Nama berkata...

SOTONG mana ada OTAK pun ?????

Kalau SOTONG ada OTAK hidup laut luas bukan masok PakLeman

Bebudak NGOK saja masok PakLeman

Tengok muka muka pun tahu kaki pau duit Rakyat macam SAPUMAN

TUN kata NAJIS aka TAIK oke....

Tanpa Nama berkata...

salihin mohyi jawa, dr rani pun jawa, tpm zahid hamidi pun jawa, menantunya pun jawa..pesantren2 disabak pasti memilih wakil2 tuhan kurniaan allah..dlm kitab2 pesantren ni takda ilmu ekonomi, takda cerita gst, takda cerita perlawanan kezaliman..pas umno barisan national pasti menang bergaya..kemenangan ini diibaratkan ketika tentera kafir melwan tentera islam ketika bulan puasa..tapi...amerika serang iraq pun dlm bulan puasa gak, nape iraq kalah..barangkali iraq kalah kerana dipenuhi warga ali, warga syiah..tapi dinegara arab tiada tongkat ali atau kacip fatimah.kedua2 barangan menguatkan batang dan menguatkan kemutan ini hanya ada di nusantara terutama malaysia.nyatalah, barang siapa minum air tongkat ali atau kacip fatimah maka dia wajib difatwakan sesat.dilarang minum tongkat ali bersama dgn sotong.mimbar2 wajib melagukan cerita tongkat ali dan kacip fatimah dicorong2 speaker..bukan timbalan speaker kedah tau..