.

Ahad, 29 Mei 2016

BERITA SERIOUS






APA MAKNA

BERITA INi?



 
najib electionKUALA LUMPUR : Najib menyifatkan Pilihan Raya Kecil (PRK) tidak boleh sama sekali dilihat sebagai kayu ukur tahap sokongan kepada kepimpinan negara.
Ini kerana banyak isu hanya terdapat di kawasan PRK tersebut dan tiada di tempat lain, katanya lagi.
“Saya fikir PRK tidak boleh menjadi referendum terhadap kepimpinan negara, walaupun ramai yang menganggap demikian. PRK adalah PRK, ia juga banyak dipandu oleh sentimen tempatan,” katanya dalam sidang media selepas mesyuarat Majlis Tertinggi Umno hari ini.

INI BERITA

AMAT SERIOUS

MAKNANYA

DUA PRK INI

ADA POTENSI

GEROMBOLAN

AKAN  KALAH 

MAKA KENYATAN

INI MENYEDIAN

JAWAPAN AWAL



-----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Guna juga pre-emptive tactic George Bush selenge.....jadi sama lah taraf Lanun-Bugis ngan Bush!

mfi usj berkata...

No problem la abg TT......abg bukan tak tau aqidah org melayu....kain batik duit raya rm 10 sudah cukup menjamin masa depan melayu dari DAP.

Tanpa Nama berkata...

Kalau MAT LOL yang cakap itu sudah kira BENCANA.....

ribut banjir akan datang

sama sama lari ke laut jadi macam ROHINGYA

Tapi kata TUN , jadi NAJIS....

OH YOU MEAN , "TAIK" ?????

Oh My Taik....


SHIT !!!!!!!!! Busok lah........

Ada tiga JUTA TAIK HIDUP kan...

panglimo potaseh berkata...

Pengundi PRK Sg. Bosa:

Melayu ado 70%.
Cino ado 20%
Koling & lain2 10%.
Camno tu .. nak undi.

Tanpa Nama berkata...

bagi gua , ini pandangan jujur serta ikhlas. prk bukan kayu ukur.menang atau kalo prk tidak akan mengubah pencarian fbi. mungkinkan najib bole menyembunyikan mak badak di paya wet land..agak2 berapa duit mau kasi utk dua prk?ada duit ke atau cakap2 kosong je..but dont worry mr najib..duit account byk lagi..suh je sapa2 yg jadi calon tu pakai duit sendiri..tak kesian ke kat dato jamal dan ali tinju..penat lelah serang petaling street, penat lelah panjat tiang turunkan banner anwar, penat2 bikin panas di kotaraya..last2 habuk pun tarak..ini la seni parti tongtaik umno barisan national..menteri2 dok berdoa2 agar dimakbulkan tuhan utk jd penganti pm najib..