.

Ahad, 29 Mei 2016

GILA ADA MACAM MACAM





DALAM DUNIA

KITA INI

MENGIKUT 

WAN GWA

ADA 9999  

JENIS GILA

KAH KAH KAH




SAUDI CLERIC SAYS POSING FOR PHOTOS WITH CATS IS FORBIDDEN

A prominent Saudi cleric has declared photographs with cats, and other animals, forbidden unless completely necessary due to an upsurge in Saudis “who want to be like Westerners.”
On a televised broadcast, Sheikh Saleh Bin Fawzan Al-Fazwan, a member of the Saudi Council of Senior Scholars, was told about “a new trend of taking pictures with cats has been spreading among people who want to be like Westerners.”


-----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KUCING boleh MAGIK

Itu belajar kat PADANG jugak ke

Ada TANDOK PADANG ke ??????


Ada BON BON ??????

Chabut...... Chabut...,. Chabut...

Tanpa Nama berkata...

Haram ambik gambar dengan pussy


Kah kah kah
*
**

Tanpa Nama berkata...

Tok arab kaya kaya, pakai kereta harga juta2, posing bergambar dgn kereta sendiri boleh tak? Bergambar dgn penari gelek boleh ke? Bergambar pakai bikini kat kolam renang dlm hotel di arab saudi boleh tak? Masa ramai2 sibuk beribadah di mekah, tiba2 nak selfie dgn kaabah boleh ke?

Tanpa Nama berkata...

44 jenis...jee...!!!!!
jk 9999 kna try kt KTM....
Tp susah laa nk sangkut..

Tanpa Nama berkata...

itu tak gila lagi bro..baru2 ni disaudi, suami tembak doktor lelaki yang mendukunkan isteri lelaki itu beranak..agak2 lu, warga saud tu kena hukum tak? gua confirm, mamat saud tu terlepas..agak2 hudud al hadi bole menghukum warga saud itu ke tak?selain hal hudud agak2 apa lg yg bole diperjuangkan oleh hadi atau pas?menang pilihanrya semata2 utk hudud je?kacang sangat..apatah lagi tanah yg dibotakkan dikelantan bole dibikin reban ayam utk stok halalal touyiban seantaro malaysia..