.

Jumaat, 28 Julai 2017

DARI MEDIA MUSUH






BOLEH BUAT

agak2 sapa calon perdana menteri geng2 otai refomasi ni? anwar ke??bagitaulah sapa yg wajib jadi calon perdana menteri kalo pakatan menang nanti..boikot la program madey..boikot la program parti bersatu..geng2 otai ni mesti ada program2 yg lebih hebat dari madey..pastinya program2 itu juga adalah utk menjatuhkan najib anak razak..geng2 otai bole cite panjang lebar pasal surat2 dan laporan2 rasmi mengenai 1mdb..

LEBIH HEBAT?

bole buat lebih hebat dari madey yg dah tua nak mampus tu..walaupun tujuannya sama utk menjatuhkan najib anak razak..anwar pun dah kata tak semestinya jadi perdana menteri..so siapa calon2 perdana menteri otai2 sekalian..otai tak semestinya betul..tak semetinya duduk dlm parti itu semuanya betul..bukan semua rakyat yg bukan partian macam isham rais itu tak betul..isham itu ngi, bukan ngo..gua tak perlu join parti politik utk faham politik.. 
on DARI MEDIA MUSUH
Anonymous
on 7/27/17


KULIAH
TT, kuliah politik kau belum tuntas. masih ramai yg tak faham matlamat utama berperang dlm politk. kau masih gagal menghasut puak2 bebal hahaha. 
on DARI MEDIA MUSUH
Anonymous
on 7/27/17


MENANG

agak2nya siapa yg menjadi pilihan kabul si pengundi pakatan itu utk jadi perdana menteri? mari kita buat undian, poll..siapakah yg wajib menjadi calon perdana menteri sekiranya pakatan menang..aduhai..menang dulu baru la cite bro..istilah bangang dan lembu itu hanya semiotik je..lu kata pernah dihasut isham rais..takkan lu tak faham2 ilmu semiotik dan bahasa basi isham rais..ini sama macam isham rais kata hadi itu sotong..

DULU

bukan la maknanya hadi itu sekor sotong, atau lembut macam sotong..kalo dah bangang, jangan baca tukar tiub..lu tak faham apa itu semiotik baik jgn baca..nnt lu sesat jalan.jgn kata lu, mufti, ulama2 pun bole jadi sesat kalo baca tukar tiub..nampak sangat bukan dihasut oleh isham..thumb up for isham rais..err..mr najib apa kabo? doj ada call tak?? 
on DARI MEDIA MUSUH
Anonymous
on 7/27/17


BABI

gua sokong 100% bro tt..ramai ngaku pengundi pakatan.sapa pun bole ngaku..even babi pun bole ngaku pernah terbang..teknik yg sama dilakukan..siapa Pm?nape tiada org tanya kat umno who the next PM?jgn lupa, lepas ini isu bahasa melayu..walhal presint putarjaya belum ditukarkan lagi..

BOLEH

pasni Pm wajib melayu, pasni PM mesti islam, bersunnat dan lebih afdal kalo bole jadi imam..lu dihentam..lu tahan..ini bermakna lu betul..point sekarang adalah jatuhkan najib isteri rosmah..point itu juga digunakan amerika laknatullah regim change..kalo dah letih dgr badut2 isham rais ckp berdekah2, pasal apa nak sibuk siapa PM?


TERBANG

pasni minta peletih2 itu spy pastikan sapa calon mufti, sapa calon pegawai jais, sapa calon jasa, sapa calon tpm..supaya kita bole check dulu calon2 sblm menerimanya sbagaimana kita nak membeli barang2 di lazada, apadah, jalan dah.kalo bole sapa jadi agong pasni pun kena tau dulu calon2nya spy terjaga keislamangan dan bukan raja botol besar.madey dikaitkan dgn double barrel defisit 
on DARI MEDIA MUSUH
Anonymous
on 7/27/17


GAGAL

aku percaya pada tuhan,Tuhan Allah jalannya lurus,maha tahu keagunganya kun fa ya kun karna seluruh semester dibawah rahmatnya.Dr mahadir Muhammad dulunya digelar penista a Gama sikapnya maha firaun tengkahnya licik sebab berkuasa ketika itu umno dibawah telunjuknya dan pengampu pengampu yes bos.anuar ibraham ketika itu don't do bos because bla bla bla!? dan Satu rancangan terancang Oleh barisan nasional menjatuhkan Dsai bermula dari Satu cumplot ke Satu compirasi menjatuhkan kradibiliti beliau... tapi itu dahulu.


ANGKAT

Ada diantara kalian bermunajad berdoa tuhan tolonglah anuar difitnah Oleh penguasa diatas jenayah yang tidak dilakukan.dan tuhan telah memberi pertolongan dan jalannya dgn caranya.Gabungan dap keadilan dan pas telah menekan dr mahadir dan sekutunya diwaktu berkuasa Satu ketika dahulu.. Umno lumpuh didalam Lumpur.. maka lahirlah Islam had ari Islam ciptaan kapitalis melayu Abdullah ahmad Badawi kalifahnya.?umno keburungan buntu dgn ideology yg gagal mengangkat bangsa melayu 
on DARI MEDIA MUSUH
Anonymous
on 7/27/17





-----------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Mappadulong kata tanpa UMNO Melayu jadi bangsat. Tok Heng Katak kata, UMMO dah perintah 60 tahun tapi Melayu bangsat jugak.

Lepas ni jika HARAPAN menang tak de pulak calon PM. Pada aku tak jadi hal .. kito ado 9 Rajo, nogori lain satu jo.

Kobanyakan Rajo ni Molayu pun tidak, Omputih pon tidak. Gaji Rajo ni bosa. Kojo eay istihar hari rayo dan mogang botol bosa jo.

Aku raso sampai maso eay Rajo ni perintah nogori ni caro boto-boto .. perintah caro olok-olok dah borlalu. Rakyat dah makin corodik.

Tanpa Nama berkata...

Sh:t!!!!!!!!
Kau tunggu la siapa pun yang akan jadi PM lepas pru14, entah mahathir entah najib!
Sekarang ni aku tengah berdebar tunggu perkembangan terkini...
North Korea launched ballistic missile says Pentagon!!!!!
Sh:ttttt!!!!