.

Jumaat, 28 Julai 2017

SILA RENUNGKAN






FACE BOOK

Tang Cina tua tak reti cakap Melayu bukan main marah. Tang sorang Cina gemuk rompak harta negara diam pulak. Patriotik lah sangat.
Comments
Sahrizan Sahid 🤦‍♂️

Reply
1
3 hrs
Manage
Pogym Faisal Fauzi Silap2 yg cina gemuk tu pon bukan fasih sgt pon bm dia.. haha

Reply
1
2 hrs
Manage

Reply
1
1 hr
Manage




-------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wa talak elan wong cino tatak letie cikep milayu wa talak elan india mali cikap milayu tatao ma tapi wa elan milayu kasi tipo sama milayu wa elan milayu kincin milayu wa elan milayu fitinah milayu lilubank pangsai kasi talok cionakai Tala a akai

Tanpa Nama berkata...

Sh:t!!!!!!!!
Kau tunggu la jolo cino tembam tu!
Sekarang ni aku tengah berdebar tunggu perkembangan terkini...
North Korea launched ballistic missile says Pentagon!!!!!
Sh:ttttt!!!!

zaharuddin Ahmad berkata...

Sama lah .dengan.harga diri .."OTAI OTAI REFORMASI".. yang
memekak dalam dewan..tempoh hari..
jelaskan sekali ungapan berjiwa reformasi hanya dibibir saja nilai reformasi mereka..adalah wang ringgit ..."siapa bayar..gua ikut"....
Ini kan pula ..Pak menteri/Pak lebai/Pak pundi/pak IGP dan
Pak-Pak... seangkatanya tak nak ikut sekali... rugi Le. ..
duit Bro. ..siapa tak nak duit...???
(p's..abis memekak.bolihlah.......disajikan..dengan hidangan
dan minuman. untuk mengalas tekak/poket kering masing-masing)