.

Jumaat, 28 Julai 2017

TAK ADA KERETA







TAK ADA

PORSHE
Zaman nabi mana ada porshe. Tompek nabi gurun, mano ado balak kok ado pon rumput tumbuh solai-solai mcm bulu pantek anak daro. Zaman nabi nogori Jerman pong bolom ada. Mcm mano nak kapirkan sesamo Islam maso tu sobab panduan nyo kuran jo.. hadis bolom ado, islam maso tu satu jo, imam yg ompek bolom ado. Nabi kotuo nombor satu nak bodek apo. Jadi macam mano .. ulamak dan Adun PAS boleh tibai tak? Aku harap cukup-cukup lah tu bodohkan dan akalkan orang. 
on PENJUAL AGAMA BEREBUT KAWASAN
in response to tak boleh HINA ulamak sebab ulamak tu pewaris nabi!!!? tapi nabi tak pandu kereta porsche, vellfire, range rover, audi q7. tapi nabi tak curi balak. nabi tak tonton porno germany. nabi tak kafir harbikan sesama islam. nabi tak buat mcm ulamak2 kat malaysia ni yg suka bodek pemerintah. nabi takdak rm90juta dlm akaun affin bank. tak boleh hina jugak ke ulamak mcm kat atas tu?? saja tanya sebab cuntfuse., by Anonymous.
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 7/27/17




--------------

Tiada ulasan: