.

Isnin, 31 Julai 2017

UPAH FADILAH KAMSAH






MANA 

BOMOH

Puki mak betul .. sosok mcm Jho.Low gemok.mcm babi ni pon susah nak cari. Cuba belajar cara Yahudi nangkap Agen Nazi yg bertebar di seluruh dunia, yg bilangannye beribu ekor tu. Ni sekor babi pun susah nak carik?. Mana pergi ostaz@bomoh kita yang dikatakan boleh menelek lebih tepat drp setelit tu.  

FADILAH 

KAMSAH

Apa .. mahal sgt ke upah Dato Dokter Haji Ustaz Lebai Tuan Padilah Kamsan, upah untuk dapatkan petunjuk mana duduknye Cina gemok ni. Tontonwi mana bila nak buat sembahyang hajat ..untuk mengesan kandang babi gomok ni. on DIMANA JHO LOW SEKARANG?
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 7/30/17






-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kan tok bomoh teropong tu kan ado. Dia boleh kasi pagar, Jolo xleh lari punyer. Kalo lari jugak, bleh kasi meriam buluh hantam sama itu Jolo. Khalas.

Tanpa Nama berkata...

sila jangan panggil tok bomoh teropong buluh tu..beliau dah bertaubat..kita suruh mufti2, tuan2 penasihat agama, tuan2 ulama dunia, majlis2 sufi utk solat hajat seluruh negara utk diberi petunjuk dimana lokasi jho low..raja bomoh dah taubat bro..yg ada kini adalah raja report, raja lawak, maharaja lawak dan dan dan..cuba guna teropong ank bulan utk lihat dimana jho low..takkan tak bole kot..gunakan pandangan kasyaf pun bole..