.

Isnin, 31 Julai 2017

MAT LEBONG - MELEBONG LAGI




MAT LEBONG

MELEBONG 

LAGI


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nasrudin: PAS leader was at Umno do to accept zakat from Najib.
Eh??? Jakim dan mufti tak nasehatkan najib haram bagi zakat bukan melalui ejen zakat negara??? Jakim dan mufti tak buat serbuan tangkap pemimpin pas tu sebab kutip zakat haram tanpa permit??? Sprm apa lagi, boleh tangkap najib sebab salah laku dan salah guna kuasa!

Tanpa Nama berkata...

pundek punya ustaz..tak sadar diri islam juga mahu menakluki dunia..islam ISIS juga berniat sama..islam pas parti islam 1malaysia juga berangan2 yg sama..bukan namrud je nak kuasai dunia, para agamawan, para islamis, para mufti2, para ustaz ustazah, mereka pun nak kuasai dunia dan paksa dunia mengikut fukwa2 mereka..macam cilaka kalo bercakap..islam dikatakan penah mengislamkan 3 suku dunia..bagitu juga dgn british, menguasai ekonomi di 3suku dunia..termasuk malaysia..termasuk tahfiz2 malaysia, termasuk jabatan2 agama, pusat zakat dan dan dan..jgn lupa, ubatan dihospital2 malaysia ni dtg dari kota amerika kota namrud..ust ni pakai ubat dari mana? saudi ke, ibat dhab ke?kini bukan saja amerika nak takluk dunia, malah china yg bagi dunia kat pemimpin islam najib juga bercita2 sama..bak kata ust dari utara juga, seblum islam dtg, semua org adalah ahli syurga..agak2nya, raja namrud itu ahli syurga je ke atau ust ni dengki dgn syurga namrud..