.

Isnin, 31 Julai 2017

LAWAK SERAM TOK AJI






LAWAK

SERAM

TOK AJI


'Jangan fikir ahli politik boleh tidur lena'

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sekali lagi menasihati semua parti politik supaya meletakkan calon bebas daripada rasuah pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).
Ketua pesuruhjayanya, Tuan Haji Dzulkifli Ahmad berkata pihaknya akan bertindak agresif terhadap ahli-ahli politik yang terlibat dengan rasuah dan salah guna kuasa hanya selepas berakhirnya pilihan raya.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

WOIT TOK AJI

JANGAN BUAT

LAWAK 

KAH KAH KAH

ADA LAGI

SANDIWARA?

KAH KAH KAH 


-----------------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tok Aji Mangkuk dh bagi Hint tapi kat Kepala Otak dia nampak Ahli Politik Pembangkang.Hoii Tok Aji Mangkuk Kitaorang dh boleh baca Apa yg ada dalam Kapla Otak kau tu.

Tanpa Nama berkata...

sapa ada tok aji depan nama, datuk datuk seri seri tan seri seri penyamun semua, kalau tak penyamun payah pakai darjat kah kah kah....nie silap mata terkini....kah kah kah

usop ali berkata...

Macam sial punya tok aji....bangang bertinggat macam mangkok tingkat....hihihihi...geli aku mendengar gertakan..sidayus ni....

Tanpa Nama berkata...

Bertindak hanya selepas pilihanraya berakhir????? Dah tu kalau ada adun atau mp yang dihukum bersalah rasuah dan kena hukuman agak tinggi, nak kena belanja masa tenaga dan duit rakyat untuk pilihanraya kecil pulak lagi???

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah, najib paling tak lena bila mak badak tido dlm resah sbb mimpikan beg birkin baru, bila resah mak badak akan golek Kiri, golek kanan....bygkan kena lenyek steamroll hehehe

Tanpa Nama berkata...

Kah, kah

DIDI KOTA BELUD berkata...

Woooo... Syaitan tu ko dodoikan... Siap dayang dayang kipas.. Suhu bilik kena jaga supaya suhu badan pukimak kau tu dapat mimpi koleksi gincunya ya... Woooo... Satu bunyi pun tak bley yer.. Takut jin tu bangun yerr... Pukimak punya chief kadam.... Kakakkkak

Pencolekhangek berkata...

Buatla apa pun sebelum mata terbeliak!!

Tanpa Nama berkata...

Berani tok aji halang najib bertanding? Tak payah 1mdb, scorpene pun jd