Isnin, 3 Disember 2018

JANGAN PIJAK KATAK





AWAS
JANGAN PIJAK

KATAK

Masa untuk tolak ansur dengan kaum lain berakhir, Perkasa beri amaran

PERKASA tidak akan berdiam diri dan akan ‘mengamuk’ di seluruh negara jika orang Melayu terus dipijak, kata presidennya, Ibrahim Ali hari ini.

Berucap di perhimpunan kumpulan Melayu berhaluan kanan itu, Ibrahim berkata sudah tiba masanya orang Melayu bangkit.

Beliau menambah bahawa Perkasa akan mengadakan lawatan ke seluruh negara dalam usaha untuk menegakkan Islam dan ketuanan Melayu.

“Saya berasal dari Kelantan dan kita sering menggunakan perkataan ini, bermakna kita tidak akan berdiam diri, kita akan membantah, kita akan menghantar memorandum, jangan tolak kita ke dinding, kita akan balas.


DULU SLOGAN

HIDUP MELAYU

KINI SLOGAN

BANGKIT MELAYU

ESOK  AKAN  ADA

SLOGAN BARU

DARI KELANTAN

ENTOT RUSIA

KAH KAH KAH


--------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah katak ooo katak mengapa engkau bising...mengapa katak tak bising dedak sudah habis...dedak oooo dedak ngape kau sudah habis. Camana dedak tak habis mak badak balun habis. Mak badak ooo mak badak negape kau balun dedak sampai habis...camne mak badak tak balun, najib kasi balun....najib kasi balun. Najib ooo najib ngape kau suruh mak badak balun dedak sampai habis....camne aku tak bagi, aku tak tahan kena hempap...waaaaaa

panglimo potaseh berkata...

Tok Heng ..royak sama gwe ..bila masa Melayu tak kena pijak ..sapa yang sapu rezeki melayu Kok tak melayu. Nanti Lu pi demo pada 8/12 ..mintak masing2 bawak nasik dan lauk .. tukar2 makanan ..mcm lawat kubor dulu2 .. makan .. dah kenyang balik .. Petang tidor.