Sabtu, 26 Disember 2020

VEKSIN ADALAH SCORPENE KHAIRY

 


PELIK


ADA


RAHSIA


NAJIB BELI 

SCORPENE

SAPA DAPAT 

KOMISEN

AMIN

KHAIRY BELI 

VEKSIN

SAPA DAPAT 

KOMISEN

AMIN




Harga vaksin Covid-19 

akan didedahkan 

jika PAC akur syarat rahsia


PUTRAJAYA: Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi, Khairy Jamaluddin akan memberi taklimat khas kepada Jawatankuasa Kira-Kira Wang Negara (PAC) bagi memberi penjelasan terperinci segala perkara berkaitan pembekalan vaksin Covid-19 termasuk kos yang ditentukan oleh setiap syarikat pengeluar.

Walau bagaimanapun, katanya, perkara itu hanya akan didedahkan kepada pihak PAC sekiranya anggota jawatankuasa berkenaan yang terdiri daripada ahli-ahli Parlimen pembangkang dan kerajaan boleh menerima syarat kerahsiaan yang ditetapkan oleh syarikat farmaseutikal terlibat. 

Menurut beliau, buat masa ini setiap perjanjian kerajaan Malaysia atau mana-mana kerajaan dunia yang memeterai perjanjian adalah tertakluk kepada syarat kerahsiaan untuk tidak mendedahkan harga kos vaksin mereka.

HARGA PUN

DIRAHSIAKAN

AMIN

APA DALAM 

VEKSIN INI 

AMIN

RAHSIA JUGA?

AMIN



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mungkin ada dna babi jangan jangan tak boleh jangan kumah jangan gundog Guyana, tunggu hadi bagi ayat satu bijik, corona terus lari balik dalam botol kalau pun kita ada bomoh buluh, boleh tiup ke alaska, bagi kobid kesejukan kematian kah kah kah, mesti lah rahsia, nak masuk juga, dah lah tak cukur, sejak pak lah tiada dia mana ada masyuk sangat kah kah kah dalam susah orang pun nak buat duit King is cash kah kah