Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 1 Disember 2008

PARTI PEMBANGKANG TURUT AMAL POLITIK WANG - melayau



KUALA LUMPUR: Masyarakat perlu bersikap adil dengan membuang persepsi rasuah dan politik wang bukan hanya diamalkan Umno, sebaliknya turut diamalkan oleh parti pembangkang, kata Naib Ketua Puteri Umno Wilayah Persekutuan, Datin Ismalina Ismail.

"Saya pinta jangan dibuat penilaian dan lekas menjatuhkan hukum. Kegiatan itu boleh berlaku pada mana-mana parti politik.

"Kita tidak boleh membuat persepsi jika ada kegiatan politik wang, ia hanya berlaku di kalangan ahli Umno," katanya selepas bersama Pergerakan Puteri Umno Cawangan Bandar Baru Wangsa Maju.


kah kah kah….. PEMBANGKANG AMAL POLITIK WANG ?… kah kah kah….

kah kah kah….ini berita besar… kah kah kah…laporlah kepada polis… kah kah kah…

kah kah kah…. lawak minah munkee ni… parti lain mana ada masaalah rasuah nak lantik pemimpin….kah kah kah…. ini penyakit gerombolan…. kah kah kah



11 ulasan:

Tok Moh berkata...

Kah..kah...kah...
Woi sedar ler woii...
ni apsal meracau cam cibai...
dah lama tak kena entot-entot ke...?

"Bro".. Puteri ni gian batang kot..? Kah..kah..kah...
kalau gian cakap la... Kesian Datin..ni lama dah Dato tak entot... Dato ada perempuan lain ...kah..kah...

Tok Uban berkata...

Minah ni tak sedar apa yang dia cakap...

Biasalah orang umno ni...bila kita kata kain dia koyak....bukan tahu malu...tapi dia tuduh kita pulak yang koyakkan kain dia....hai...teruklah macam ni...

Tanpa Nama berkata...

sdra,

Kalau pembangkang rasuahhhh....kus semangatttt...... rasa saya tak sempat menunggu ayam berkokok subuh, BPR dah terpacul di muka pintu pejabat ahli pembangkang terbabit..

Percaya tak ???

adnan M

amanlegend berkata...

Salam..

Politik wang..?
Wang siapa dipolitikan..?
Benarkah hanya wang sahaja
yang DI"FOLLOW"TIKKAN..?

Farouk berkata...

Fitnah politik wang yang melanda UMNO memang dilihat sebagai tidak adil. Adakah parti pembangkang 'suci' daripada politik wang sehingga orang ramai terlalu mudah menghukum UMNO sedemikian? Jangan berat sebelah...

Tanpa Nama berkata...

dia cakap " bukan aku sorang saja berak tengah jalan, orang lain pun berak jugak, tengok tu banyak tompok taik " kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bukan fitnah..pemimpin UMNO sendiri yg mengiyakan wujudnye politik wang dlm UMNO...tgk TV dan baca suratkhabar

jabsp berkata...

kali ini aku sokong cakap minah ni.memang dalam pr ada juga politik duit tapi dalam pkr.yang lakukan adalah mangkok berdarah pekembar tapi tumpang dalam pkr dan bila bila masa nak belah pi pada pekembar.depa guna duit bagi cari sepuluh atau dua puluh orang yang memang bukan ahli mana mana parti atau memang ahli asal pekembar untuk dipersembah pada bapa ketuanan melayu dan bagitau ahli pkr telah berpaling tadah.satu majlis memperbodoh terus diadakan dengan siaran langsong di tv 1,2,3

pisang mas berkata...

apa puki sembam ni merepek pulak. nak political mileage atau nak batang mileage? wakakakah

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Sian akak sorg ni merapu...

Tjuk bukti la wei kat mane ade rasuah bile mukatamar PAS...

Kah kah kah...

Ade btui gak kate Tok Moh tu..

Kah kah kah...

Dah lama tak entot entot kot...

MahadeyBersiong berkata...

kahkahkahkahkahkahkahakhakhakhkah > Farouk. Ini pun same mungkee..Ade ke patut. Dol, kalau tuan lu da berak atas kepale lu, lu jangan nak baling baling kat orang lain pulak..bullshit la..kakhakhakha