Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 1 Disember 2008

GEROMBOLAN KENA LAGI !!


KAYVEAS BERI KATA DUA – HAPUS ISA ATAU KELUAR BN – MalaysiaKini


President PPP president M Kayveas telah memberi amaran bahawa PPP akan meninggalkan Barisan Nasional jika ISA tidak di ubah sebelum pilihanraya yang akan datang.

Presiden PPP berkata yang beliau wajib mengikut permintaan sayap Pemuda dan sayap Wanita PPP yang mahu ISA dimansuhkan.

kah kah kah…. YANG TINGGAL menyokong ISA HANYALAH GEROMBOLAN, PEWARIS DAN GPMS….kah kah kah

kah kah kah… bagi kata dua… baru hebat… kah kah kah… tapi PPP ni ada ahli ke?... kah kah kah…

PAKATAN AKAN TERIMA ARIF SHAH
- MalaysiaKini

Pakatan Rakyat bersedia menerima Arif Shah Omar yang gagal di pilihanraya kecil di Permatang pauh untuk memasuki mana-mana parti dalam Pakatan Rakyat.

Arif Shah telah kecewa dengan gerombolan United Malays national Organisation.

kah kah kah….satu lari akan lari meninggalkan gerombolan… ini berita baik… kah kah kah



5 ulasan:

Tok Uban berkata...

PPP nak tinggalkan BN?.....

Pi...Pi...Pi...lah....PR pun fikir 2x nak terima presiden macam hang..
kahkahkah...

kucingsiam berkata...

meow~~

Kayveas kucing kurap tu fikir baik baik sebelum terima ... dia pun satu ekor hantu ... dah kecewa sekarang tukar irama. Dulu bukan main garang ... nak ganti semi-value.

Biar PPP jadilah parti kudis, PR pun tak nak. haha, biar mati saja.

ejal berkata...

kayveas ni menang ker pru lpas???
mcm parti dia menang besor lak pr yg lpas....
dia sendiri pun klh...
blh thn jgk miang dia nih...kahkah...

Sameon berkata...

Kalau Kayveas dan PPP keluar BN pun takde masalah sebab berapa kerat je ahli PPP. Setakat 2, 3 kerat, tak ralat pun BN nka lepaskan...Lagipun PPP tak pernah menang besar pun masa pilihanraya...

Tanpa Nama berkata...

Zaid buat bodoh aje, dia tau PAk Lah nak serahkan kerajaan dengan PAKATAN RAKYAT tak lama lagi..hahahahahahaha gerombolan boleh entot entot sama PUTri masa kongress nanti sebab tak ada ahli semua dah kena pecat.
Putri gerombolan dah tak dapat projek, jadi boleh la jadi GRO dan kita ramai ramai pergi jarjis dan entot entot...hahahahahaha tehgah entot bik mama datang....kalah perang brader/