Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 29 Oktober 2009

MUKA TEBAL KAWAH




TERSERAH KEPADA MASYARAKAT ISALAM NILAI PAS : MUHYIDDIN
-melayau

Muhyiddin Yassin menyerahkan kepada masyarakat Islam untuk menilai sikap pemimpin PAS yang tidak mahu bekerjasama dengan Umno demi perpaduan ummah.

Dia berkata Umno sebagai parti yang memperjuangkan bangsa Melayu dan umat Islam, bersedia bekerjasama dengan parti pembangkang itu ke arah tersebut.

"Kita sudah nyatakan kesediaan, Najib pun sudah nyatakan kesediaan tetapi kalau mereka (PAS) kata tidak mahu, okay. Setidak-tidaknya kita menunjukkan hasrat baik dan niat yang ikhlas.

KAH KAH KAH…

woit… ORANG SUDAH CAKAP PERGI JAHANAM… kah kah kah..

woit…. ORANG SUDAH CAKAP GO TO HELL… kah kah kah..

woit… TAK FAHAM FAHAM… kah kah kah..

kah kah kah… DAGING BANYAK SANGAT BALUT KEPALA…PATUT JADI PEKAK…kah kah kah..

nota:
sebenarnya undi melayu lebih banyak didapati
oleh pas dan pakatan berbanding dengan gerombolan.
gerombolan hanya dapat lebih kerusi kerana kawasn luar badar
luas tapi kurang pengundi. kawasan bandar macam ampang
bandar tun razak lembah pantai padat berpuluh kali ganda jumlah pengundi
melaayu berbanding dengan pagoh pekan atau rembau.

woit… janganlah tipu melayu lagi. berhentilah. jangan buat
kerja membodohkan orang melayu lagi.




4 ulasan:

LembuKenyang berkata...

Yang paling pekak betul ialah Tengku Adnan, danging haram duit judi sport toto balut kepala dia. Yang lain2 aruah abih dah... Munkee ni baru jer melendur...lendur tahap gaban besok bila akan ada peluang ganti Bini Bik Mama..Leh tengom dia berkokok camana...

Tok Uban berkata...

"Dia berkata Umno sebagai parti yang memperjuangkan bangsa Melayu dan umat Islam"....
Tengok...dah terbukti...pemimpin PAS yang sokong kerajaan perpaduan tu tak boleh nak faham ke apa yang dia kata.
Dia kata bangsa melayu dan umat islam....BUKANNYA UGAMA ISLAM...faham tak...hadi,mustapa,nasaruddin,hassan dan sewaktu dengannya...gunakanlah akal tu...ok.

seliparjepun berkata...

SALAM...

"....kah kah kah… DAGING BANYAK SANGAT BALUT KEPALA…PATUT JADI PEKAK…kah kah kah...."

CAYALA BRO ISHAM...nak pecah perut..lebih lawak dari segal lawak!!

puteh berkata...

udah2 le cerite pasal perpaduan ngan umno ni..itu semua tipu antarabangsa tau x? buat apa nak pakai keta buruk yang dah jahanam tu.

duit banyak.....beli keta baru je....