Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 29 Oktober 2009

KOREK KOREK KOREK



SELAMATKAN HIDUNG FIRAUN





MAJLIS PEGUAM KECEWA KES VIDEO LINGAM DITUTUP
- malaysiakini

Majlis Peguan Malaysia kecewa dengan keputusan kerajaan yang dilaporkan tidak akan mengambil tindakan lanjut dalam kes membabitkan klip video Lingam, sedangkan Suruhanjaya Diraja 2008 telah mengesahkan ketulenannya.

Dalam satu kenyataan hari ini, Presidennya, Ragunath Kesavan berkata persoalan yang dibangkitkan dalam klip video itu memerlukan jawapan.

Katanya, jika terdapat kebenaran dalam mana-mana dakwaan yang timbul, maka tindakan yang keras perlu diambil.

KAH KAH KAH..

woit…. JANGAN LUPA KES ERIC CHIA…SATU HABUK TARAAK….kah kah kah…

kah kah kah… APA KADI DENGAN KES EUROKOPTER.. kah kah kah…

kah kah kah... SAMA JUGA NANTI DENGAN KES PELABUHAN KLANG... kah kah kah..

kah kah kah... SAMPAI SEKARANG LAPORAN STADIUM RUNTUH TAK ADA LAGI... kah kah kah

nota:
kes kes ini di adalah projek untuk menipu orang ramai
kes kes ini ditimbulkan agar orang ramai merasa kerajaan
sedang melakukan sesuatu
ini di panggil : mengolah persetujuan
ini dipanggil: tipu orang melayu
ini dipanggil: membodohkan orang melayu




7 ulasan:

LembuKenyang berkata...

Dasar orang Melayu yang boleh diperbodoh dan dipukimakkan. Ini memang sah idea gerombolan. Maklumlah, orang gerombolan ni memang jenis pukimak dan akal cetek. Mana2 yang ada akai sikik, senang jer nak buat trick.

Lagi satu, kita adalah produk 50 tahun gerombolan yang tak tau dan tak mau amik pot. Buatlah apa yang ko suka gerombolan, nak buat wayang ka, nak urut telur firaun ka...gua tak heran sbb gua masih boleh makan sedap2. Tunggu takder duit, jatuh miskin macam Indon dan Bangla, baru gua nak bertindak. Rakyat Malaysia ibarat macam Lembu Kenyang, sbb tu takder hal gerombolan nak bela cukong ka, mau tibai kiri kanan depan belakang ka... Mentaliti kita selesa masih tinggi, melebihi 90%. Jadi 10% tu adalah kes terpencil pada gerombolan. Jadi 10% ni, kalo bising2, SPRM, POLIS dan lain2 instrument gerombolan boleh kowtim punyer. Panggil je FRU, sembur sikit2 water cannon...selesai dan boleh cuci tangan menggunakan surat kabar.

Tok Uban berkata...

Bawaklah kes tu ke Mahkamah Antarabangsa...habis cerita...

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkah

korek korek korek taik idung firaun

woit kuttey! kabhi kuhsi kahbi gam

kah kah kah

seliparjepun berkata...

salam...

JAMIN TIADA APA APA TINDAKAN...TUTUP KES...HANCUSSSS...

Tanpa Nama berkata...

├ČnILAH akibat dari kena cucuk hidung selama 22 tahun dgn maddey tongkang.
menjahanamkan neagra dengan kelentong dan sandiwara.
Semua dah lingkup.
Sekarang dia nak kambus lubang dia dengan cara nak tunjuk lubang orang lain pulak!!!
memang hancur lah negara.
Satu lagi hal TT.
betul ker badget 2010 untuk program PERMATA saja dapat peruntukan 2 bilion???
Apa dah jadi ni??? Untuk ajar budak2 4-5 tahun perlu 2 bilion???
keanpa mesti Bik Mama pulak handle program ni?? Sejak bila dia ada sijil Tadika?
Sejak bila pulak dia tahu pasal boleh masuk universiti awal?
kenapa tak ubah saja sistem suoaya budak2 boleh masuk sekolah umur 5 tahun?
kenapa nak letak budak2 ni dlm program permata dan belanjakan 2 bilion?
Kenapa masuk cepat dan ambik SPTM atau sijil matrik pada umur 17 tahun?
Kenapa perlu ada sekolah khas cuma lebih kuran 200 ribu budak2 dan habiskan duit rakyat 2 bilion?
bagaimana pulak peruntukan yang telah pun diberikan apda tadika Kemas dan Tadika Perpaduan?
Bagaimana pulak peruntukan ratus juta utk Kementerian Wanita dan Masyarakat? Bukan ker kem tu pun dah ada peruntukan utk kanak-kanak?
Sapa sebenarnya patut jaga dan rayakan hari kanak-kanak ni?
Program Permata Bik Mama atau Kem masyarakat Wanita UMNO?
Ada persaingan ker utk dapat duit kanak-kanak ni?

tukar gelanggang berkata...

Kes SUKOM pon sampai la nih .. diam jer ..nacropsy

Tanpa Nama berkata...

Ba menatang celaka melebong sial laknat memang nak mampos.......makn hasil duit rakyat......aku memang tak halal.......cam sial...mampos biar keluar tahik ikut mulut....