Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 13 Mei 2010

BUNTUT BAU BUSUK DUA HARI TATAK BASUH - TAK GATAL KE ?




KALAU HAKIM JADI HAKAM






TRANSKRIP SESI SOAL JAWAN ANTARA SAIFUL BUKHARI

DENGAN WARTAWAN DALAM SIDANG MEDIA PADA 15 OGOS 2008



Sumber: http://malaysiakini.com/news/87886

---

Wartawan: Waktu angkat sumpah siapa saksi?

Peguam Zamri Idrus: Semua imam-imam Masjid Wilayah Persekutuan.

Wartawan: Ke mana hilang selama ini?

Mohd Saiful: Saya bukan menghilangkan diri tetapi mendiamkan diri untk mengumpulkan kekuatan kerana saya telah difitnah, dengan macam-macam, terutamanya sekali oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim. Jadi itulah alasan saya.

Wartawan: Kenapa Saiful pilih hari ini dan di Masjid Wilayah Persekutuan?

Mohd Saiful: Saya telah lama berniat nak buat ini tetapi ia perlukan satu kekuatan mental dan juga rohani kerana bersumpah ini bukan sesuatu yang mudah dan boleh dibuat secara suka-suka kerana akibatnya dia boleh dilaknat. Alhamdulillah, Allah SWT telah memberikan saya kekuatan dan saya bersumpah pada hari ini.

Wartawan: Adakah kerana esok penamaan calon di Permatang Pauh.
Mohd Saiful: Tidak, tidak, sama sekali.

Wartawan: Bagaimana perasaan Saiful lepas bersumpah?

Mohd Saiful: Alhamdulillah, saya berasa lega dan buat pertama kalinya saya dapat memberanikan diri dan diberikan kekuatan oleh Allah SWT untuk berdepan dengan para wartawan.

Wartawan: Kamu bercadang berkempen di Permatang Pauh?

Mohd Saiful: This is not a political matter (ini bukan satu perkara politik), ini adalah dakwaan kes peribadi antara Anwar Ibrahim dan saya.

Wartawan: Tetapi ingat, tuduhan ke atas Anwar adalah suka sama suka?

Mohd Saiful: Saya ingin tegaskan di sini bahawa perkara itu berlaku tanpa kerelaan hati saya.

Wartawan: Ada yang kata lebih daripada sekali.

Mohd Saiful: Itu saya akan beri keterangan di mahkamah.

Wartawan: Betul kamu buat pemeriksaan di Pusrawi?

Mohd Saiful: Itu saya akan jawab di mahkamah.

Wartawan: Kenapa pada mulanya kamu pergi ke Hospital Pusrawi?

Mohd Saiful: Itu keterangan di mahkamah nanti.

Wartawan: Tapi betul Saiful pergi ke Pusrawi hari itu?

Mohd Saiful: Keterangan di mahkamah. Saya akan bagi keterangan. Dan iyalah, saya bukan seperti Datuk Serri Anwar Ibrahim ingin melaksanankan media trial, jadi saya akan memberikan keterangan saya dan bekerjasama semasa di mahkamah nanti.

Wartawan: Ini kali pertama kamu diliwat?

Mohd Saiful: Ya, pertama kali.

Wartawan: Besok penamaan calon, kenapa hari ini... saya harap kamu faham. Saya bukan nak buat apa-apa, tanya saja.

Mohd Saiful: Saya faham, secara kebetulan saja. Kalau nak ikutkan kita pun tak tahu Anwar akan bertanding. Laporan saya itu pun 28 Jun, kita tak tahu dia akan bertanding bila. Tetapi saya ingin tegaskan di sini, saya memerlukan kekuatan dan alhamdulillah Allah SWT memberikan saya kekuatan untuk mengadakan sumpah hari ini. Dan hari ini hari Jumaat, hari yang sangat dirahmati Allah SWT.

Wartawan: Anwar kata masa itu dia ada saksi dan dia tak pernah keseorangan dengan Saiful pada masa tersebut.

Mohd Saiful: Itu kita tengoklah di mahkamah nanti.

Wartawan: Benar kamu buat laporan polis? Kamu ada salinan laporan polis?

Mohd Saiful: Saya nak tegaskan di sini, saya buat laporan polis 5.30 tetapi saya tengok dalam 6.30 dah terpapar di SMS dan lamanweb. Saya tidak tahu kenapa. Dan saya sendiri yang menulis laporan polis tersebut.

Wartawan: Adakah kamu bertemu Datuk Najib?

Mohd Saiful: Itu saya akan jawab di mahkamah.

Wartawan: Kalau Anwar melakukan sumpah, apa pandangan kamu?

Mohd Saiful: Ok tidak apa. Saya telah melakukan tanggungjawab saya. Saya sudah lakukannya. Jikalau beliau hendak lakukan, terpulang kepada beliau sebab ia bukan tentukan sama ada salah atau tidak. Kita tengok di mahkamah nanti.

Video angkat sumpah ditayangkan.

Mohd Saiful: Jumpa 10 haribulan nanti di mahkamah. Terima kasih.

Mohd Saiful kemudiannya beredar melalui pintu belakang dengan peguamnya dan tidak mahu menjawab lagi soalan wartawan.


Nota:

isunya dulu saifool kata dia kena sutut hanya sekali
tapi sekarang nak cakap banyak kali
mana yang betul ni?
siapa sutut siapa?
adakah mat bottom juga
penyutut?

tunggu dan lihat kah kah kah

12 ulasan:

Lang berkata...

soalan pertama: pertuduhan kena sutut... dokter pakar HKL yang tidak diiktiraf oleh mahkamah kata tak ada tusukan... melainkan isi dalam saja kluar... jawapan nya tiada kes...

soalan dua: dulu kata satu... satu mesia satu dunia tau... soalannya direct... ari ni kata banyak... jawapannya Tipooo...

satu yg aku dah paham skrg ni... satu tak bererti hanya satu tapi sebenarnya banyak atau ramai... tak caya? 1Malaysia... ada lebih 20 juta.

Lang berkata...

cun melecun tu... hok jate jadi tino... abe hisye tt letok gamba hisye kedi-N dale blog. come sokmo...

nalapambu berkata...

Dua hari kalu tara berak, itu cek lubang punya jam mesti itu 'kunyit' tersumbur keluar. Macam itu bomba kasi pancut air punya jam.

Itu daktur mesti mandi 'kunyit' punya.

Itu Samy Vellu selalu mandi kunyit juga. Tapi itu kunyit tanam pokon punya.

aku orang baik,wangi punya berkata...

bukan buntut saja busuk ...semua nya busuk...akal busuk,,hati busuk,semua nya busuk..sebusuk-busuk-busuknya..busuk punya orang..tuhan allah..benci sama lu..semua orang benci sama lu..tenguk lu punya muka pun tak mau..banyak busuk punya orang..ada satu orang juga suka sama lu...siapa?..itu orang suka sebab dia ada 3 kali busuk dari lu.betul-betul busuk.

Hashim berkata...

Nalapambu....gelak aku keluor air mata...bila hang tulis,......doktor mandi air kunyit....

Memang power lubang jubor ni...talian hayat UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Dua hari kalu tara berak, itu cek lubang punya jam mesti itu 'kunyit' tersumbur keluar. Macam itu bomba kasi pancut air punya jam.

Itu daktur mesti mandi 'kunyit' punya.

Itu Samy Vellu selalu mandi kunyit juga. Tapi itu kunyit tanam pokon punya.

mad berkata...

orang yang sedang dihakimi oleh rakyat dan seluruh dunia dalam perbicaraan ini sebenarnya adalah tuan hakim, bukannya saifool, kerana saifool sudah awal-awal lagi jelas bersalah.

kentotwangi berkata...

jom kempen....

"TENDANG BUNTUT BUSUK SAIFOOL SETIAP SEORANG RAKYAT MALAYSIA 1000KALI tendang - DI ALAM MAYA ATAU DLM BENTUK BUNTUT 3D"

a good leg exercise, disamping dapat mengurangkan stress, dan mengelakkan sembelit..

Tanpa Nama berkata...

Busuuuuuuuuk, aku tak kira busuk atau tidak, yg penting cPoool punya jubul, termimpi minpi jubul cPoool, tak boleh tidur.
Aku gambarkan cPool punya jubur sama seperti Azizan atau munawir, aku rasa yg Munawir punya lebih enak, berbulu-bulu bulu.
Sekarang semua budak sekolah pun mula datang sekolah liwat, pasal seronok dengan cerita jubur cPool berlendir,jubur cPool pula jubur istimewa dapat tahan lendir sampai 2 hari, tahun 2011 nanti tv akan buat rancangan realiti TV, Cpool Idol 2011, ibubapa bolehlah hantar anak masuk rancangan tersebut.
Adakah bangsa ku akan jahanam kerana UMNO?.

mzkevin berkata...

sajer nak tanya kekawan semua, betui tak hipotisis saya nie.

1. sebelum tarikh 24hb, si saiful nie dah lama kenan suntut
2. kemdian dia rasa (sbb dh lama kena) akan kena suntut lagi (pada 26hb)
3. Gi jumpa Najib (24hb), cakap dia ada cara camner nak jatuhkan Anwar, cara liwat..
4. 'nikmati' pada 26hb
5. relaks dlu 2 hari, pikir, camner nak report dan kat mana
6. gi wat report polis pada 28hb

so, kekawan rasa camtu ker yg saiful dok citer?

Tanpa Nama berkata...

Ingat senang-senang ke nak pegi jumpa ngan PM mengadu nasib? Pooorahhhhh!!! nak jumpa Menteri pun terkencing belum tentu dapat, ini kan pulak nak jumpa PM?

Konfirm Drama Swasta..

Tanpa Nama berkata...

patut la masa aku minum teh kat kedai mamak hari tu aku tengok mamak bawak teh tu jalan senget aje

rupanya mamak tu kena liwat dan tak cuci jubur. Mamak tu bilas aje jubor dia.

celaka betul mamak kat kedai mamak tu. kalau aku tau, tak hingin aku minum teh kat kedai mamak tu.

ceh! pengotor punya mamak. berkudislah jubur mamak tu aku doakan.