Selasa, 26 April 2011

TAK ADA ORANG PERCAYA




MELOYA SAMPAI NAK MUNTAH





UTUSAN LIDAH MUHYIDDIN MENENTANG NAJIB - harakahdaily

Bagaimanakah Muhyiddin boleh terang-terang menyokong konsep satu Melayu, satu Bumi laungan Utusan Malaysia yang jauh menyimpang daripada konsep satu Malaysia ilham Najib?

Begitulah kejanggalan situasi hari ini apabila Muhyiddin Yassin dalam responsnya terhadap seruan MCA untuk memulau akhbar lidah rasmi Umno itu membela Utusan dengan mengatakan bahawa akhbar tersebut mewakili suara dan kehendak komuniti Melayu dan juga rakyat Malaysia pada umumnya.

“Ia suara dan kehendak komuniti Melayu dan juga rakyat Malaysia pada umumnya. Jika kita baca Utusan, kita dapat melihat bahawa ada laporan-laporan mengenai perkara-perkara lain.

Seperti media lain, ada pro dan kontra. Kita tidak boleh menghalang media daripada membuat laporan mengenai apa yang ia hendak laporkan tetapi ada batasan, di mana ada undang-undang,” kata Muhyiddin yang dipetik The Malaysian Insider.

Kenyataan Muhyiddin kelihatan cukup bertentangan dengan kenyataan PM Najib yang semalamnya menyatakan bahawa seruan satu Melayu, satu Bumi oleh Utusan Malaysia hanyalah satu cadangan peribadi yang tidak perlu diendahkan.

“Utusan Malaysia bukanlah lidah untuk orang Melayu yang berfikiran matang dan betul seperti orang Malaysia yang waras and berakal yang sudah berhijrah daripada Utusan Malaysia kepada media lain khususnya media online.

Tapi apa benar-benar harus menimbulkan kebimbangan adalah bahawa Utusan Malaysia telah menjadi suara Muhyiddin, terutamanya, bertentangan dengan Najib Razak,” kata Lim Kit Siang, penasihat DAP dalam satu kenyataannya ke Harakahdaily.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah…. TAK LAMA LAGI AKAN ADA PERANG TERBUKA…. kah kah kah…

kah kah kah…MAT MONGOL KATA RONGGENG RONGGENG … SEMBAB KATA TONGGENG TONGGENG … kah kah kah..

kah kah kah...MAT MONGOL KATA KAWAN KAWAN... SEMBAB KATA LAWAN LAWAN...kah kah kah..

kah kah kah…. SEMAKIN JELAS…. ADA PERBALAHAN ANTARA MAT MONGOL DENGAN SEMBAB… kah kah kah…

kah kah kah…. SEMBAB ADA UTUSAN MELOYA…. kah kah kah…

kah kah kah…MAT MONGOL HANYA ADA BIK MAMA… kah kah kah..

2 ulasan:

Unknown berkata...

Naseb dah tak aktif laman tu.. Dah muntah mungkin setelah lama meloya, muahua3!

Tanpa Nama berkata...

23 April,2011 Sabtu, aku pegi Pesta Buku 2011 di PWTC, punya la ramai org dok bagi brochure dlm tu...semua aku ambik,ambik,ambik...tiba2 ada org dok hulur Tipusan Meloya FREE kat aku, paper hari tu kot...skali tangan aku sudah terkena itu Tipusan Meloya daa...kena samak plak..Demm

Shashiok : Tipusan meloya kasi pree pun org tak ambik..kahkahkah