Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 April 2011

SEMUA KAKI KELENTONG



BUKAN BUKAN BUKAN



nota:
berapa kali nak cakap
bukan bukan bukan
bukan flip bukan flop
bukan bukan bukan
bukan dip bukan dop
bukan bukan bukan
mopiko!!! kah kah kah


nota:
mopiko hanya untuk mereka yang tahu saje
kah kah kah



HARUSSANI : POCO POCO TAK DIBINCANG , SAYA TERKEJUT PENDIRIAN MAJLIS FATWA – minsidera.

Harussani Zakaria mempertikaikan laporan media minggu lalu bahawa Majlis Fatwa Kebangsaan sudah memutuskan untuk membenarkan umat Islam menyertai tarian poco-poco di negeri-negeri lain kecuali Perak yang sudah pun membuat fatwa mengharamkannya.

Justeru, tegas Mufti Perak ini, isu tarian poco-poco tidak pernah dibincang pada muzakarah Majlis Fatwa Kebangsaan yang berakhir Jumaat lalu.

Kata Harussani, beliau hanya memberi penerangan kepada Majlis Fatwa Kebangsaan berhubung pengharaman tarian poco-poco di Perak dan tiada keputusan rasmi dibuat ketika itu.

“Dalam mesyuarat kita tidak bincangkan langsung pasal tarian poco-poco, apa yang berlaku saya hanya memberikan penerangan kenapa ia diharamkan . . . kita tidak bincangkan secara umum isu ini.

“Sebab itu saya terkejut apabila dalam akhbar kata Majlis Fatwa Kebangsaan benarkan tarian poco-poco di negeri lain, kita tidak bincangkan pun perkara ini . . . jadi bagaimana boleh kata macam itu,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. NEGARA INI SUDAH TEROK…. kah kah kah…

kah kah kah…ADA PEMIMPIN NEGARA YANG PERASUAH….kah kah kah..

kah kah kah.. ADA PEMIMPIN NEGARA YANG PEROGOL…. kah ah kah..

jah ah kah..ADA PEMIMPIN NEGARA YANG PEMBUNUH…. kah kah kah…

kah kah kah…SEKRANG KUMPULAN MUFTI PUN MENIPU…. kah kah kah..

kah kah kah…SEMUA INI KERANA KETUANAN MELAYU…. kah kah kah

nota:
benteng akhir menentang kemungkaran
telah pecah dan rabak
semua kerana pangkat dan harta benda
semua kerana nak jadi datuk dan tan seri

selama ini mereka ini rupa-rupanya tukang
karut yang menjual nama tuhan kah kah kah


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Oleh itu, siapa nampak BODOH?

cicit ngah layor berkata...

Ceghiter ini ler yg ndak didengor sgt.Kiter mesti hidupkan ceghiter ini sampai kiter dapat tahu saper yg bercakap benor dan saper yg bohong.Biorkan demer berkokak sampai salah satu drp demer jatoh tersungkor.Ini bukan isu halai haram,tp isu saper yg bohong dr kalangan org bulih bagi fatwa diMalaysia ni.Semuer org tahu bercakap bohong tu berdoser,aper ker lagi mufti.Soghang kater dah bincang,soghang kater belom bincang.Yg melopong ternganger ialah ghakyat mcm teman ni...tak tau ujung pangkai samer ader bulih buat bohong atau tidak.

Tanpa Nama berkata...

Apasal dia tak usul? bukan ke ianya melibatkan akidah

abangskudai berkata...

kawan rasa bukan majlis mufti bohong,cuma lepas dengar penerangan harussani diaorang berpendapat penerangan tu tak kukuh untuk mengharamkan poco2.jadi diorang pun putuskan tak haram untuk negeri lain.harussani cam tak puas hati je kuar statement tu

mat saga berkata...

memang... banyak yang nampak teruk...

ada orang suka meliwat....
ada orang suka main amoi.....
ada orang kata 16 sept kita menang..
ada orang hilang jam omega...
ada orang kata sakit tulang belakang tapi bole pancut 2 kali.....

hahahaha.... hahahaha...
lawak bodoh betul la orang tu...

lubang gelap yang halal ada tapi lubang gelap yang haram jugak dicarik.....

hahahaha hahaha hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Semua ni sebab Ketuanan Haram Jadah Mat Monggol. Sembang aje kuat, tapi kerja macam PokiMamak.

Tanpa Nama berkata...

Zaman ayah mertua menantu ayah dulu yoga..zaman ais krim mongolia poco-poco..ironi..kah-kah..kah..

.... berkata...

rosak rakyat kerana pmimpin,rosak pemimpin kerana ulamak (ulamak jahat),rosak ulamak kerana gaji,pangkat dan pencen...


............

Tanpa Nama berkata...

Saya sebagai Mufto TakTauKeSanaKeSini ini mengumumkan bahawasanya Majlis Fatwa Kebangsaan DIHARAMKAN di Negeri Perak tetapi bukan di Negeri2 selain daripadanya. Ini kerena Majlis itu bincang berbincang membincang terbincang dan diperbincangkan tetapi tak bincang pot!

Aduh! Warga negeri Perak terpincang memincang dibuatnya Mufto TakTauKeSanaKeSini.