Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 April 2011

KES BERTAMBAH MISTERI - LELAKI BERLUBANG DUA



DUA LUBANG SEBAGAI BUKTI



nota:
jangan terperanjat
saifool memiliki dua
lubang jubur
satu untuk minum kopi
dan satu lagi untuk
makan karipap kah kah kah




SAIFUL MINUM KOPI, KARIPAP SELEPAS DIDAKWA DILIWAT - mkini

Peguam Karpal Singh memulakan hujahnya dengan meminta mahkamah bergantung kepada apa yang telah dikemukakan di mahkamah.

"Bukan media atau apa yang dikatakan oleh perdana menteri," katanya ketika memula hujah pembelaan dalam kes tuduhan liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi Pagi ini.

Karpal kemudian menyentuh fakta kes - yang Saiful bukan seorang yang ' tidak berpelajaran' kerana mempunyai kelulusan pengajian tinggi.

Tegasnya, Saiful boleh meninggalkan bilik di mana kejadian liwat itu didakwa berlaku beberapa kali.

Karpal kemudian menyentuh secara terperinci apa yang berlaku pada hari berkenaan, berdasarkan testimoni Saiful.

Katanya, sewaktu Anwar didakwa meminta Saiful menghampirinya ketika pengadu hanya memakai tuala, Saiful boleh menjerit atau lari dari situ, tetapi tidak berbuat demikian Peguam itu mendakwa, Saiful juga tidak memperlihatkan
tanda-tanda emosi yang dia telah menjadi mangsa diliwat.

Menurut Karpal lagi, sehari selepas kejadian tersebut (27 Jun 2008), Saiful pergi ke ibupejabat PKR di Tropicana, malah juga pergi ke rumah Anwar.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… TERGOLEK DOG… BILA BACA INI..kah kah kah..

kah kah kah… LEPAS KENA SUTUT MAMAT INI ENJOY THE MENJOY…. kah kah kah..

kah kah kah… HAKIM PATUT TIMBULKAN SATU SOALAN.. kah kah kah..

kah kah kah... KALAU TIDAK KES INI TIDAK LENGKAP... kah kah kah..

kah kah kah.. KOPI JENIS APA YANG DI MINUM SIFOOOL?….kah kah kah..

kah kah kah… KOPI INI ADALAH BAHAN BUKTI…. kah kah kah..

kah kah kah…APAKAH KOPI INI TELAH DI JAMPI…. kah kah kah..

kah kah kah…KALAU DI JAMPI… SIAPA BOMOHNYA?.... kah kah kah…

woit… DAN DAN DAN….. kah kah kah..

kah kah kah…APA INTI KARIPAP INI…. kah kah kah..

kah kah kah…KALAU INTI DAGING KIRA OK…. kah kah kah..

kah kah kah…TAPI AWAS… JAGA JAGA…. kah kah kah…

kah kah kah…KALAU INTI SARDIN AMAT AMAT BAHAYA....kah kjah kah

kah kah kah…LUBANG JUBUR AKAN KETAT KEMBALI BILA MAKAN INTI SARDIN…. kah kah kah…

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kena pukau kot..

Loya berkata...

Bro tak de benda lain ke nak dihujahkan???? setakat karipap dan logik akal rasanya jalannnnnn..... lu pun semacam ngan 2 peguam logik akal korang tu... tak kuat beb

opisboi berkata...

doktor yg check lubang jubor sisepol ada bau kaipap ke tidak..kah..kah..kah
makin lama makin lawak kes ini.

selamat ke penjara sg buluhlah bung nuar....

Tanpa Nama berkata...

bro dah hujah dia bodoh layan je las zaassssss tunggu bumi kena lingkup baru sedar puak yahudi nie habis puak baik baik pun kena

Lagenda berkata...

kah kah karipap!

Tanpa Nama berkata...

Perjalanan Mahkamah untuk kes ni elok dibuat dokumentari...satu penghakiman yang unggul

Tapi bukan untuk masuk National Georaphic
tapi Animal Planet kah kah kah

mat saga berkata...

hahahaha....

jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri...

misteri lelaki yang suka kan lubang gelap yang haram akan terungkai.... hahahaha hahahaha hahahaha...

dia yang selalu sedap-sedap pancut 2 kali kata umno yang pancut jugak.... hahahahaha... hahahaha...

dapat adik tiri kau izah... hahahaha

Bakor UMporNO!! berkata...

Bangang punya Loya...

Jubur kau kena suntut secara paksa, esok kau pi minum kopi makan karipap lagi ngan dia? Itu bukan logik akal la bangang.

Itu lumrah alam. Kalu orang kena rogol pun selalu kita baca, samada dia terus buat polis report @ alami gangguan emosi...

*#@*#*&*%@# punya pencacai UMporNO

mat saga berkata...

awas , gambar cerita ini yang ada dua lubang tu kena cover sikit. Nanti kalau Mr Omega nampak , habis berlubang monitor dia nanti

Tanpa Nama berkata...

alamak memang betullah sardin tu...

bini aku suka karipap sardin,patutlah ketat peh !

bukan saja 2 lubang dibawah,mulut dia pun dah muncung semacam jer

ko bayangkanlah...punca sepul ttinggal selua dalam dkt umah tunang da.

hee pencacai sedang berkira2 tu bro TT.

Tanpa Nama berkata...

Bagi UMNO/BN DSAI adalah seorang yang amat digeruni. Batu penghalang untuk mereka melakukan segala macam penyelewengan kuasa. DSAI begitu dikenali rakyat Malaysia mau pun dunia. Populariti beliau sebagai pembangkang amat di kenali sama ada di dalam negeri atau pun diluar Negara membuat UMNO/BN begitu cemburu. Berbagai cara dilakukan untuk menjatuhkan image beliau. Maka berlakulaha fitnah-fitnah sex kotor semata-mata bertujuan memalukan beliau dengan harapan rakyat akan percaya dan meninggalkan PKR/PAKATAN RAKYAT. Tapi jangan lupa rakyat dah muak dgn cerita lama dan tak ambil peduli lagi.yang pasti cerita fitnah sex tu umpama sebuah drama rekaan yg penonton boleh mengagak babak ini boleh berlaku seterusnya.drama rekaa umno ini sengaja dipanjangkan utk menyedapkan cerita.tapi drama arahan umno ni renah mutunya sebab penonton boleh buat kesimpulan cerita akn berakhir dgn heronya (anwar) akn didapati bersalah oleh hakim umno dgn bantuan polis umno,peguam umn dan saksi umno.tapi jgn lupa rakyat yg cerdik boleh menilai kebenaranya.jgnlah terlalu yakin cara ni boleh membuat rakyat lari dari pakatan tp sebaliknya buat rakyat lebih menyokong pakatan rakyat.jgn sekali lupa ALLAH tahu apa yg kita lakukan dan di padang mahsyar kita akan di soal atas perbuatan kita di dunia ini.

mat karipap berkata...

saiful ni ada estrogen..dia stim ngn anwar...mcm mana mau lari... dah la kojo eh mombuek kopi..soram wa den oi.....

lain kali suruh yg betino yo yang buek kopi..jangan disuruh jantan..

harharharrrrrrrr

feromon anwar pula kuek baueh..monusuk sukma jantung si saiful..

Bakor UMporNO berkata...

Pencacai UMporNO macam Mat Saga memang tak bleh nampak itu semua konspirasi sebab bimbangkan pengaruh DSAI.

Pandangan terhalang oleh kopek Bik Mama... kah kah kah

anti mat saga berkata...

Mat Saga(Mat Sa'Gay) bodoh!geng sepancut dgn saifool bloody fool.kes ni dah nampak sgt meleret-leret,tp msh lg boleh buat2 percaya,dasar otak lembu!

Stupid University berkata...

Roti Najib tak ada ke? Kah! Kah! Kah! Kalau ada roti Najib sekali baru kaw! Kah! Kah! Kah! Lepas kena sutut dia pergi layan karipap serta kopi! Kah! Kah! Kah! Tak sakit ke lubang tu? Kah! Kah! Kah! Ish Ish Ish jumpa benih berbagai orang di bontot Saifool tapi Anwar jugak yang kena! Kah! Kah! Kah! Kah! Macam mana diaorang tau zakar Anwar sudah masuk? Kah! Kah! Kah! Kah! Ada video jugak ke? Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=LCSDuzD72GA

kena tgk video ni.liwat dan sumpah

Mat Indera junior berkata...

Tanpa nama 4.44...satu soalaan...rakyat malaysia ni cerdik ke????Kalau cerdik...mana boleh UmPukiNo memerintah sampai 50 tahun...maknanya rakyat malaysia ni semakin bodoh adalah...kah..kah...