Sabtu, 19 November 2011

YAGAN UTANG MANYAK MAYANK









UMAT ISLAM DIUMPAN INJIL BERTENAGA SOLAR
- mkini

Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) berkata pihaknya telah mengesan lapan cara yang dilakukan oleh pihak Kristian bagi mendakyahkan orang Islam.

Antaranya dengan menggunakan sejenis radio rakaman menggunakan tenaga solar yang dimuatkan dengan cerita-cerita Kristian atau disebut ‘Solar Powered Handheld Talking Bible’.

Perkara itu didedahkan oleh exco yang bertanggungjawab terhadap hal ehwal Islam, Datuk Hasan Ali dalam jawapannya kepada ADUN Sungai Burung, Mohd Shamsudin Lias.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KALAU NAK MASUK GEROMBOLAN.... MASUK SAJE LAAAA..... kah kah kah..

kah kah kah... TAK PAYAH BUAT SIBUK SIBUK DENGAN SOLAR POWER.... kah klah kah..

kah kah kah...PENGUNDI GOMBAK KATA PERGI... GEROMBOLAN KATA MARI.... kah kah kah..

woit... INI MACAM PERANGAI ZOO BERDENG.... kah kah kah..

kah kah kah...INI MACAM PERANGAI GOBALA.... kah kah kah

SATU ANGKATAN



NOTA:
apa macam hutang bank okay ke?
kah kah kah


ESOK DI DEWAN CHINA K.LUMPUR


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau sesiapa yg masih percaya cakap hassan ali patut pergi mampus !! takkan rakyat sebegitu bodoh lagi ???

HASSAN ALI MURTAD DARI ISLAM berkata...

Di Amerika Syarikat dan Eropah, umat Islam bebas menyebarkan agama Islam tanpa sekatan. Pelbagai cara digunakan oleh umat Islam untuk memurtadkan orang Kristian di Eropah dan Amerika. Tetapi adakah umat Islam dilarang daripada menyebar agama Islam? Tidak, kerana minda orang Barat jauh lebih hebat daripada minda Ketuanan Melayu Rajah Gopal.

Di Malaysia, Mazhab Shiah & Ahmadiya dilarang. Tetapi di Barat, Shiah & Ahmadiyya bebas menyebar kefahaman agama mereka. Ketuanan Melayu telah menyempitkan pemikiran umat Islam di Malaysia. Umat Islam di Malaysia tidak dapat menerima pandangan yang berbeza. Nak paksa paksa orang ramai ikut Islam Mazhab Rajah Gopal. Shiah dilarang & ditangkap. Kalau tak nak ikut Islam Mazhab Rajah Gopal tak boleh. Mesti kena tangkap.

Mengapa orang Melayu dilarang menganuti agama lain atau mazhab Islam yang lain? Kerana KeTUHANAN MELAYU RAJAH GOPAL.

Taktik ini sama dengan taktik yang digunakan oleh Rajah Gopal, Firaun, & Kaisar dimasa yang silam dimana mereka memaksa orang ramai mengikut agama rasmi yang dianuti Rajah Gopal, Firaun, & Kaisar.

Raja-raja dimasa silam memaksa rakyat mereka bersatu dibawah satu agama. Perbezaan pendapat tidak diterima.

Hanya orang yang berfikiran sempit macam Hassan Ali sahaja yang takut kepada radio solar Injil. Kalau nak ikut kehendak kebodohan Hassan Ali, umat Islam tidak boleh melawat atau tinggal di Eropah atau A.S. kerana takut dimurtadkan oleh orang Kristian.

Umat Islam mazhab Ketuanan Melayu Rajah Gopal memang macam itu. Rasuah berleluasa di Malaysia tetapi tak nak dibenteras. Tiba-tiba Hassan Ali sibuk dengan Radio Solar Injil ni kenapa? Ini memang taktik Gerombolan cuba alih pandangan orang Melayu (terutamanya makcik & pakcik FELDA) daripada kes lembu kondo Shahrizat. Jadi memang sudah sah si Hassan Ali ialah ahli UMNO.

Hassan Ali ialah alat yang digunakan oleh SharEEzat Mamak untuk mengalihkan pandangan orang Melayu daripada Kondominium mewah Menerung yang dibeli untuk pelihara lembu.

Tanpa Nama berkata...

Sahabat,

hasang ali nie biol la. Otak zaman hail amir. Camana la org pas boleh pilih mamat nie.

Hang check tengok. Doctorate yg dia dpt nie serupa abang kamal ke?

Wakakakakakakakakakakakkakakkakakkakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Kah..Kah Hassan Ali tunggu PR13 untuk lompat...kalau lompat sekarang tak ada umpphhh!. Tunggu tarikh PR13 diumumkan, ramai dari PKR yang pakai baju batik kilat dan Ahli PAS yang kata nak perubahan dlm Parti stand-by untuk lompat.Lompat si Katak Lompat..Lompat sampai Jadi Senatak..

Tanpa Nama berkata...

Kah..Kah Hassan Ali tunggu PR13 untuk lompat...kalau lompat sekarang tak ada umpphhh!. Tunggu tarikh PR13 diumumkan, ramai dari PKR yang pakai baju batik kilat dan Ahli PAS yang kata nak perubahan dlm Parti stand-by untuk lompat.Lompat si Katak Lompat..Lompat sampai Jadi Senatak..