Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 19 November 2011

GEREMBOLAN SUDAH NAZAK - PAKAI YB KITAR SEMULA




TANDA MAUT SAMPAI




BN MUNGKIN LETAK CALON KITAR SEMULA DI PERLIS PADA PRU-13 - meloya

KANGAR 17 Nov. - Barisan Nasional (BN) Perlis mungkin meletakkan calon “kitar semula” pada pilihan raya umum ke-13 jika calon berkenaan boleh membantu membawa kemenangan, kata pengerusinya, . Md Isa Sabu hari ini.

Menurutnya, apa yang lebih penting ialah setiap calon BN perlu diterima rakyat dan para pengundi serta calon itu berupaya membantu kemenangan BN walaupun ada yang melihat faktor umur sebagai penghalang calon tertentu.

"Mungkin akan berlaku “re-cycle” atau kitar semula calon yang bermakna bekas wakil rakyat juga boleh dicalonkan semula jika berpotensi membawa kemenangan,” katanya kepada pemberita semasa diminta mengulas kriteria calon BN bagi menghadapi pilihan raya umum akan datang.

Beliau yang juga Menteri Besar Perlis mengambil contoh dirinya yang dicalonkan semula pada pilihan raya umum lalu setelah berehat selama satu penggal apabila tidak lagi menjadi wakil rakyat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... INI SUDAH TEROOOOOK..... kah kah kah...

kah kah kah... DAH MACAM SURAT KHABAR LAMA?..... kah kah kah...

kah kah kah...DAH MACAM BOTOL KOSONG.... kah kah kah..

woit...KITAR SEMULA AMAT BAIK.... KALAU BOTOL KOSONG.... kah kah ah..

kah kah kah...KALAU ADUN PUN KITAR SEMULA....INI TANDA NAK MAPOOOOS...kah kah kah

kah kah kah... INI MACAM NAK BAGI JALAN SHAHIDAN JADI MB BALIK..... kah kah kah...


INI MUSUH MAK CIK FELDA


2 ulasan:

Lang berkata...

tt...

mmglah calon kitar semula diperlukan sbb mereka mahir selok belok konar baring... lagi pon mereka belum puas rembat...

kalau tak dapat jd calon, bahan buangan kitar semula ini akan disimpan difelda, asum, koam, risda, fama, glc, atau paling tidak pon simpan kat kabinet, atau dewan negara... sbb kat situ pon boleh rileks sambil lipat sana klepet sini.... hehehe...

takda duit bini maki
banyak duit tambah bini....

Perelih Mai berkata...

Md Isa Sabu MB bunuh rakyat sendiri. Pokok jati yg ditanam Shahidan disepanjang tepi jalan di Perlis punca kematian utama rakyat. Terbabas sikit hentam pokok mati. Terbabas sikit langgar pokok mati. Ada angin atau ribut pokok tumbang hempap kereta yg lalu lalang mati. MB kata tak boleh tebang pokok tu sebab dah gazette. Kepala Bana MB nak bunuh Rakyat dgn alasan Gazette. Jom boikot jgn pergi Perlis. Aku baru ni nyaris mati dihempap pokok. Nasib aku baik lewat 2 minit lalu situ. Kancil depan aku awal 2 minit lalu kena hempap kemudian cedera parah dan mati. Boikot lawat Perlis kalau tak mau mati dihempap pokok tumbang. Pengguna jalanraya dan waris simati sila saman MB dan Shahidan tuntut gantirugi kerana sebabkan kematian secara tersusun dan terancang. Kudos Jurutera JKR Perlis yg sibuk ke Danok cari Betina Siam.