Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 19 November 2011

HANYA INI CARA UNTUK JANGAN KENA TIPU OLEH MAT INDON DAN MAT BANGLA




HANTU MAT INDON DAN MAT BANGLA













MB: DUN SELANGOR TAK AKAN DIBUBAR HINGGA JUN 2012
- mkini

Menteri Besar Abdul Khalid Ibrahim berkata beliau tidak akan membubarkan Dewan Undangan Negeri Selangor jika pilihan raya umum diadakan sebelum Jun 2012.

"Saya sebagai Menteri Besar hari ini menyatakan pendirian kerajaan negeri bahawa jika pilihanraya umum dilakukan kurang enam bulan maka kita tidak akan sertai tetapi jika sebaliknya negeri Selangor akan bersama dalam pilihan raya itu.

"Ini adalah ingin memastikan segala apa yang kita janjikan pada belanjawan kali ini dapat dipenuhi sepenuhnya serta rakyat dapat menikmati apa yang telah kita janjikan.

"Banyak yang kerajaan negeri telah janjikan dan kita mahu pastikan ia dapat dilaksanakan sepenuhnya," katanya selepas majlis penutup sidang Dewan Undangan Negeri Selangor hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....KANTOI... MANTOI... kah kah kah..

kah kah kah....RANCANGAN PAK HAJI NAKEMPRU GAGAL.... kah kah kah..

kah kah kah...NANTI KITA BUAT PILIHAN RAYA ADUN LEPAS SATU SATU.... kah kah kah..

kah kah kah...MULAKAN DENGAN TANJUNG... KEMUDIAN KEDAH.... KEMUDIAN KELANTAN.... DAN AKHIR SELANGOR..... kah kah kah..

kah kah kah...LEPAS SATU SATU ....BARU KITA ADA MASA.... kah kah kah

kah kah kah...UNTUK KITA TENGOK MUKA MAT INDON DAN MUKA MAT BANGLA... kah kah kah




NOTA:
bomoh guru ji dari bombay
telah meramalkan bahawa:
kalau rosmah tak hilang 20 kilo
maka barisan nasional jamin akan kalah


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah...ka...kah...Rosmah Kantoi lagi !!! kali ni di Beijing dengan pembelian rantai USD55,000 !! paling bestnya ada gambar bukti sekali !!

http://www.malaysia-today.net/mtcolumns/letterssurat/45078-rosmahs-us55000-bracelet

anakjin berkata...

Ayoyo... Macapagal Arroyo sudah kantoi tipu undi, kalau salah boleh kena penjara 20tahoon. KAK boROS boroi tak rasa apa2 ke? Apa agak2 hukuman paling sesuwei utk pemerintah kita yg salahguna kuasa.
Oh ya.. pemimpin lawan dgn pemimpin, tapi line pecacai, pengampu, ajkkk aku cop dulu. tak sabar nak tunggu roda kehidupan berputar...

Tanpa Nama berkata...

aku bukan ahli dlm strategi politik tapi aku rasa pakatan kena hati hati dgn idea pilihanraya berasingan dgn pusat ni.aku takut akan jadi seperti prk pulak.gerombolan akan turun dgn segala kekuatan jentera pilihanrayanya bagi menghadapi kita.lebih buruk lagi jika keempat empat negeri pakatan mengadakan pilihanraya pada tarikh yg berbeza.aku rasa akan lebih memudahkan tugas mereka mengatur strategi bagi menewaskan kita.jika diadakan serentak mungkin lebih menyukarkan mereka kerana jentera pilihanraya mereka terpaksa bertumpu pada pilihanraya setempat.just pendapat aku saje.

Tanpa Nama berkata...

Dear sir TT,

For your information...my work in a local private college and just heard from her that according to her superior contact in the public university, there are wind blowing that because of the government lack of money, there are proposals to privatize the public universities in Malaysia. Please do verify if such winds have any bearing and if true do make a big issue out of it.

Thank you.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Chara ini Best.
Best untok buat bn pening .
bn akan dipaksa bayar Mat Bangla 2 kali.
bn akan dipaksa beli undi 2 kali.
Dan cara ini senang Kantoi.
AMANAH dah standby nak jadi caretaker government.
Merleleh air liuh Ku Li nak jadi caretaker tu
Sebab dah tahu bn akan kantoi.

Rakyat juga untong.Akan dapat jalanraya bahru 2 kali.
Syor kan Haji Nakempru-Watashi pergi buat haji sekali lagi.
Sebab dah buat Haji Kantoi.

TopiJerami90 berkata...

kah kah kah,org dah tahu dah taktik haji ekpress nie sebenarnya..

nice banner from pr,:)

Laptop Yang mempunyai kaki dan tangan

Tanpa Nama berkata...

Lu terbaek TT, dedahkan konspirasi lebai malboro, siapa power? rakyat ke dia ke? Arroyo sudah ditangkap, bila kita nak tangkap lebai malboro? idea terbaek, kita adakan piliharaya negeri satu persatu supaya boleh tangkap hantu indon dan bangla. Lepas ni kita sumbat madey dan lebai malboro serta suaminya imelda Boros masuk kandang lembu sungai buluh. kah..Kah..Kah.